Zoekresultaten
Resultaat 101 - 120 (van 534)
Michiel van der Molen Waarom doen we dit eigenlijk?
de businesscase als succesfactor voor projecten
Praktische gids voor managers over de reden en rechtvaardiging van het opzetten en uitvoeren van projecten.
Non-fictie
Nederlands | 142 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2013
Gedrukt boek
André de Waal 10 Rituelen van slecht management
hoe herkent u ze en hoe bestrijdt u ze?
Beschrijving en analyse van de tien instrumenten die slechte managers gebruiken om te overleven in slechte managementtijden.
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2010
Gedrukt boek
Roderik Bender Controlfreaks, alleswillers en andere druktemakers
RET in woord en beeld
Zelfhulpgids volgens de RET-methode, waarin voor verschillende situaties wordt uitgelegd hoe men de betekenis van de omstandigheden kan veranderen teneinde de emotionele reactie te verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's | Thema, Zaltbommel | 2010
Gedrukt boek
Geert Poort | Corona de Wert Handboek webredactie
Non-fictie
Nederlands | 299 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2013
Gedrukt boek
Dees van Oosterhout Procesregie
creatief sturen op gedragen besluitvorming
Handleiding voor managers voor interne veranderingen en herstructureringen binnen bedrijven en organisaties, en het creëren van draagvlak daarvoor.
Non-fictie
Nederlands | 154 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2010
Gedrukt boek
Marcel Karreman Warming-ups & energizers
voor groepen, teams en grote bijeenkomsten
Korte, praktische oefeningen voor het op gang brengen van groepsbijeenkomsten of trainingen.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Thema, Zaltbommel | 2010
Gedrukt boek
Hilde Veraart-Maas Jezelf socratisch coachen in werksituaties
probleemanalyse, opties en oplossingen
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Nelissen, [Amsterdam] | 2010
Gedrukt boek
Wichert van Engelen Brainstormen met resultaat
en het licht gaat aan
Handleiding voor het organiseren en begeleiden van brainstormsessies en het realiseren van de resultaten ervan.
Non-fictie
Nederlands | 288 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Peter Olsthoorn De macht van Google
werkt Google voor jou of werk jij voor Google?
Analyse van de machtspositie van het Amerikaanse bedrijf, wereldwijd bekend door zijn zoekdienst op internet.
Non-fictie
Nederlands | 238 pagina's | Kosmos Uitgevers, Utrecht [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Luc van Beers Internal branding 2.0
Praktische handleiding voor bedrijven met interviews en cases over reputatiemanagement.
Non-fictie
Nederlands | 295 pagina's | Kluwer, Deventer | 2010
Gedrukt boek
Fransien Roovers Grip op beleid
Handleiding voor ambtenaren voor het schrijven van beleidsteksten.
Non-fictie
Nederlands | 82 pagina's | Thema, Zaltbommel | 2012
Gedrukt boek
Dirk Houtgraaf | Marleen Bekkers Klantgestuurde businessmodellen
innoveren tot in het hart van je organisatie
1. Onderdelen van businessmodellen: Verdienmodellen. Distributiemodellen. Cocreatiemodellen. Gebruikersmodellen. Wat is de invloed van digitale mogelijkheden op businessmodellen?.2. Wat is een businessmodel?: Twee invalshoeken en de definitie. Het businessmodel in relatie tot andere concepten. Bedrijfstakken en businessmodellen. 3. Het klantgestuurde businessmodel: Het totale klantgestuurde businessmodel en zijn bouwstenen. Inzoomen op de kern van het businessmodel. Interne en externe verbindingen....
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2013
Gedrukt boek
Maarten van der Pas Spyker
een dollemansrit
Geschiedenis van het in 2000 opnieuw opgerichte Nederlandse bedrijf Spyker, fabrikant van dure sportwagens.
Non-fictie
Nederlands | 288 pagina's | Nieuw Amsterdam, [Amsterdam] | 2009
Gedrukt boek
Jannie Lammers Conflictmanagement
een zoektocht
Leidraad voor het omgaan met conflicten, die worden beschouwd als een kans op groei en ontwikkeling.
Non-fictie
Nederlands | 94 pagina's | Point, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Jeroen Busscher Turbomanagement
minder doen, meer bereiken
Tegendraadse adviezen aan met name middenmanagers die leiding geven aan professionals.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Adri van den Brand Gesprekscommunicatie
handboek voor leerkrachten in het primair onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 496 pagina's | Coutinho, Bussum | 2010
Gedrukt boek
Fransien Roovers Beleid in de praktijk
hoe je beleid organiseert en helder communiceert
Handleiding voor ambtenaren voor het schrijven van beleidsteksten.
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2021
Gedrukt boek
Het boek WERK
alles over werk en loopbaan
Praktische adviezen aan professionals die bewust willen werken aan hun carrière.
Non-fictie
Nederlands | 319 pagina's | Balans, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Rupert Spijkerman Navigeer je team naar succes
groepen aansturen met het teamkompas
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Student version
methodieken, modellen, technieken en formulieren voor professionele coaching
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 338 pagina's | Entos, Deventer | 2010
Gedrukt boek