Zoekresultaten
Resultaat 101 - 120 (van 310)
Marja Baeten Kinderen en... ingrijpende situaties
pesten
Informatie over pesten en anti-pestbeleid, gevolgd door lesmateriaal voor gebruik door teams van basisscholen.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Kwintessens, Hilversum | 2002
Gedrukt boek
Sluit tot vaste kring de handen
een geschiedenis van de Quakerscholen Eerde, Vilsteren en Beverweerd
Non-fictie
Nederlands | 225 pagina's | Aksant, Amsterdam | 2002
Gedrukt boek
Museum Jan Cunen GSM 1e klas
Museum Jan Cunen Oss
Non-fictie
Nederlands | 75 pagina's | Museum Jan Cunen, Oss | 2002
Gedrukt boek
Stichting Jong Nederland Limburg Toen vijftienhonderd Limburgers gingen staken
een novelle en verhalen over de bewoners en het huis dat Jong Nederland Limburg heet
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Jong Nederland Limburg, Nieuwstadt | 2002
Gedrukt boek
Henk Breukelman Spelen op verschillende niveaus
spelprofielen in het voortgezet onderwijs
Praktische wenken voor docenten lichamelijke opvoeding en sportleiders in het voortgezet onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | HB Uitgevers, Baarn | 2002
Gedrukt boek
Ineke Verheul Alles over opdrachten
Theoretische studie over de ontwikkeling van zinvolle opdrachten voor een breed scala van onderwijssituaties.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten [etc.] | 2002
Gedrukt boek
Theo Keltjens Maastricht kunst en stad
Nederlands | 48 pagina's | Gemeente Maastricht, Dienst OCWS, Afdeling Kunst en Cultuur : VVV Maastricht, Maastricht | 2002
Gedrukt boek
Monica Hensen Tienercentra in beweging!
werkmateriaal voor een vrijetijdsaanbod aan tieners
Praktische informatie voor werkers en beleidsmakers op het gebied van tieneropvang.
Non-fictie
Nederlands | 165 pagina's | NIZW, Utrecht | 2002
Gedrukt boek
Dorothy Einon Het creatieve kind
Aanwijzingen, tips en adviezen voor ouders om de ontwikkeling van hun kinderen tussen twee en zes jaar oud te stimuleren door spelen, knutselen en activiteiten.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Cantecleer, Baarn | 2002
Gedrukt boek
Nel Kleverlaan Het leuke spelletjesboek voor baby en papa
Ideeën om te spelen, stoeien en zingen met kinderen gedurende het eerste levensjaar, gerangschikt naar de ontwikkelingsfase van de baby.
Non-fictie
Nederlands | 70 pagina's | Deltas, Aartselaar, [Oosterhout] | 2011
Gedrukt boek
Katholieke Universiteit Brabant Moeilijk lezen makkelijk maken
de veelzijdige zwakke lezer
Non-fictie
Nederlands | 261 pagina's | Biblion Uitgeverij, Leidschendam | 2002
Gedrukt boek
Erik van der Spek Overtuig uw publiek!
doeltreffende toespraken en presentaties schrijven
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn [etc.] | 2002
Gedrukt boek
Tweehonderd jaar onderwijs en de zorg van de Staat
Artikelen over de geschiedenis van het onderwijs en het daarop betrekking hebbende overheidsbeleid in Nederland en België in de negentiende en twintigste eeuw, gevolgd door een blik op de toekomst.
Non-fictie
Nederlands | 366 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2002
Gedrukt boek
J. Bossink Remedial teaching
Nederlands | 22 pagina's | AO (Actuele Onderwerpen), Lelystad | 2002
Gedrukt boek
Torey Hayden Een kind in nood
Een Britse onderwijzeres die werkt met gedragsgestoorde kinderen in het speciaal onderwijs, vertelt over haar ervaringen met een zwaar getraumatiseerd meisje.
Non-fictie
Nederlands | 320 pagina's | The House of Books, Vianen [etc.] | 2003
Gedrukt boek
Museum Boijmans Van Beuningen Talking to you!
art for you(th)
Speelse introductie van de collectie van het Museum Boymans van Beuningen voor CKV-leerlingen.
Non-fictie
Nederlands | 247 pagina's | Museum Boijmans van Beuningen, Rotterdam | 2002
Gedrukt boek
Nieuwe of Littéraire Sociëteit De Witte De Nieuwe of Littéraire Sociëteit de Witte
200 jaar, een heerlijk onderonsje
Documentatie in woord en beeld over de geschiedenis en de hedendaagse praktijk van de Haagse sociëteit.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | "De Nieuwe Haagsche", [Den Haag] | 2002
Gedrukt boek
Piet Buunk Cyberwijs
onderwijs, ICT, toekomst
Filosofisch getinte beschouwing over de (toekomstige) rol van ict-ontwikkelingen in het onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Klement, Kampen | 2002
Gedrukt boek
Peter Nikken Kind en media
weet wat ze zien
Handreiking voor ouders voor een verantwoorde omgang van hun kinderen met massamedia als televisie en computer.
Non-fictie
Nederlands | 156 pagina's | Boom, Amsterdam | 2002
Gedrukt boek
Ad de Jongh De calculerende leerling
Nederlands | 22 pagina's | AO (Actuele Onderwerpen ), Lelystad | 2002
Gedrukt boek