Zoekresultaten
Resultaat 101 - 120 (van 237)
Ine Nederstigt Hoogbegaafdheid... een gave?
omgaan met hoogbegaafdheid
Informatie over hoogbegaafdheid voor met name teams van basisscholen.
Non-fictie
Nederlands | 100 pagina's | CPS, Amersfoort | 2003
Gedrukt boek
Philippe Brasseur Actief met boeken
vertellen, ontdekken, spelen, creëren
Tips en verwerkingssuggesties die het lezen met kinderen van 2 t/m 8 jaar kunnen ondersteunen. Met gekleurde tekeningen.
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's | Casterman, [Brussel] | 2003
Gedrukt boek
Thomas Gelissen Het cultuurprofiel van Limburg
Non-fictie
Nederlands | 71 pagina's | Provincie Limburg, [Maastricht] | 2003
Gedrukt boek
Jan Dekker Competenties in beeld
praktijkboek voor ontwikkeling en toetsing
Beschrijving van kerncompetenties voor aankomende leraren in het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 182 pagina's | HBUitgevers, Baarn | 2006
Gedrukt boek
Annette Kast Ieder kind heeft grenzen nodig
Praktische opvoedkundige adviezen betreffende kinderen tot en met 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Scriptum, Schiedam | 2009
Gedrukt boek
Peter Adriaenssens Tien manieren om je ouders te versieren
succesvol onderhandelen met je ouders
Aan de hand van veel voorbeelden wordt verteld hoe je door op slimme wijze te praten met je ouders je zin kunt krijgen. Vanaf ca. 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 93 pagina's | Lannoo, Tielt | 2003
Gedrukt boek
Shirley-Dale Easley De waarde van portfolio's
informatie, plan van aanpak en oefeningen voor alle basisschoolgroepen
Handleiding voor leerkrachten in het basisonderwijs voor de toepassing van het portfolio: een verzameling van werkstukken van leerlingen die dient als beoordelingsinstrument in plaats van een rapport met cijfers.
Non-fictie
Nederlands | 124 pagina's | Kwintessens, Amersfoort | 2009
Gedrukt boek
Hilde Marx Uit de luiers
over zindelijk worden
Praktische raadgevingen aan ouders en opvoeders.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | NIZW, Utrecht | 2003
Gedrukt boek
Beate Weymann-Reichardt En nu ben ik het zat!
grenzen stellen in de opvoeding
Non-fictie
Nederlands | 108 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, [Zaltbommel] | 2004
Gedrukt boek
Mariëlle Cuijpers Werken aan inclusief onderwijs
voorbeelden van kinderen met een beperking op een reguliere basisschool
Non-fictie
Nederlands | 55 pagina's | NIZW, Utrecht | 2003
Gedrukt boek
Athenaeum Illustre Theologen in ondertal
godgeleerdheid, godsdienstwetenschap, het Athenaeum Illustre en de Universiteit van Amsterdam
Artikelen over de theologiebeoefening in Amsterdam vanaf de zeventiende eeuw tot heden.
Non-fictie
Nederlands | 204 pagina's | Meinema, Zoetermeer | 2003
Gedrukt boek
OJC Merlin 40 jaar JBM
reunieuitgave ter ere van het 40 jarig jubileum i.s.m. Propaganda, 1963-2003
Non-fictie
Nederlands | 48 pagina's | Merlin, Meerlo | 2003
Gedrukt boek
Rick Kolman Actief leren bewegen
didactiek en praktijk
Handleiding voor leerkrachten bewegingsonderwijs in het vmbo, havo en vwo.
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | HBUitgevers, Baarn | 2003
Gedrukt boek
Janusz Korczak Stichting Kinderen en seksualiteit
een positieve bijdrage
Artikelen voor pedagogen, hulpverleners en ouders over een gezonde, eigen seksuele ontwikkeling van kinderen.
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's | Janusz Korczak Stichting, Amsterdam | 2003
Gedrukt boek
Sarah Ivens Moderne etiquette voor slimme meiden
charmant, boordevol stijl en met massa's zelfvertrouwen, altijd en overal
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Deltas, Aartselaar, [Oosterhout] | 2009
Gedrukt boek
Karin Kustermans Wij gaan trouwen
onmisbare wenken voor een ontspannen en onvergetelijk huwelijksfeest
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Lannoo, Tielt, Warnsveld | 2003
Gedrukt boek
Roger Standaert Vergelijken van onderwijssystemen
Inleidend studieboek op hbo/wo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 243 pagina's | Acco, Leuven, Voorburg | 2007
Gedrukt boek
René van Kralingen Competentiegerichte kennisontwikkeling
didactiek en leren in competentiegerichte leeromgevingen
Non-fictie
Nederlands | 152 pagina's | Nelissen, Soest | 2003
Gedrukt boek
Kennis als gereedschap, actief leren
activerende didactiek volgens Kag-Al
Praktisch handboek met lessuggesties voor leerkrachten in het voortgezet onderwijs die hun leerlingen willen leren om opgedane kennis actief in de praktijk toe te passen.
Non-fictie
Nederlands | 203 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2003
Gedrukt boek
Marianne Slütter 'Dat wil je niet weten!'
een praktisch leerwerkconcept voor prejustitiële jongeren
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | SWP, Amsterdam | 2003
Gedrukt boek