Zoekresultaten
Resultaat 981 - 1000 (van 1120)
Noortje van Glabbeek Match!
van schoolbank naar stage in drie stappen
Non-fictie
Nederlands | 106 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Regius College 60 jaar technisch onderwijs in Schagen
1949-2009; "de toekomst begint vandaag!"
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | [Regius College Schagen], [Schagen] | 2010
Gedrukt boek
Rudo de Groot Van bewaarschool tot brede school
Non-fictie
Nederlands | 67 pagina's | Lammes tekstbureau], [Purmerend | 2010
Gedrukt boek
Cees Steijger Christelijk College Nassau-Veluwe negentig jaar
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | Stadsmuseum Harderwijk, Harderwijk | 2010
Gedrukt boek
Jozefschool Texel Jozefschool
100 jaar katholiek onderwijs op Texel; bijzonder & springlevend
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's | Jozefschool], [Texel | 2010
Gedrukt boek
Astrid Lindenburg | Corrine Bleecke | Truus van Putten Het kind centraal
leren van de kinderen uit je groep
Nederlands | 138 pagina's | Associatie voor Veranderaars, Buren | 2010
Gedrukt boek
Stef Desodt Opvoedingsgids
wat verwacht een kind van zijn ouders?
Non-fictie
Nederlands | 171 pagina's | Davidsfonds/Leuven, Leuven | 2010
Gedrukt boek
Roger Meijer "Opbrengstgericht werken" met en in de pabo
5 portretten
Vijf portretten van PABO's die actief werken aan een opbrengstgerichte manier van samenwerken met scholen.
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | PO-Raad/Projectbureau Kwaliteit, Utrecht | 2010
Gedrukt boek
Ontwikkelingsdoelen en eindtermen: hoe gaat scholen er mee om?
Onderzoek naar het gebruik en de waardering van de in 1997 vastgelegde ontwikkelingsdoelen en eindtermen voor het basisonderwijs in Vlaanderen.
Non-fictie
Nederlands | 307 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
De referentieniveaus taal en rekenen in de praktijk
het vormgeven van doorlopende leerlijnen: waarom, wat en hoe?
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | CPS, Amersfoort | 2010
Gedrukt boek
Harry Cox Een baard maakt nog geen filosoof
vijf bouwstenen van effectief schoolleiderschap
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's | CPS Onderwijsontwikkeling en advies, Amersfoort | 2010
Gedrukt boek
A.C. Verhoef | M. van Eijkeren Ontwikkeling en opvoeding
Non-fictie
Nederlands | 387 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Amersfoort | 2014
Gedrukt boek
De participatiebarometer
ontwikkeling van een instrumentarium voor het meten van leerkracht- en ouderparticipatie
Uitleg en achtergronden van een methode voor het meten van de betrokkenheid van ouders en leerkrachten bij het basis- en voortgezet onderwijs in Vlaanderen.
Non-fictie
Nederlands | 416 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
Het universitaire bedrijf
over professionalisering van onderzoek, bestuur en beheer
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Verloren, Hilversum | 2010
Gedrukt boek
Lionel Kole | Vera de Hoop | Carola Riemens | Ton van der Heiden Nog beter rekenen
meer oefenen met de cruciale rekenleerstof via coöperatieve activiteiten
Nederlands | 192 pagina's | Bazalt, Vlissingen | 2010
Gedrukt boek
Harry van de Pol Harthorend
luisteren voor professionals
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Vanbinnenuit, Ede | 2010
Gedrukt boek
De verpleegkundige in de AGZ
algemene verpleegkundige zorg
Studieboek voor HBO-V studenten
Non-fictie
Nederlands | 391 pagina's | Bohn Stafleu van Loghum, Houten | 2010
Gedrukt boek
Amstelveens Vertaalburo Kunst werkt
mensen reageren op hedendaagse kunst
Verslag van een project voor kunsteducatie via uitwisseling van reacties op moderne kunst.
Non-fictie
Nederlands | 195 pagina's | Thieme Art, Deventer | 2010
Gedrukt boek
M.H. Kwekkeboom De verantwoordelijkheid van de mensen zelf
de (her)verdeling van de taken rond zorg en ondersteuning tussen overheid en burgers en de betekenis daarvan voor de professionele hulpverlening
Non-fictie
Nederlands | 37 pagina's | HvA Publicaties, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek