Zoekresultaten
Resultaat 101 - 120 (van 174)
Marianne van der Zalm-Grisnich Je bibbers de baas
faalangsttraining voor kinderen
Non-fictie
Nederlands | 178 pagina's | Bohn Stafleu van Loghum, Houten | 2009
Gedrukt boek
Marjolijn van Weerdenburg Veelzeggend
speciaal onderwijs aan kinderen met ernstige spraak- en/of taalmoeilijkheden
Non-fictie
Nederlands | 71 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2009
Gedrukt boek
Psychiatrische stoornissen
Overzicht van de meest voorkomende kinder- en jeugdpsychiatrische stoornissen.
Non-fictie
Nederlands | 314 pagina's | Bohn Stafleu van Loghum, Houten | 2009
Gedrukt boek
Herman de Jongh | Frans van Bussel | Mart Ottenheim Natuur en techniek geven
praktische vakdidactiek voor het basisonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 312 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2019
Gedrukt boek
Nicolien van Halem | Inge Müller Handboek studievaardigheden voor het hbo
activiteiten voor studenten
Non-fictie
Nederlands | 229 pagina's | Bohn Stafleu van Loghum, Houten | 2013
Gedrukt boek
Pierre Chavot Schoolkinderen van de wereld
Overzicht in woord en beeld van de manier waarop kinderen over de hele wereld naar school gaan en onderwijs krijgen.
Non-fictie
Nederlands | 204 pagina's | Fontaine, 's-Graveland | 2010
Gedrukt boek
De school, de lach en de lagg
over humor in het onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 148 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2009
Gedrukt boek
Piet J. Janssen Studenten leren niet; zij studeren
over transformatie als psychologische kern van hoger onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 305 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2009
Gedrukt boek
Lerend samenwerken, samenwerkend leren
themagecentreerde interactie (TGI) als kader voor teamontwikkeling in de school
Non-fictie
Nederlands | 79 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2009
Gedrukt boek
Leren denken binnen het schoolvak
Evaluatie van het AZL-project ('Actief en Zelfstandig Leren binnen de schoolvakken') dat van 2001 tot 2004 liep aan drie middelbare scholen in Nijmegen.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2009
Gedrukt boek
Paul Janssenswillen Hoe was 't op school, jongen?
pedagogische praktijken in het middelbaar onderwijs Limburg 1878-1970
Geschiedenis van de schoolcultuur op middelbare scholen in de Belgische provincie Limburg.
Non-fictie
Nederlands | 254 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2009
Gedrukt boek
Landelijk Expertisecentrum Onderwijs en Zorg Inclusief bekwaam
Onderzoek naar de benodigde competenties van docenten in het voortgezet onderwijs die zogeheten inclusief onderwijs geven.
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2009
Gedrukt boek
Nicolien van Halem Handboek studievaardigheden voor het hbo
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Bohn Stafleu van Loghum, Houten | 2009
Gedrukt boek
Infectieziekten
Non-fictie
Nederlands | 119 pagina's | Bohn Stafleu van Loghum, Houten | 2009
Gedrukt boek
Groeiboek; Analyse en handelen
zorg- en volgsysteem voor kleuters
Praktisch handboek voor leerkrachten en begeleiders in het basisonderwijs voor het stimuleren bij kleuters van hun denkvaardigheid.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2009
Gedrukt boek
Elly Kamminga Verbindend veranderen in het onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's | CPS, Onderwijsontwikkeling en advies, Amersfoort | 2009
Gedrukt boek
De ouder als partner
de rol van ouders van jonge risicokinderen tijdens opvang, zorg en onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 171 pagina's | SWP, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg Perspectief op inclusief
vruchten van praktijkonderzoek
Verslag van een onderzoek naar de mogelijkheden van inclusief onderwijs in Bladel, waarbij alle leerlingen een plek krijgen, ongeacht hun intellectuele of fysieke vermogens.
Non-fictie
Nederlands | 187 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2009
Gedrukt boek
Betsy van de Grift De stijve hark en andere organisatieprincipes
directie en bestuur in de kinderopvang
Non-fictie
Nederlands | 102 pagina's | SWP, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Hilda Algra Het ontdekken van talenten
Handreiking voor leerkrachten in het basisonderwijs om talenten bij kinderen te herkennen en daar verschillende werkvormen en leerroutes bij aan te geven.
Non-fictie
Nederlands | 92 pagina's | Kwintessens, Amersfoort | 2009
Gedrukt boek