Zoekresultaten
Resultaat 921 - 940 (van 1208)
Marion van der Meulen Tussen taal en teken
lessen in functionele geletterdheid
Bijdrage aan de ontwikkeling van de functionele schriftelijke taalvaardigheden van autochtone en allochtone leerlingen in het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 140 pagina's | Zwijsen, Tilburg | 1990
Gedrukt boek
Tanja Janssen Gebruik, inhoud en effectiviteit van taal- en literatuurmethoden in Nederland en Vlaanderen
rapport in opdracht van de Taakgroep Nederlands van de Nederlandse Taalunie
Non-fictie
Nederlands | 119 pagina's | Stichting Bibliographia Neerlandica, 's-Gravenhage | 1990
Gedrukt boek
Ron Oostdam Towards strategic language learning
Non-fictie
Engels | 70 pagina's | Amsterdam University Press, [Amsterdam] | 1995
Gedrukt boek
Marjan Elzer Taalstimulering
geef kinderen de tijd en gelegenheid hun taaltalent te ontwikkelen
Praktijkboek voor moedertaalverwerving in het speciaal (primair en voortgezet) onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 16 pagina's | Agiel, Utrecht | 2007
Gedrukt boek
Werkverband Literatuursociologie Speerpunt lezen
bijdragen aan het gelijknamige symposium georganiseerd door het Werkverband Literatuursociologie op 18 december 1985 aan de Katholieke Universiteit Brabant
Opstellen over het leesonderwijs op basisscholen
Non-fictie
Nederlands | 249 pagina's | Zwijsen, Tilburg | 1987
Gedrukt boek
Johanna Wilhelmina Wertwijn-Kruse The language umbrella
a study on the role of grammar in secondary schools
Non-fictie
Engels | 509 pagina's | 1988
Gedrukt boek
'Wat zie je?'
de methode voor visuele taalontwikkeling bij beginnende geletterdheid en aanvankelijk lezen
Uitleg van een methode om visueel ingestelde kinderen te leren lezen.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | BubbelDeBub, [Heerle] | 2011
Gedrukt boek
Beroepsvereniging van docenten Nederlands als Tweede Taal Klassiek vakwerk
Non-fictie
Nederlands | 211 pagina's | Boom, Amsterdam | 2008
Gedrukt boek
Saskia van Basten Batenburg Creativitaal
suggesties om met kinderen van 10 tot en met 12 jaar creatief met taal bezig te zijn
Non-fictie
Nederlands | 59 pagina's | Bekadidact, Baarn | 1989
Gedrukt boek
Guus Extra De status van allochtone talen thuis en op school
Non-fictie
Nederlands | 187 pagina's | Babylon, [Tilburg] | 2001
Gedrukt boek
Nieuwe start! Alfabetisering
Non-fictie
Nederlands | 37 pagina's | ncb | uitgeverij, Utrecht | 2021
Gedrukt boek
Nieuwe start! Alfabetisering
Non-fictie
Nederlands | 29 pagina's | ncb | uitgeverij, Utrecht | 2021
Gedrukt boek
Rian Aarts Tweetaligheid en schoolsucces
relevantie en opbrengst van etnische groepstalen in het basisonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 321 pagina's | Tilburg University Press, Tilburg | 1993
Gedrukt boek
Anton van der Geest Spellingwijzer
leidraad voor activerend spellingonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 450 pagina's | Malmberg, Den Bosch | 1978
Gedrukt boek
Nathalie Sabine Léontine van der Sanden-Piva Un instrument pour inventorier les aspects culturels contenus dans des manuels d'enseignement de langues étrangères
Non-fictie
Frans | 157 pagina's | 2001
Gedrukt boek
John Bronkhorst Werken met de vrije tekst
een module in het kader van de nascholing freinetonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 10 pagina's | SLO, Instituut voor Leerplanontwikkeling, Enschede | 1993
Gedrukt boek
Europees Platform voor het Nederlandse Onderwijs Early English: a good start!
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Europees Platform voor het Nederlandse Onderwijs, Alkmaar [et al.] | 2007
Gedrukt boek
Maryam Mildenberg Inleiding of Wat we leren van ESM leer-kracht
Praktijkboek voor moedertaalverwerving in het speciaal (primair en voortgezet) onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 10 pagina's | Agiel, Utrecht | 2007
Gedrukt boek
Marjan Elzer Kringgesprekken
een communicatieve beperking geldt voor alle gesprekspartners
Praktijkboek voor moedertaalverwerving in het speciaal (primair en voortgezet) onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 29 pagina's | Agiel, Utrecht | 2007
Gedrukt boek
Coosje Constandse-van Dijk Sensomotoriek
taal helpt bij handelen en behandelen
Praktijkboek voor moedertaalverwerving in het speciaal (primair en voortgezet) onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 20 pagina's | Agiel, Utrecht | 2007
Gedrukt boek