Zoekresultaten
Resultaat 101 - 120 (van 800)
Marc van Eck | Ellen Leenhouts Businessplan op 1 A4
snel en effectief plannen met OGSM
Iedereen heeft plannen. Zakelijk en privé. Maar we realiseren onze plannen vaker niet dan wel. Dat komt omdat veel plannen gewoonweg niet goed of concreet genoeg zijn en/of te weinig draagvlak hebben. Met dit boek leer je hoe je een (business)plan maakt dat wél werkt. De methodiek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja, je leest het goed: één A 4) dat leidt van visie naar actie. Het verbindt ambitieuze doelstellingen aan concrete activiteiten. De methodiek...
Non-fictie
Nederlands | 66 pagina's (ePub2, 2,1 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Bert van Wassenhove Een digitaal marketingplan in 100 dagen
digitale marketing transformatie in de praktijk
Praktische gids voor ondernemers en marketeers.
Non-fictie
Nederlands | 271 pagina's | Lannoo Campus, Leuven | 2016
Gedrukt boek
Theo Hendriks No story no glory
echte leiders vertellen een eigen verhaal
Uitleg van de betekenis van het vertellen van een eigen verhaal in een zakelijke context.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Lev., Amsterdam | 2012
E-book
Jaap Peters | Mathieu Weggeman Het Rijnland praktijkboekje
hoe maak je een Rijnlandse organisatie?
Jaap Peters en Mathieu Weggeman vinden het belangrijk dat we in Nederland weer vaker tegen elkaar kunnen zeggen: `Kijk, een typisch Rijnlands bedrijf. Een Rijnlands bedrijf is anders opgezet dan een traditionele organisatie: weinig tot geen hiërarchie, de staf is dienend in plaats van sturend, het leiderschap is gericht op het bevorderen van autonomie en vakmanschap. Niet de aandeelhouder komt op de eerste plaats, maar de professional op de werkvloer. Het is een bedrijf waar je trots op kunt zijn...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,2 MB | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Mariska van Dasselaar Zakelijk bloggen
laat de klant zien dat jij de expert bent
Praktische handleiding voor marketeers en (kleine) ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2012
Gedrukt boek
Karel de Vries Corporate entity
over het wezenlijke in werken en ondernemen
Filosofische beschouwing over zingeving aan werken en ondernemen, die tot uiting komt in de volledige ontplooiing van de mens en een maatschappelijke rol van organisaties.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 6,3 MB | Ten Have, Utrecht | 2012
E-book
Jan Schouten | Wiebe Kamminga Verbeteren van teams
Geactualiseerde editie. - Al meer dan tien jaar succesvol - Volledig herziene en geactualiseerde herdruk De Thema-klassieker Verbeteren van teams is compleet herzien en geactualiseerd. Belangrijke maatschappelijke ontwikkelingen die de laatste jaren het functioneren van teams en afdelingen hebben beïnvloed - dynamiek en complexiteit van organisaties, virtuele samenwerking, snellere besluitvorming en grotere aandacht voor sociale en culturele aspecten van het werk - zijn allemaal verwerkt in dit...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 2,1 MB | Thema, Zaltbommel | 2012
E-book
Huub van Zwieten | Martine van den Hoed De z(z)p'er als merk
on- en offline personal branding
Gids voor zelfstandige ondernemers zonder personeel die zichzelf op de markt willen zetten.
Non-fictie
Nederlands | 113 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Unieboek | Het Spectrum, Amsterdam | 2012
E-book
Nicolette Elenbaas Zelfstandig ondernemer
Overzicht van alle zaken waarmee een beginnend ondernemer te maken krijgt.
Non-fictie
Nederlands | 109 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Spectrum, Amsterdam | 2012
E-book
Peter Minkjan Scoren met Facebook marketing
Praktische gids voor organisaties en ondernemingen.
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Entopic, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek
Paul Krugman De crisiseconomie
hoe een herhaling van de Grote Depressie kan worden voorkomen
Analyse door de Nobelprijswinnaar van de huidige economische en financiële crisis, met adviezen voor maatregelen om erger te voorkomen.
Non-fictie
Nederlands | 221 pagina's | Balans, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
René C.W. Boender Cool is hot
ambitieuze braincandies met een missie!
Adviezen voor managers en marketeers door de reclame- en marketinggoeroe.
Non-fictie
Nederlands | 236 pagina's (ePub2, 5,1 MB) | Bertram + de Leeuw Uitgevers, Haarlem | 2012
E-book
Patrick Lencioni De beslissende voorsprong
een gezonde organisatie als basis voor duurzaam succes
Wie zoekt naar manieren om de concurrentie voor te blijven, komt al snel op het terrein van marketing, innovatie of strategie. Je wilt in feite slimmer zijn dan de rest. Maar ook de concurrentie volgt de ontwikkelingen op de voet, zodat je je behaalde voorsprong vaak al snel weer kwijt bent. Patrick Lencioni laat in dit toegankelijke maar diepgravende boek zien dat er een wereld te winnen is door niet slimmer maar gezonder te worden: wie politieke spelletjes, gebrekkige communicatie en slecht leiderschap...
Non-fictie
Nederlands | 148 pagina's (ePub2, 3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2013
E-book
Glenn van der Burg Boven het maaiveld
op zoek naar de essentie van leiderschap
Na elf jaar ondernemerschap zit Glenn van der Burg ontredderd op de bank. Weg energie, weg dynamiek, weg hoop. Dat laatste is nog wel het ergste. Het geloof dat het allemaal goed komt, is verdwenen. Wat nu? Glenn neemteen drastische beslissing: hij stopt met ondernemen en gaat op zoek naar zijn nieuwe toekomst. In Boven het maaiveld gaat Glenn op zoek naar de essentie van leiderschap in de 21e eeuw. Waarom zijn er maar enkele mensen die het voortouw nemen en daadwerkelijk iets veranderen en verbeteren?...
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's (ePub2, 2,2 MB) | Spectrum, Houten | 2012
E-book
Ben Tiggelaar | Joël Aerts MBA in één dag
het boek; een frisse blik op de beste ideeën van de belangrijkste managementdenkers
Adviezen aan managers om leiderschapskwaliteiten zo snel mogelijk tot ontwikkeling te brengen.
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's (ePub2, 1,9 MB) | Tyler Roland Press, Soest | 2012
E-book
Joan Magretta Michael Porter
de essentie van competitie en strategie
Samenvatting van het gedachtegoed van de Amerikaanse managementgoeroe.
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | Spectrum, Houten | 2012
Gedrukt boek
Marco van den Berg | Jakob Zwinderman No prima donna's
topteams; succesvol teamwork in projecten
Inleiding over teamvorming.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,2 MB | Tirion Sport, Baarn | 2012
E-book
John Hokkeling Mood maker
het ontwikkelen van gastvrije organisaties
Handreiking voor ondernemers voor het creëren van een betere service, 'gastvrijheid', voor hun klanten en afnemers.
Non-fictie
Nederlands | 267 pagina's | Boom, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Hans Pieters Van factuur tot aangifte
Handleiding voor startende en kleine ondernemers en zzp'ers betreffende de boekhouding en belastingen.
Non-fictie
Nederlands | 196 pagina's (ePub2, 2,4 MB) | Spectrum, Amsterdam | 2012
E-book
Henk Jan Kamsteeg De kracht van het compliment
met positieve feedback naar grootse resultaten
Managementnovelle over een leidinggevende die leert zijn mensen te motiveren door hun complimenten te geven.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,4 MB | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book