Zoekresultaten
Resultaat 101 - 120 (van 269)
Katholieke Universiteit Brabant Morele Verbeelding
normen en waarden in de jeugdcultuur; bijdragen aan het gelijknamig symposium gehouden op 20 januari 1999 aan de Katholieke Universiteit Brabant
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Tilburg University Press, Tilburg | 1999
Gedrukt boek
Allround
lichamelijke opvoeding
Non-fictie
Nederlands | 167 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1999
Gedrukt boek
Marieke Henselmans Consuminderen met kinderen
in tijden van overvloed
Praktische tips voor de opvoeding van kinderen met zo min mogelijk materiële luxe, zonder dat het gezinsgeluk er onder te lijden heeft.
Non-fictie
Nederlands | 148 pagina's | Zuinigheid met Stijl, Den Haag | 1999
Gedrukt boek
Paul T. Steele Commercieel onderhandelen
Non-fictie
Nederlands | 297 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2001
Gedrukt boek
Peter Vermeulen ...!?
over autisme & communicatie
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's | Vlaamse Dienst Autisme, Gent | 2001
Gedrukt boek
Anne-Ruth Meijer Bouwen en wonen
groep 3-4-5
Didactische handleiding voor lessen beeldende vorming in het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 48 pagina's | Bekadidact, Baarn | 1999
Gedrukt boek
Anne-Ruth Meijer Dieren
groep 6-7-8
Didactische handleiding voor de lessen beeldende vorming in het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 55 pagina's | Bekadidact, Baarn | 1999
Gedrukt boek
Stichting Rotterdam Festivals Nu of nooit!
Non-fictie
Nederlands | 100 pagina's | Stichting Rotterdam Festivals, Rotterdam | 1999
Gedrukt boek
Initiatiefgroep Musea & Onderwijs Museum en onderwijs
ervaringen en handreikingen voor museumbezoek door primair en voortgezet onderwijs
Musea en onderwijsinstellingen zouden meer voor elkaar kunnen betekenen dan nu het geval is. De Initiatiefgroep Musea en Onderwijs (IMO) bestaat uit betrokkenen vanuit musea en onderwijsinstellingen en heeft als doelstelling de onderlinge relaties te verbeteren. Wat zijn de knelpunten en de mogelijke oplossingen? Aandacht voor het leervak Culturele en kunstzinnige vorming (CKV).
Non-fictie
Nederlands | 139 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 1999
Gedrukt boek
De overheid als bovenmeester
Kritische analyse van het huidige onderwijsbeleid.
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | Intro, Baarn | 1999
Gedrukt boek
Ciel Heintz Handboek positief opvoeden
Non-fictie
Nederlands | 212 pagina's | Het Spectrum, Utrecht | 1999
Gedrukt boek
Renée Maas Hoe krijg ik die baan?
compleet met voorbeelden, gesprekken en sollicitatietest
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Kosmos-Z&K, Utrecht [etc.] | 1999
Gedrukt boek
Milou Mulder 36 competenties voor professioneel presenteren
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Kluwer, [Deventer] | 1999
Gedrukt boek
MesoConsult Cultuur- en media-educatie
Non-fictie
Nederlands | 68 pagina's | MesoConsult, Tilburg | 1999
Gedrukt boek
Decor
beeldende vakken in samenhang
Non-fictie
Nederlands | 150 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1999
Gedrukt boek
Pedagogiek als tijdrede
Bundel artikelen over uiteenlopende aspecten en moderne ontwikkelingen van de zogenoemde triadische pedagogiek, waarbij wordt uitgegaan van de stelling dat het bij opvoeding, vorming en onderwijs gaat om cultuuroverdracht.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Intro, Baarn | 1999
Gedrukt boek
William Martin De Tao Te King voor ouders
opvoeden met Lao Tse
Opvoedkundige adviezen aan ouders in de vorm van korte interpretaties van de klassieke teksten van de Tao Te King.
Non-fictie
Nederlands | 167 pagina's | Becht, Haarlem | 2000
Gedrukt boek
Jan Ruigrok Praten met je kind
Praktische wenken voor ouders om de communicatie met hun kinderen te verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | 114 pagina's | Kok, Kampen | 1999
Gedrukt boek
Andy Merriman Sarah
ons kind met Downsyndroom; een verhaal van liefde en overwinning
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Bosch & Keuning, Baarn | 1999
Gedrukt boek
SLO, Instituut voor Leerplanontwikkeling Música mundial!
multiculturele muzieklessen voor de basisschool
Non-fictie
Nederlands | 154 pagina's | Stichting leerplanontwikkeling SLO, Enschede | 1999
Gedrukt boek