Zoekresultaten
Resultaat 101 - 120 (van 537)
Jeff Sutherland Scrum
tweemaal zoveel doen in de helft van de tijd
Beschrijving van een ontwikkelmethode om succesvol te plannen.
Non-fictie
Nederlands | 204 pagina's (ePub2, 2,1 MB) | Maven Publishing, Amsterdam | 2014
E-book
Jack J.R. van Minden Alles over talentmanagement
topmedewerkers binnenhalen en behouden
Elke organisatie heeft toptalenten nodig. Hoe trek je die aan? En hoe houd je ze betrokken en gemotiveerd? Dat zijn de vragen waar elke manager een antwoord op moet hebben. Talentmanagement is geen sinecure, want je hebt soms met zeer eigenzinnige types te maken. Er komt nog veel bij kijken, zoals: - Wat maakt de echte talenten er zijn er maar weinig van zo speciaal? - Wat zijn hun valkuilen? - Hoe daag je ze uit en zorg je dat ze tot hun recht komen? - Hoe stimuleer je hun creativiteit? - Hoe zorg...
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2014
E-book
Richard van der Lee | Pieter Taffijn | Sippy van Akker | Ine Taffijn-Hennekam | Chris Stapper Sollicitatiealfabet
de juiste persoon op de juiste plaats in 26 hoofstukken
Adviezen aan mensen die een baan zoeken.
Non-fictie
Nederlands | 119 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2014
Gedrukt boek
John Kotter Versnellen!
hoe je tegelijk kunt consolideren en innoveren
Adviezen aan managers die strategische veranderingen in hun bedrijf snel, flexibel en creatief willen doorvoeren.
Non-fictie
Nederlands | 117 pagina's (ePub2, 1,2 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2014
E-book
Silvia Blankestijn Impact als trainer
Handboek met inzichten en praktische handvatten voor trainers op gebieden als managementvaardigheden en leiderschap.
Non-fictie
Nederlands | 189 pagina's | Uitgeverij Boom/Nelissen, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Walter Van Andel | Koen Vandenbempt Creative jumpers
businessmodellen van groeiondernemingen in creatieve industrieën
Creativiteit en een uniek aanbod alleen zijn geen garantie voor succes van ondernemers in de creatieve industrieën. De veranderende context heeft de druk op deze creatieve ondernemers enorm verhoogd. Het kunnen overleven en doorgroeien in deze veeleisende sectoren vereist dat de creativiteit vertaald wordt in een aangepast businessmodel. Maar wat maakt hierbij nu precies het verschil? Hoe slagen sommige ondernemers erin hun creatief idee ook commercieel leefbaar te maken en te houden? Is het mogelijk...
Non-fictie
Nederlands | 201 pagina's (ePub2, 4,3 MB) | Acco, Leuven | 2014
E-book
Willem Middelkoop De big reset
gold wars en het financiële eindspel
Kritische analyse van het wereldwijde financiële systeem, met een pleidooi voor grondige hervormingen.
Non-fictie
Nederlands | 263 pagina's | AUP, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Jaak Remes De 101 meest gestelde opvoedingsvragen
Er bestaan geen toverformules waarmee je opvoedingsproblemen in een vingerknip kunt oplossen. Opvoeden is nu eenmaal geen exacte wetenschap. Maar met een aangepaste aanpak kun je een lastige situatie omdraaien en de rust in huis herstellen. Of je nu kampt met een peuter die maar niet zindelijk wordt, een kleuter die niet wil eten, een kind dat agressief is of een puber die de hele tijd rebelleert, dit boek brengt je een verhelderend inzicht in de meest voorkomende opvoedingsproblemen en reikt je...
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's (ePub2, 0,9 MB) | Acco, Leuven | 2014
E-book
Kim Spinder We quit mail
join us and regain control of your work!
Kim Spinder is an innovator and ‘pirate’. She won The Harvard M-Prize for Management Innovation, founded Deelstoel.nl, and the Open Innovation Festival. She is a very popular speaker. She herself stopped using email on January 1, 2011. Since then her life has changed dramatically and this book may change yours forever too. Let’s break the endless cycle of email. After all, it was not invented as a tool of mass communication. It is best used for sending documents and one-on-one communication. But...
