Zoekresultaten
Resultaat 81 - 100 (van 226)
Peter Olsthoorn De macht van Facebook
Theo, ben je dood ofzo?
Analyse van Facebook, het grootse sociale netwerk ter wereld, met aandacht voor zowel de innovaties als de excessen ervan.
Non-fictie
Nederlands | 245 pagina's | Elikser, Leeuwarden | 2012
Gedrukt boek
Willem Peter de Ridder Winnen met kunstmatige intelligentie
Onderzoek naar de impact van kunstmatige intelligentie op de arbeidsmarkt in de snel veranderende omgeving waarin het verdienmodel onder druk staat.
Non-fictie
Nederlands | 188 pagina's | Management Impact, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Rob Oostveen De digitale epidemie
hoe we kunnen afrekenen met online bedreigingen
Uitgebreid overzicht van de digitale revolutie tot nu toe (met begin van Corona), de bedreigingen en hoe die moeten worden aangepakt, met goede raad en adviezen voor overheden.
Non-fictie
Nederlands | 421 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2020
Gedrukt boek
Martin Ford De opmars van robots
hoe technologie veel banen zal doen verdwijnen
Uiteenzetting over de steeds verdergaande automatisering en de opmars van de informatietechnologie die grote werkloosheid en sociale ongelijkheid tot gevolg kunnen hebben.
Non-fictie
Nederlands | 297 pagina's (ePub2, 1,5 MB) | Q, Amsterdam | 2016
E-book
Arnoud Groot We weten wie je bent
Kritische journalistieke reportage over de bescherming van persoonsgegevens op internet en de risico's van misbruik.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 1 MB | Lev., Amsterdam | 2011
E-book
Rens van der Vorst Digitale gremlins
slimme sabotages om je te onttrekken aan de greep van het algoritme
Kritische beschouwing over de invloed van digitale technologie op het dagelijks leven en de wijze waarop de controle teruggepakt kan worden.
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's (ePub2, 2,9 MB) | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2023
E-book
Leonard Mlodinow De dronkemanswandeling
hoe toeval ons leven bepaalt
Beschouwingen over het toeval, kansberekening en de merkwaardige missers die mensen maken als toeval een rol speelt.
Non-fictie
Nederlands | 258 pagina's | Nieuwezijds, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Matthew Ball Het metaverse en de revolutie die het gaat veroorzaken
Beschrijving van het metaverse als een onderling verbonden netwerk van virtuele 3D-werelden dat uiteindelijk zal dienen als toegangspoort tot de meeste online-ervaringen.
Non-fictie
Nederlands | 320 pagina's (ePub2) | Lev., Amsterdam | 2022
E-book
Leo van der Aalst TMap Next
Business Driven Test Management
Beschrijving van een instrumentarium van testmethoden voor informatiesystemen.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's (ePub2, 2,4 MB) | Sogetibooks, Vianen UT | 2013
E-book
Gerard Rathenau Google Analytics
Non-fictie
Nederlands | 220 pagina's | Van Duuren Informatica, [Culemborg] | 2014
Gedrukt boek
Esther Molenaar Bloggen doe je zo!
met de WRITE-methode
Handboek voor het zakelijk bloggen voor ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | 117 pagina's (ePub2, 1,1 MB) | b:klight, [Gieten] | 2014
E-book
Sven Carlsson | Jonas Leijonhufvud Spotify
hoe een kleine start-up een miljardenindustrie voor altijd veranderde
Spotify gaat over hoe een kleine Zweedse start-up een miljardenindustrie volledig ontwrichtte en aan de basis stond van streaming. Lees hoe oprichters Daniel Ek en Martin Lorentzon de platenmaatschappijen uiteindelijk redden van de piraten en Apple ertoe bracht van bedrijfsmodel te veranderen. Spotify, geschreven door twee Zweedse onderzoeksjournalisten is het eerste boek in zijn soort met het volledige verhaal van het bedrijf en bevat nooit eerder onthuld materiaal over het maken van spectaculaire...
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's (ePub2, 5,5 MB) | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2020
E-book
Martin Lindstrom Small data
hoe kleine aanwijzingen leiden naar grote trends
Beschrijving van een methode voor marktonderzoek die uitgaat van gesprekken met en observatie van individuele mensen en daaruit conclusies trekt over relevante producten en diensten.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's (ePub2, 1,3 MB) | Lev., Amsterdam | 2016
E-book
Rik Keijzer Meer succes met Instagram!
de complete handleiding voor impactvolle Instagram marketing
Vandaag de dag is Instagram een krachtig onderdeel van de digitale marketingmix binnen elk bedrijf of organisatie. Het is niet meer weg te denken uit ons dagelijks mediagebruik en heeft wereldwijd inmiddels de grens van 1 miljard gebruikers gepasseerd. Het is een unieke plek waar jij als ondernemer in contact komt met jouw (nieuwe) klanten en waar jij je bekendheid én omzet aanzienlijk mee vergroot. Het is een verzamelplaats waar gelijkgestemden samenkomen om berichten, foto's en video's met elkaar...
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's (PDF, 14 MB) | Some Books Uitgeverij, [Amersfoort] | 2021
E-book
Kim Spinder We quit mail
doe mee en pak de regie over je werk terug!
Pleidooi voor een samenleving zonder e-mail.
Non-fictie
Nederlands | 81 pagina's (ePub2, 0,9 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2014
E-book
Elja Daae Bloggen als een pro in 60 minuten
Adviezen aan beginnende bloggers voor de opzet van een succesvolle, dagelijkse blog.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2013
Gedrukt boek
Maarten Lens-Fitzgerald Voice
de spraakrevolutie: inzichten en kansen
Handzame gids die inzicht geeft in de mogelijkheden van de Voice techniek van digitale spraakassistenten en ondernemers handvatten biedt voor bedrijfsmatige toepassing daarvan.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Business Contact, [Amsterdam] | 2020
Gedrukt boek
David Kirkpatrick Het facebook effect
Ontstaansgeschiedenis van een van de succesvolste sociale netwerksites.
Non-fictie
Nederlands | 399 pagina's | Boekerij, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Leander Kahney Jony Ive
het genie achter de producten van Apple
Biografie van de Britse productontwerper (1967).
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | LeV., Utrecht | 2013
Gedrukt boek
Carla White Van idee tot app
Apps maken voor iPhone en iPad
Non-fictie
Nederlands | 279 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek