Zoekresultaten
Resultaat 961 - 980 (van 1440)
Camille Welie Maatschappelijke participatie
Non-fictie
Nederlands | 524 pagina's | NCB uitgeverij, Utrecht | 2012
Gedrukt boek
Anton van der Geest Werken aan taal
een brug naar flexibel taalonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 228 pagina's | Malmberg, Den Bosch | 1979
Gedrukt boek
Marije Heijdenrijk Taal nóg interactiever
Non-fictie
Nederlands | 214 pagina's | Bazalt, Vlissingen | 2009
Gedrukt boek
Julie High Contact!
actief tweede taal leren
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's | RPCZ Educatieve Uitgaven, [Middelburg] | 2003
Gedrukt boek
Christina Irún Chavarría Van Dale oefenboek grammatica Spaans
grammatica oefenen op elk taalniveau
Non-fictie
Nederlands | Spaans | 255 pagina's | Van Dale Uitgevers, Utrecht | 2018
Gedrukt boek
Greetje Urban Teksten en artikelen over verhalen en morele ontwikkeling
reader
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | SLO, specialisten in leerprocessen, Enschede | 2001
Gedrukt boek
Achteraf denk ik...
herinneringen van leerlingen voor leraren taalonderwijs
Systematische verwerking van praktijkgegevens over taalonderwijs op de basisschool, vroeger en nu.
Non-fictie
Nederlands | 102 pagina's | Coutinho, Bussum | 1998
Gedrukt boek
Karine Van Thienen Gewikt en gewogen
evaluatie van communicatieve vaardigheden in het vreemdetalenonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2000
Gedrukt boek
Francis Staatsen Moderne vreemde talen in de basisvorming
kerndoelen in de praktijk
Praktische didactische handleiding voor (aanstaande) docenten Frans, Duits en Engels.
Non-fictie
Nederlands | 284 pagina's | Coutinho, Bussum | 1994
Gedrukt boek
Susan Evers Grammatica: van ontleden tot zelf zinnen bouwen en zelf ontdekken
Non-fictie
Nederlands | 146 pagina's | Samsom H.D. Tjeenk Willink, Alphen aan den Rijn | 1997
Gedrukt boek
J.A. van Dijk Nederlandsche spraakkunst
voor inrichtingen van middelbaar en lager onderwijs
Nederlands | 120 pagina's | De Haan, Krommenie | 1868
Gedrukt boek
Florimon van Putte Basiscursus Papiaments
Dòsplak'i boka
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Walburg Pers, Zutphen | 2011
Gedrukt boek
Gerrit Staphorsius Leesbaarheid en leesvaardigheid
de ontwikkeling van een domeingericht meetinstrument
Non-fictie
Nederlands | 321 pagina's | 1994
Gedrukt boek
Hetty Bautista Kook Leren lezen en schrijven in een tweetalige context
Antilliaanse en Arubaanse kinderen in Nederland
Non-fictie
Nederlands | 186 pagina's | IFOTT, Amsterdam | 1994
Gedrukt boek
Dick Brouwer Op weg naar effectief spellingonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 72 pagina's | Christelijk Pedagogisch Studiecentrum, Hoevelaken | 1993
Gedrukt boek
M.M. Willems De behoeften aan talenkennis en talenonderwijs bij politie-functionarissen in de drie Gelderse regio's
Non-fictie
Nederlands | 59 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1993
Gedrukt boek
Katholiek Pedagogisch Centrum Analyse van taalmethoden
Analyse van de vijf meeste recente taalmethoden voor de basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Katholiek Pedagogisch Centrum, 's-Hertogenbosch | 1986
Gedrukt boek
Katholiek Pedagogisch Centrum Analyse van taalmethoden
Analyse van de vijf meest recente taalmethoden voor de basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 73 pagina's | Katholiek Pedagogisch Centrum, 's-Hertogenbosch | 1983
Gedrukt boek
Riet Evers Leesdidactiek in het vreemde-talenonderwijs
een onderzoek naar de praktijk van het leesonderwijs in de moderne vreemde talen en naar de wijze waarop de effecten ervan bij leerlingen kunnen worden gemeten
Non-fictie
Nederlands | 259 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1989
Gedrukt boek
Marjan Elzer Woordenschatonderwijs
woordenschatonderwijs is gericht op het opbouwen van diepe woordkennis en semantische netwerken
Praktijkboek voor moedertaalverwerving in het speciaal (primair en voortgezet) onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 24 pagina's | Agiel, Utrecht | 2007
Gedrukt boek