Zoekresultaten
Resultaat 101 - 120 (van 481)
De moeilijke klas
Non-fictie
Nederlands | 73 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2002
Gedrukt boek
Henk Meijer Leerkracht
over de kracht van blijven leren
Werkboek voor leerkrachten in het primair en voortgezet onderwijs voor het verbeteren van het eigen functioneren.
Non-fictie
Nederlands | 117 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen [etc.] | 2002
Gedrukt boek
F. Verheij Ontwikkeling & leren
psychiatrie op school
Studie over de geïntegreerde aanpak van probleemkinderen binnen het (speciaal) onderwijs, de kinder- en jeugdpsychiatrie en de jeugdzorg.
Non-fictie
Nederlands | 373 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2008
Gedrukt boek
Opleidingscentrum Autisme Het Aspergersyndroom
autisme in het regulier en speciaal onderwijs; praktische gids voor leraren en begeleiders
Non-fictie
Nederlands | 69 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2002
Gedrukt boek
Tracy Hogg Wat je peuter vertelt
Praktische adviezen voor ouders voor het begrijpen van het gedrag van hun peuter en het op juiste wijze reageren daarop.
Non-fictie
Nederlands | 348 pagina's | Forum, Amsterdam | 2003
Gedrukt boek
Heinze Oost Een onderzoek rapporteren
Praktische handleiding voor studenten in het hoger beroeps- en universitair onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 79 pagina's | HBUitgevers, Baarn | 2002
Gedrukt boek
Rosemarijn Roes Kind, wat moet ik toch met je?
Pedagogische adviezen aan ouders.
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Ankh-Hermes, Deventer | 2002
Gedrukt boek
Ruud Boer Brand design
merkmanagement in woord & beeld
Begrippen, achtergronden en praktijkvoorbeelden bij het ontwerpen van een merk.
Non-fictie
Nederlands | 295 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Sluit tot vaste kring de handen
een geschiedenis van de Quakerscholen Eerde, Vilsteren en Beverweerd
Non-fictie
Nederlands | 225 pagina's | Aksant, Amsterdam | 2002
Gedrukt boek
Ruud Boer Brand design
'het nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken'
Begrippen, achtergronden en praktijkvoorbeelden bij het ontwerpen van een merk.
Non-fictie
Nederlands | 374 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Colette Lacoste Het eerste jaar met je baby
van maand tot maand
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Tirion, Baarn | 2002
Gedrukt boek
Dave Chaffey E-business en e-commerce
een managementperspectief
Non-fictie
Nederlands | 592 pagina's | Pearson Education, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Pedagogiek in beeld
een inleiding in de pedagogische studie van opvoeding, onderwijs en hulpverlening
Non-fictie
Nederlands | 468 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten [etc.] | 2002
Gedrukt boek
Tracy Metz Pret!
leisure en landschap
De invloed van de veranderende vormen van vrijetijdsbesteding op de ruimtelijke ordening in Nederland.
Non-fictie
Nederlands | 286 pagina's | NAi Uitgevers, Rotterdam | 2002
Gedrukt boek
Kinderkunst
Artikelen over beeldende vorming in het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 133 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2002
Gedrukt boek
Dale M. Jacobs Het blijft toch je kind
Praktische handreiking voor ouders over de omgang met hun (jong)volwassen kinderen.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | M.O.M, Houten [etc.] | 2005
Gedrukt boek
Dolph Kohnstamm Ik ben ik
de ontdekking van het zelf
Jeugdherinneringen van uiteenlopende personen aan het moment waarop hun zelfbewustzijn ontwaakte.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | De Bezige Bij, Amsterdam | 2002
Gedrukt boek
Carl Doeke Eisma Meester Ligthart
'Wim, Zus, Jet' en al die andere kinderen
Zoektocht naar de betekenis van de schoolmeester en onderwijsvernieuwer Jan Ligthart (1859-1916).
Non-fictie
Nederlands | 157 pagina's | "De Nieuwe Haagsche", [Den Haag] | 2002
Gedrukt boek
H.M. Bronneman-Helmers Voortgezet onderwijs in de jaren negentig
Overzicht en evaluatie van ontwikkelingen en veranderingen in het voortgezet onderwijs in Nederland tijdens de jaren negentig van de twintigste eeuw.
Non-fictie
Nederlands | 337 pagina's | SCP, Sociaal en Cultureel Planbureau, Den Haag | 2002
Gedrukt boek
Niels Brouwer Voor de klas
voorbereidingen op de praktijk
Aanwijzingen, tips en raadgevingen aan aankomende leerkrachten met betrekking tot de praktijk van het lesgeven.
Non-fictie
Nederlands | 213 pagina's | Coutinho, Bussum | 2002
Gedrukt boek