Zoekresultaten
Resultaat 81 - 100 (van 138)
Rombout van den Nieuwenhof De taal van verandering
veranderen in dialoog
Visie vanuit een communicatief perspectief op organisatiestrategieën, organisatiestructuren, cultuurperspectieven en de rol van communicatie bij veranderinsprocessen in bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 432 pagina's | Scriptum, Schiedam | 2005
Gedrukt boek
Joop Schmit Resultaatgericht functiewaarderen en belonen
verbeter de kwaliteit van medewerkers met realistische beloning
Aandachtspunten en methode voor een koppeling van beloning aan resultaatafspraken.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Nelissen, Soest | 2003
Gedrukt boek
Willem Verhoeven Coachen en leerprocessen
leren zonder de les te lezen
Non-fictie
Nederlands | 116 pagina's | Associatie voor Coaching, Aarle-Rixtel | 2003
Gedrukt boek
J.J.H. Claessen Auditing
aan de slag met ISO 19011
Handleiding voor ondernemers die onder meer door middel van auditing een ISO-certificaat willen behalen.
Non-fictie
Nederlands | 102 pagina's | Nederlands Normalisatie-instituut, Delft | 2003
Gedrukt boek
M.E. Rosenbrand Kansrijker door samenwerking
kenmerken en resultaten van samenwerking door kleine ondernemingen
Non-fictie
Nederlands | 116 pagina's | Raad voor het Zelfstandig Ondernemerschap, rZO, Den Haag | 2003
Gedrukt boek
Carolien Gehrels Managementverhalen voor communicatie
Geromantiseerde verhalen over persoonlijke en professionele dilemma's bij management en communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 319 pagina's | Academic Service, [Den Haag] | 2005
Gedrukt boek
Anneloes Cordia Praktijkhandboek innovatiemanagement
handleiding voor procesopzet conform ISO 9001:2000
Non-fictie
Nederlands | 101 pagina's | LEMMA, Utrecht | 2003
Gedrukt boek
David Boddy Het managen van projecten
Hand- en studieboek op hbo/wo-niveau over veranderingsprocessen in een organisatie met de nadruk op de menselijke interactie van de projectmanager met zijn omgeving.
Non-fictie
Nederlands | 280 pagina's | Prentice Hall, Amsterdam [etc.] | 2003
Gedrukt boek
Wim van Beers Het grote boek over Human Performance Management
mensen als sleutel tot succes
Beschrijving van een managementconcept om de prestaties van medewerkers te vergroten.
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Thema, Zaltbommel | 2012
Gedrukt boek
Koen Breedveld De meerkeuzemaatschappij
facetten van de temporele organisatie van verplichtingen en voorzieningen
Verslag van een onderzoek naar tijdsbesteding en dagindeling onder de Nederlandse bevolking.
Non-fictie
Nederlands | 178 pagina's | Sociaal en Cultureel Planbureau, Den Haag | 2003
Gedrukt boek
David A. Schmaltz De blinden en de olifant
projectwerk in de praktijk; hoe u vage verantwoordelijkheden kunt veranderen in zinvolle resultaten
Non-fictie
Nederlands | 133 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2004
Gedrukt boek
Art Kleiner Wie is nu eigenlijk de baas!
macht en politiek in organisaties
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2004
Gedrukt boek
Wil Michels Communicatieplanner
Samenvatting: "In deze geheel herziene editie van Communicatieplanner behandelt topauteur Wil Michels eerst uitgebreid de aanpak van corporate communicatie. Omdat er verschillende soorten plannen zijn, gaat hij daarna dieper in op de aanpak van interne en marketingcommunicatie. Elk plan sluit af met een contentstrategie. Nieuw in deze editie: Direct aan de slag met het opzetten van een communicatieplan; Bevat een compleet nieuw hoofdstuk over contentstrategie; Meer aandacht voor social media. Soms...
Non-fictie
Nederlands | 99 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2018
Gedrukt boek
Dedan Schmidt Ondernemende brancheorganisaties
balanceren tussen belangen
Overzicht van de taak en werking van brancheorganisaties en hun rol en betekenis voor de Nederlandse economie.
Non-fictie
Nederlands | 177 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2003
Gedrukt boek
Bob van de Burgt Succesvol testmanagement: een integrale aanpak
Praktische handleiding voor het voorbereiden, organiseren, uitvoeren en verbeteren van testactiviteiten bij ICT-projecten.
Non-fictie
Nederlands | 422 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2006
Gedrukt boek
Gary Klein Intuïtie in het werk
Tips voor het leren, trainen en verbeteren van intuïtieve beslisvaardigheid, het nemen van beslissingen zonder verder nadenken.
Non-fictie
Nederlands | 347 pagina's | Het Spectrum, Utrecht | 2003
Gedrukt boek
Marjan van Lier Wakker worden op je werk
coach jezelf naar meer plezier in je werk
Praktische aanwijzingen voor ontwikkeling van de carrière door middel van zelfanalyse.
Non-fictie
Nederlands | 219 pagina's | Het Spectrum, Utrecht | 2003
Gedrukt boek
Rob Land De vierde managementcrisis
innoveren naar vraaggestuurd management
Non-fictie
Nederlands | 367 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2003
Gedrukt boek
Elaine Marmel Microsoft Project 2002
Non-fictie
Nederlands | 642 pagina's | Academic Service, Schoonhoven | 2003
Gedrukt boek
Rob Kwik Strategisch fout
waarom gezonde ondernemingen reorganiseren en de meeste managers maar beperkt houdbaar zijn
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | Muntinga, [Amsterdam] | 2003
Gedrukt boek