Zoekresultaten
Resultaat 821 - 840 (van 2562)
Jan Voskamp Consumentensamenwerking
een nieuw perspectief
Beschrijving van een aantal nieuwe vormen van samenwerking tussen consumenten.
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | De Horstink, Amersfoort [etc.] | 1988
Gedrukt boek
H.H. Ensing Inleiding tot de organisatie en techniek van de handel voor het heao
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1977
Gedrukt boek
Koninklijke Bibliotheek De gekaapte kaper
brieven en scheepspapieren uit de Europese handelsvaart
Historische artikelen naar aanleiding van Nederlandse scheepspapieren en zakenbrieven uit de zeventiende, achttiende en negentiende eeuw, die als oorlogsbuit in Britse archieven belandden.
Non-fictie
Engels | Nederlands | 142 pagina's | Walburg Pers, Zutphen | 2011
Gedrukt boek
Brechtje de Leij Mobiele eenheid
van disruptie naar digitale strategie
Praktische gids voor ondernemers om optimaal gebruik te maken van de mobiele telefoon.
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's | Futuro Uitgevers, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
M.R. van der Krogt Koninklijke ondernemingen & hofleveranciers in Nederland
Korte informatie over een aantal Nederlandse bedrijven die de predikaten "Koninklijke" of "Hofleverancier" mogen voeren, inclusief hoofdstukken over deze predikaten
Non-fictie
Engels | Nederlands | 147 pagina's | Print Code, Rijswijk | 1994
Gedrukt boek
Joost Steins Bisschop De scorecard 4.0
Uitleg van een evaluatie-instrument voor bedrijfsresultaten op onderdelen als missie, doelstellingen, financiën, klantgerichtheid, campagnekosten, kennis en merkbeleving.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Gerard Carolus Johannes Joseph Ottenheijm De status van de PTT als staatsbedrijf in historisch perspectief
Nederlands | 177 pagina's | Staatsbedrijf der Posterijen, Telegrafie en Telefonie, Den Haag | 1974
Gedrukt boek
G.W. Brummelkamp Herstructurering van winkelgebieden
Non-fictie
Nederlands | 36 pagina's | EIM, Zoetermeer | 2008
Gedrukt boek
Nederlands Instituut voor het Bank- en Effectenbedrijf Nadenken over exporteren
uitdagingen en problemen voor het midden- en kleinbedrijf in Nederland
Praktische wegwijzer voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf.
Non-fictie
Nederlands | 162 pagina's | NIBE, Nederlands Instituut voor het Bank- en Effectenbedrijf, Amsterdam | 1992
Gedrukt boek
Duo vertaalbureau Top shops
Holland
Non-fictie
Engels | Nederlands | 147 pagina's | PAG Productions, Maastricht | 2007
Gedrukt boek
Staatsbedrijf der Posterijen, Telegrafie en Telefonie Honderd jaar telefoon
geschiedenis van de openbare telefonie in Nederland 1881-1981
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Staatsbedrijf der Posterijen, Telegrafie en Telefonie. Hoofddirectie Telecommunicatie, 's-Gravenhage | 1981
Gedrukt boek
C.G.C.P. Verstappen Examentraining rijbewijs C & D en vakbekwaamheid 1
RV1 onderdeel verkeer; 500 examentrainingsvragen voor RV1 onderdeel verkeer
Non-fictie
Nederlands | 140 pagina's | VERJO® bv, Sint-Michielsgestel | 2015
Gedrukt boek
Kamer van koophandel en fabrieken. Secretariaat Kamer van koophandel en fabrieken Rotterdam, 1803-1928
gedenkboek
Nederlands | 984 pagina's | W.L. & J. Brusse, Rotterdam | 1928
Gedrukt boek
F.L. van Muiswinkel De handelsonderneming
organisatie en techniek van de handel in theorie en praktijk
Non-fictie
Nederlands | 244 pagina's | Elsevier, Amsterdam [etc.] | 1977
Gedrukt boek
B.W. Buenk De Kamers van Koophandel in de praktijk
Non-fictie
Nederlands | 265 pagina's | Kluwer, Deventer | 1991
Gedrukt boek
Milja van Tielhof De Hollandse graanhandel, 1470-1570
koren op de Amsterdamse molen
Non-fictie
Nederlands | 282 pagina's | Stichting Hollandse Historische Reeks, Den Haag | 1995
Gedrukt boek
Harry Lintsen | Jan Korsten De veerkracht van de Brabantse economie
de Kamers van Koophandel en de kracht van netwerken (1840-2015)
Non-fictie
Nederlands | 174 pagina's | Verloren, Hilversum | 2017
Gedrukt boek
Paco Underhill De magie van het winkelen
Bespreking van alle aspecten van kopen en verkopen aan de hand van een dagje in een groot winkelcentrum, waar detaillisten, winkelinrichters en marketeers trachten in te spelen op groepen consumenten met verschillend sociaal gedrag en uiteenlopende wensen.
Non-fictie
Nederlands | 238 pagina's | Forum, Amsterdam | 2006
Gedrukt boek
George Vossen George, de overlever
met een Amerikaans cv
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | [Paul Seelen Productions], [Venlo] | 2009
Gedrukt boek