Zoekresultaten
Resultaat 921 - 940 (van 1440)
Joris Denoo Amuzementen
muzische momenten met taal
Handreiking voor taalonderwijs voor docenten in het basis- en voortgezet onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 85 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
Myrthe van Velzen | Ineke Segers Help!; Boek voor de docent
een cursus Nederlands voor anderstaligen
Nederlands | 160 pagina's | ncb | uitgeverij bv, Utrecht | 2021
Gedrukt boek
Henriëtte Bernardina Gerarda Wilhelmina Johanna Mulder Training in leesstrategieën: vorm en rendement
een onderzoek naar het effect van vier trainingsvarianten op de leesvaardigheid Frans als vreemde taal
Non-fictie
Nederlands | 218 pagina's | Meulenhoff Educatief, Amsterdam | 1996
Gedrukt boek
S. Heidekamp Spelend spellen
wat? waarom? hoe?; een handreiking aan leraren in het basis- en speciaal onderwijs om spellingsonderwijs te geven
Nederlands | 74 pagina's | Sassenhein, Haren | 1992
Gedrukt boek
Rob Godthelp Het voorkomen van (semi-) analfabetisme
een handreiking voor het onderwijs Nederlands op pabo's
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | SLO, Enschede | 1992
Gedrukt boek
Ontwikkelingsgroep Eindtermen Moderne Vreemde Talen Advies over de voorlopige eindtermen basisvorming in het voortgezet onderwijs
moderne vreemde talen
Non-fictie
Nederlands | 57 pagina's | Ministerie van Onderwijs en Wetenschappen, [Zoetermeer] | 1989
Gedrukt boek
Eindtermencommissie Nederlands Advies over de voorlopige eindtermen basisvorming in het voortgezet onderwijs
Nederlands
Non-fictie
Nederlands | 49 pagina's | Ministerie van Onderwijs en Wetenschappen, [Zoetermeer] | 1989
Gedrukt boek
Piet Litjens Het Meta-instrument
instrument om een taalbeleid op een school te evalueren en te ontwikkelen
Nederlands | 140 pagina's | SLO, Instituut voor Leerplanontwikkeling, Enschede | 1993
Gedrukt boek
Marianne Bodde-Alderlieste | Lauren Salomons | Joke Schokkenbroek Engels in het basisonderwijs
(meer dan de) kennisbasis vakdidactiek
Non-fictie
Nederlands | 365 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2018
Gedrukt boek
Franca van Alebeek Taalscholen is samen-scholen
een handleiding voor taalscholers in de basiseducatie
Non-fictie
Nederlands | 156 pagina's | Projectgroep Volwasseneneducatie van de Vakgroep Taalbeheersing, Universiteit van Amsterdam, PVE, Amsterdam | 1988
Gedrukt boek
M. Willems De keuze van moderne vreemde talen in de geïntegreerde brugperiode
Non-fictie
Nederlands | 92 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1988
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen De behoeften aan moderne vreemde talen bij oud-leerlingen van het meao, mmo en mto
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1987
Gedrukt boek
Th. Buis Feiten en meningen over het schoolonderzoek moderne vreemde talen
een onderzoek bij docenten in het avo/vwo
Non-fictie
Nederlands | 131 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1987
Gedrukt boek
T.J.M. van Els De praktijk van het onderwijs moderne vreemde talen in de bovenbouw havo/vwo
eindverslag van een onderzoek uitgevoerd in opdracht van de Veldadviescommissie Leerplanontwikkeling-Vreemde Talen (VALO-VT)
Non-fictie
Nederlands | 89 pagina's | Instituut voor Toegepaste Taalkunde, Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Katholieke Universiteit Nijmegen, Nijmegen | 1987
Gedrukt boek
Tanja Janssen Empirisch onderzoek van het voortgezet moedertaalonderwijs
een inventarisatie in het perspectief van leerplanontwikkeling
Non-fictie
Nederlands | 153 pagina's | Stichting voor de Leerplanontwikkeling, Enschede | 1987
Gedrukt boek
Leijn Melse Schrijftoetsen voor de moderne vreemde talen
beschrijving en verantwoording van een toetsvorm
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Van Walraven, Apeldoorn | 1990
Gedrukt boek
Christelijk Pedagogisch Studiecentrum Taalonderwijs in de basisschool
Non-fictie
Nederlands | 105 pagina's | Christelijk Pedagogisch Studiecentrum, Hoevelaken | 1985
Gedrukt boek
Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam Voorstudie periodieke peiling van het onderwijsniveau
Non-fictie
Nederlands | 121 pagina's | Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam, Amsterdam | 1985
Gedrukt boek
Paul Hermsen Vormgeven aan taalonderwijs voor 4-12 jarigen
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | Katholiek Pedagogisch Centrum, 's-Hertogenbosch | 1984
Gedrukt boek