Non-fictie
Nederlands | 82 pagina's (ePub2, 1,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2014
E-book
Martijn Arets | Ronald Kleverlaan | Marije Lutgendorff | Koen van Vliet Crowdfunding: de hype voorbij
haal maximale waarde uit jouw crowdfundingcampagne
Non-fictie
Nederlands | 118 pagina's | Eburon Business, Delft | 2014
Gedrukt boek
Verne Harnish Scaling up
de groeiformule
Adviezen aan ondernemers om hun bedrijf snel te laten groeien.
Non-fictie
Nederlands | 287 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Ellen de Bruin Vergaderen? Niet doen!
Dit boek verklaart de oorlog aan saaie, vervelende en zinloze vergaderingen. Die moeten verdwijnen. Om dat duidelijk te maken, zocht en vond Ellen de Bruin wetenschappelijk onderzoek dat het idee dat vergaderen nut heeft grondig ondermijnt. Vergaderen brengt het slechtste in mensen naar boven. Sommige mensen doen hun mond niet open, anderen zijn niet meer tot zwijgen te brengen. Die blijven maar laaghangend fruit zoeken, targets uitrollen en punten op de horizon plaatsen. En er wordt nooit iets besloten,...
Non-fictie
Nederlands | 99 pagina's (ePub2, 0,4 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2014
E-book
Ruud Bouwman Ondernemingen in zwaar weer
de oorzaken, de signalen en de lessen van Fokker, Philips, Fortis, DSB, PCM, Laurus, SNS Reaal, Ahold, de VOC en meer
Non-fictie
Nederlands | 262 pagina's | Spectrum, Houten | 2014
Gedrukt boek
Robert E. Kaplan | Robert B. Kaiser Vrees je sterke punten
waarom je sterkste punten je grootste zwaktes kunnen zijn en hoe je kunt voorkomen dat ze tegen je gaan werken
Voorkom dat je sterke punten je zwakste schakel worden! Het is belangrijk om te weten wat je sterke punten zijn. Je moet echter ook voorkomen dat deze sterke punten tegen je gaan werken. De meeste seminars focussen zich op het eerste punt. Kaplan en Kaiser tonen aan dat de grootste valkuil juist je sterke punten kunnen zijn. Ze leggen uit hoe je ervoor kan zorgen dat je sterke punten je niet in de weg gaan zitten. Robert E. Kaplan is oprichter van een onderzoeks- en consultancybureau...
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Spectrum, Amsterdam | 2014
E-book
Bart van der Kooi Het social media modellenboek
Gids voor het gebruik van sociale media voor zakelijke doeleinden, met name marketing.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Simon Sinek Goede leiders eten als laatste
waarom teams excelleren in een cirkel van veiligheid
De essentiële taak van een leider of manager is volgens Simon Sinek: Het creëren van een cultuur van veiligheid. Want zolang je je moet richten op gevaar binnen de organisatie, heb je onvoldoende aandacht voor wat er buiten de organisatie gebeurt. Zo zal een bedrijf nooit slagvaardig kunnen reageren op veranderende omstandigheden. Vertrouwen, een loyaal team en een goede samenwerking zijn essentieel om de gevaren van buitenaf het hoofd te bieden en optimaal te presteren. Sinek, bekend van de bestseller...
Non-fictie
Nederlands | 307 pagina's (ePub2) | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2022
E-book
Ben Elsinga De jonge professional
hulpmiddelen voor richting en groei
Praktische adviezen, tips en oefeningen om je beginnende carrière een boost te geven en je voor valkuilen te behoeden.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | [Ben Elsinga], [De Meern] | 2014
Gedrukt boek
Gert Wijnen | Peter Storm Projectmatig werken
Handleiding voor projectmanagers.
Non-fictie
Nederlands | 341 pagina's (ePub2) | Spectrum, Uitgeverij Unieboek/Het Spectrum bv, Houten, Antwerpen | 2014
E-book
Han Hendriks | Joost Scheepens The next CPO
ben jij het roze schaap met 9 poten?
Studie over de veranderende rol van de centrale inkoper van een onderneming.
Non-fictie
Nederlands | 136 pagina's (ePub2, 4,9 MB) | Eburon Business, Delft | 2014
E-book
Verne Harnish Scaling up
de groeiformule
Adviezen aan ondernemers om hun bedrijf snel te laten groeien.
Non-fictie
Nederlands | 277 pagina's (ePub2, 6,4 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book