Zoekresultaten
Resultaat 101 - 120 (van 314)
Hoogbegaafde leerlingen op de secundaire school: hoogvliegers of kwetsbare vogels?
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2004
Gedrukt boek
Evert van Wijk Van Sesamstraat naar de Wetstraat, of Hoe van uw mediaoptreden een succes te maken
Non-fictie
Nederlands | 152 pagina's | Acco, Leuven, Voorburg | 2004
Gedrukt boek
Nanda van Bodegraven Wortels en vleugels
kinderen onderzoeken bestaansvragen
Praktisch werkboek om met kinderen van ongeveer 6 tot en met 12 jaar levensvragen te behandelen en te overdenken op een niet-religieuze wijze.
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's | SWP, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek
Landschip Dubbelklik
autisme bevraagd en beschreven
Correspondentie tussen een Nederlandse vrouw en een Vlaamse autistische man, waarin de dagelijkse ervaringen en problemen van een autist aan de orde komen.
Non-fictie
Nederlands | 231 pagina's | EPO, Berchem | 2004
Gedrukt boek
Cecile Röst Help, een druk kind!
een benadering vanuit Sensorische Integratietherapie voor ouders en professionals
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Elsevier gezondheidszorg, Maarssen | 2004
Gedrukt boek
Koos Henneman | Judith Bekebrede | Albert Cox | Hedwig de Krosse Protocol dyslexie voortgezet onderwijs
handreiking voor directie, middenmanagement en docenten
Non-fictie
Nederlands | 234 pagina's | Experticecentrum Nederlands, [Nijmegen] | 2013
Gedrukt boek
Methodiekboek ouderbegeleiding bij roldifferentiatie
ouders helpen bij het invullen van de ouderrol na plaatsing van hun kind in een pleeggezin
Hand- en studieboek op hbo/wo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 263 pagina's | SWP, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Michael Nichols Einde discussie
voorkom strijd met je kind door actief te luisteren
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Thema, Zaltbommel | 2006
Gedrukt boek
Bas Kranenburg Een goede vergadering
Inleiding tot de voorbereiding en organisatie van vergaderingen.
Non-fictie
Nederlands | 73 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Utrecht [etc.] | 2004
Gedrukt boek
Hans Janssen Vergaderen met beleid
het kan beter en leuker!
Non-fictie
Nederlands | 134 pagina's | Boom, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek
Jozef Kummeling Begeleiden van leerlingen met problemen
op weg naar contextueel onderwijs
Handboek voor leerkrachten voor de psychosociale begeleiding van leerlingen.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Nelissen, Soest | 2004
Gedrukt boek
Jonge kinderen discrimineren niet?!
omgaan met diversiteit in kindercentra en op school
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | SWP, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek
Peter van der Heiden In de schaduw van de Mammoet
het onderwijsbeleid van minister F.J.Th. Rutten (1948-1952)
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Walburg Pers, Zutphen | 2004
Gedrukt boek
Wieke Bosch Leren op de werkplek
stagehandboek voor pabo-studenten
Non-fictie
Nederlands | 248 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Amersfoort | 2013
Gedrukt boek
A. Kok Succesvol internationaal onderhandelen
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 94 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Utrecht [etc.] | 2004
Gedrukt boek
Sociaal en Cultureel Planbureau In het zicht van de toekomst
Overzicht van de recente ontwikkelingen in de Nederlandse samenleving op beleidsniveau.
Non-fictie
Nederlands | 602 pagina's | Sociaal en Cultureel Planbureau, Den Haag | 2004
Gedrukt boek
Malcolm Kushner Spreken in het openbaar voor dummies
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Addison Wesley, [Amsterdam etc.] | 2004
Gedrukt boek
Marja Baseler Let's talk about boys and girls
puberen zonder problemen
Uitleg van problemen en gevoelens die je krijgt in de puberteit. Vanaf ca. 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's | The House of Books, Vianen [etc.] | 2004
Gedrukt boek
Peter van Maaren Mijn meester is een homo
Persoonlijk relaas van een homoseksuele leraar, die aan een ROC lesgeeft aan vooral islamitische jongeren.
Non-fictie
Nederlands | 203 pagina's | SWP, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek
Erna Kikkers Vorm in beeld gebracht
beeldend werken met slechtziende en blinde leerlingen
Handleiding voor leerkrachten beeldende vorming in het basis- en voortgezet onderwijs die visueel gehandicapte leerlingen in de klas hebben.
Non-fictie
Nederlands | 75 pagina's | Bartiméus, Doorn | 2004
Gedrukt boek