Zoekresultaten
Resultaat 101 - 120 (van 384)
Hanneke Kunst | Maaike van Rooden | Martine Vos | Eleonora Swart 100% service
klantgericht innoveren, de formule voor succes
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | B'Witz Publishing, [Haarlem] | 2017
Gedrukt boek
Patrick van Veen Verliefd op je klant
wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Richard van Kray | Michel de Weerdt | Hiske Gude Sales vanuit je hart
hoe je echt van betekenis bent - voor de klant en voor jezelf
Non-fictie
Nederlands | 185 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Peter Koning Toolkit voor agile leiders
leidinggeven aan wendbare teams
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Boom, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Fred Korthagen | Ellen Nuijten Zijnsgericht coachen
van overlevingspatronen naar authenticiteit
Methode, waarin gegevens uit hersenonderzoeken, psychologie en oosterse wijsheid samenkomen, bestemd voor coaches persoonlijke en professionele ontwikkeling met als doel volwassenen zich bewust te laten worden van hun eigen persoonlijkheid, van waaruit zij niet anders handelen maar anders zijn.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | Boom, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
John Schoorl De Flippokoning en andere journalistieke topverhalen
Achtergrondreportages door de Nederlandse journalist.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Scott Galloway De vier
het verborgen DNA van Amazon, Facebook, Google en Apple
Analyse van de opkomst van vier grote internetbedrijven, gevolgd door adviezen aan mensen die zelf een bedrijf willen beginnen.
Non-fictie
Nederlands | 317 pagina's | Lev., Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Kim Scott Radicaal openhartig
wees een baas door mens te blijven
Pleidooi voor een nieuw managementconcept waarbij de leidinggevende zorgt voor een goede relatie met de medewerkers.
Non-fictie
Nederlands | 299 pagina's | Lev., Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Henk Verhoeven Werkmakers
van solliciteren naar werk creëren, van werkzoeker naar WerkMaker
Praktische informatie en adviezen over de loopbaanstart voor recent afgestudeerde hbo'ers en academici.
Non-fictie
Nederlands | 110 pagina's | AnderZ, [Culemborg] | 2017
Gedrukt boek
Wouter ten Have | Anne-Bregje Huijsmans | Maarten Otto | Steven ten Have Verandermanagement veranderd
18 populaire veranderideeën getoetst
"Bij het veranderen van organisaties en gedrag laten managers en adviseurs zich vaak leiden door populaire managementideeën en niet-getoetste aannames. Regelmatig ontbreekt een goede onderbouwing of is er wetenschappelijke kennis die in een andere richting wijst. Verandermanagement veranderd toetst populaire opvattingen met behulp van onderzoek en de beschikbare evidence."
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Ger van Doorn | Marijke Lingsma De vijf kritieke succesfactoren voor coaching
kennis en kunde voor de competente coach
"Kritieke succesfactoren voor coaching zijn die aspecten die onophoudelijk aandacht moeten krijgen van coach, coachees en teams. Ze bieden een overzichtelijk kader waarbinnen alle coachingsactiviteiten kunnen worden begrepen en vormen een handzame checklist voor de quickscan van de situatie. Ook zijn ze een hanteerbaar ijkpunt voor de voortgang in het coachingsproces en de resultaten. Dit boek reikt coaches (in opleiding) de theoretische kennis aan om de kritieke succesfactoren voor coaching in de...
Non-fictie
Nederlands | 702 pagina's | Boom, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Marieke van der Laan Positief verrast
zo zorgt jouw team voor de ultieme klantervaring
Non-fictie
Nederlands | 194 pagina's | Futuro Uitgevers, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Pierre Huylenbroeck Onsterfelijk beursadvies
100 beleggingslessen van 20 oude meesters
Twintig fictieve interviews met deskundigen uit de beursgeschiedenis over hun beleggingsadviezen.
Non-fictie
Nederlands | 302 pagina's | Lannoo, Tielt | 2017
Gedrukt boek
Antal de Waij Co2ntent! & AI
zuurstof voor je klanten
Gids over het inzetten van AI bij het maken van een contentstrategie voor klanten, middels het speciaal hiervoor ontwikkelde Content Marketing Canvas-model. Met afbeeldingen.
Non-fictie
Nederlands | 496 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2024
Gedrukt boek
Marcus Sheridan They ask, you answer
win het vertrouwen van je klant en word de autoriteit van jouw markt
Non-fictie
Nederlands | 260 pagina's | BigBusinessPublishers, [Utrecht] | 2023
Gedrukt boek
Milos Labovic EU superlobby
winnen in Brussel
Handleiding voor lobbyen in de Europese Unie.
Non-fictie
Nederlands | 195 pagina's | Vakmedianet, Deventer | 2017
Gedrukt boek
Willemijn Boskma | Minke Buizer | Nienke van de Hoef | Gidion Peters | Willy Zelen Agile HR
de (on)misbare rol van HR in wendbare organisaties
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Nubiz, [Hilversum] | 2017
Gedrukt boek
Peter Fijbes Angstcultuur
krijg grip op angst in organisaties
Analyse van de oorzaken van het ontstaan van een angstcultuur in bedrijven en organisaties met tips voor het veranderen en voorkomen daarvan.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Boom, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Annemieke Figee | Léonie van Rijn Ongeschreven regels
hoe je hardnekkige patronen in je team verandert
Non-fictie
Nederlands | 119 pagina's | Firijn, [Amsterdam] | 2017
Gedrukt boek
Christian Felber Ware winst
gemene-goed-economie als wegwijzer
Presentatie van een volwaardig alternatief voor de huidige kapitalistische markteconomie.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Uitgeverij Jan Van Arkel, Utrecht | 2017
Gedrukt boek