Zoekresultaten
Resultaat 101 - 120 (van 404)
Inge Berg | Karin Koster | Bert van den Assem | Martin Damen Zo communiceer je schriftelijk
Handleiding voor het duidelijk en correct schrijven van teksten.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Noordhoff uitgevers, Groningen | 2017
Gedrukt boek
Kiki Verbeek Integere types doen niet aan marketing
overtuigend zakelijk bloggen
Handleiding voor professionele dienstverleners voor bloggen als hulpmiddel voor acquisitie.
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2016
Gedrukt boek
Lita Epstein | Grayson D. Roze Traden voor Dummies
Non-fictie
Nederlands | 411 pagina's | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2019
Gedrukt boek
Bert Overbeek Diversiteit
benut de kracht van verschillen in organisaties
Non-fictie
Nederlands | 156 pagina's | Futuro Uitgevers BV, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Peter Koning Toolkit voor agile leiders
leidinggeven aan wendbare teams
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Boom, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Fred Korthagen | Ellen Nuijten Zijnsgericht coachen
van overlevingspatronen naar authenticiteit
Methode, waarin gegevens uit hersenonderzoeken, psychologie en oosterse wijsheid samenkomen, bestemd voor coaches persoonlijke en professionele ontwikkeling met als doel volwassenen zich bewust te laten worden van hun eigen persoonlijkheid, van waaruit zij niet anders handelen maar anders zijn.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | Boom, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Leni Minderhoud Van werknemer naar ondernemer
de winnaarsformule voor vrij ondernemen
Handreiking voor werknemers die overwegen om zelf ondernemer te worden.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | BigBusinessPublishers, [Utrecht] | 2017
Gedrukt boek
Jan Vincent Meertens Do we have a deal?
succesvol onderhandelen in andere culturen
Theorie en praktische tips en adviezen over zaken doen en onderhandelen wanneer er sprake is van uiteenlopende culturen, met aandacht voor de verschillen en overeenkomsten.
Non-fictie
Nederlands | 279 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2017
Gedrukt boek
Richard van Kray | Michel de Weerdt | Hiske Gude Sales vanuit je hart
hoe je echt van betekenis bent - voor de klant en voor jezelf
Non-fictie
Nederlands | 185 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Ger van Doorn | Marijke Lingsma De vijf kritieke succesfactoren voor coaching
kennis en kunde voor de competente coach
"Kritieke succesfactoren voor coaching zijn die aspecten die onophoudelijk aandacht moeten krijgen van coach, coachees en teams. Ze bieden een overzichtelijk kader waarbinnen alle coachingsactiviteiten kunnen worden begrepen en vormen een handzame checklist voor de quickscan van de situatie. Ook zijn ze een hanteerbaar ijkpunt voor de voortgang in het coachingsproces en de resultaten. Dit boek reikt coaches (in opleiding) de theoretische kennis aan om de kritieke succesfactoren voor coaching in de...
Non-fictie
Nederlands | 702 pagina's | Boom, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Scott Galloway De vier
het verborgen DNA van Amazon, Facebook, Google en Apple
Analyse van de opkomst van vier grote internetbedrijven, gevolgd door adviezen aan mensen die zelf een bedrijf willen beginnen.
Non-fictie
Nederlands | 317 pagina's | Lev., Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
W. Chan Kim | Renée Mauborgne Blue Ocean Shift
nieuwe markten ontginnen en innovatie versnellen
Stappenplan voor ondernemers en marketeers om nieuwe markten te ontwikkelen.
Non-fictie
Nederlands | 288 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Hans Begeer Doe-het-zelf leiders
de hiërarchie voorbij; praktijkboek voor zelforganisatie
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2017
Gedrukt boek
Jocko Willink | Leif Babin Extreem eigenaarschap
hoe Navy Seals leiden en succes hebben
Basisregels voor het leiden van teams in zware omstandigheden aan de hand van praktijkverhalen.
Non-fictie
Nederlands | 342 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Antal de Waij Co2ntent! & AI
zuurstof voor je klanten
Gids over het inzetten van AI bij het maken van een contentstrategie voor klanten, middels het speciaal hiervoor ontwikkelde Content Marketing Canvas-model. Met afbeeldingen.
Non-fictie
Nederlands | 496 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2024
Gedrukt boek
Patrick van Veen Verliefd op je klant
wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Patty McCord Krachtig
hoe bouw je een bedrijfscultuur van vrijheid en verantwoordelijkheid
Hoe de prestatiegedreven cultuur van Netflix voor het ongekende succes van het bedrijf zorgde. Patty McCord heeft jarenlange ervaring als hr-manager bij grote techbedrijven en innovatieve start-ups. Als chief talent officer was ze de afgelopen jaren medeverantwoordelijk voor de unieke bedrijfscultuur van Netflix. McCord pleit in Krachtig voor radicale eerlijkheid: motiveer met uitdagend werk en niet met beloftes, extraatjes en bonussen. Verspil geen tijd aan jaarlijkse functioneringsgesprekken...
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's (ePub2) | Lev., Amsterdam | 2018
E-book
Jocko Willink | Leif Babin Extreem eigenaarschap
hoe navy seals leiden en winnen
In ‘Extreem eigenaarschap’ vertalen Jocko Willink en Leif Babin de krachtige leiderschapslessen van het slagveld naar heldere principes die toegepast kunnen worden in ieder team en elke organisatie. Toen de Navy SEAL-taskforce van Willink en Leif in 2006 in Irak voor een mission impossible stond: Ramadi veiligstellen, een stad die al min of meer als verloren wordt beschouwd, wisten Willink en Babin onder extreme druk hun team naar de overwinning te leiden. De overwinning is grotendeels te danken...
Non-fictie
Nederlands | 384 pagina's (ePub2) | Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Annemieke Figee | Léonie van Rijn Ongeschreven regels
hoe je hardnekkige patronen in je team verandert
Non-fictie
Nederlands | 119 pagina's | Firijn, [Amsterdam] | 2017
Gedrukt boek
Jaap Peters | Mathieu Weggeman Het Rijnland veranderboekje
het gebeurt als je het loslaat
In ‘Het Rijnlands veranderboekje’ leggen veteranen Jaap Peters en Matthieu Weggeman op een puntige en heldere manier uit hoe veranderen beter kan. Want vrijwel alle theorie over verandermanagement gaat ervan uit dat het proces top-down moet worden ingevoerd. Dat het middel daarmee het doel dwarsboomt, is evident voor wie Rijnlands denkt: je moet juist ruimte geven aan de professionals op de werkvloer, die als eerste zien welke kant het op moet. Bij Rijnlands veranderen vallen doel en middel samen;...
Non-fictie
Nederlands | 82 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book