Zoekresultaten
Resultaat 101 - 120 (van 395)
Kees Klomp Betekeniseconomie
de waarde van verweven leven
Pleidooi voor een nieuw economisch narratief: de betekeniseconomie.
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Noordhoff, Groningen, Utrecht | 2022
Gedrukt boek
Marlies Brenters De FemDeal
hoe organisaties moeten veranderen om vrouwen aan de top te krijgen
Beschouwing van ongelijke kansen in het bedrijfsleven en waarom vrouwen minder tot de bedrijfstop doordringen.
Non-fictie
Nederlands | 213 pagina's | Ambo|Anthos, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Bas Hakker Jouw contentplan op een bierviltje
hoe je als zzp'er een bestaan opbouwt met blogs, video's, podcasts en nieuwsbrieven
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | S2 Uitgevers, [Baarn] | 2022
Gedrukt boek
Marguerite van Beek | Aaron Vaessen TaalPsycholoog®
bepaal je taal, ook non-verbaal!
Informatie over de invloed van houding, intonatie, mimiek en andere non-verbalen signalen op de boodschap die men wil overbrengen.
Non-fictie
Nederlands | 252 pagina's | Idedix Dordrecht, Dordrecht | 2022
Gedrukt boek
Cor Both Pensioen! Hoe nu verder?
alles wat een pensionado moet weten
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Uitgeverij Aspekt, Soesterberg | 2014
Gedrukt boek
Peter van Lonkhuyzen Informeel leiderschap
leidinggeven zonder de baas te zijn
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's | Boom, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Charlotte Extercatte | Joep Boerboom Klimaatwerkers
een beter klimaat begint op je werk
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Boom, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Glenn van der Burg Podcasten voor communicatieprofessionals
kickstart voor onverdeelde aandacht van jouw zakelijke doelgroep
Praktische gids voor het maken en verspreiden van een succesvolle zakelijke podcast.
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's | S2 Uitgevers, [Baarn] | 2022
Gedrukt boek
Tony Fadell Build
Maak dingen die het waard zijn om te maken
Tony Fadell leidde de teams die de iPod, iPhone en Nest Learning Thermostat hebben gemaakt. In meer dan 30 jaar in Silicon Valley heeft hij genoeg geleerd over leiderschap, design, startups, Apple, Google, besluitvorming, mentorschap, verwoestende mislukkingen en ongelooflijk succes om een encyclopedie te vullen. Dus dat is wat dit is. Een advies-encyclopedie. Een mentor in boekvorm. Build staat vol met persoonlijke verhalen, praktisch advies en fascinerende inzichten, geschreven voor iedereen...
Nederlands | 13 uur 27 minuten (1162 MB) | Lev., Amsterdam | 2023
Luisterboek (digitaal)
Lilian Dekkers Expressieve kindercoaching
energiek werken met kinderen in de praktijk
Beschrijving van een vorm van kindercoaching die kinderen de mogelijkheid biedt om opgebouwde spanningen op een veilige manier te uiten en te verwerken.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Boom, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Rob van den Berg Futureproof talentmanagement
naar een vernieuwing van HRM
Praktische gids voor managers en personeelsfunctionarissen over het centraal stellen van de talenten en ambities van medewerkers.
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's | Boom, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Greg Hoffman Het emotie-effect
creatieve leiderschapslessen uit een leven bij Nike
Persoonlijk verhaal van de ex-Chief Marketing Officer van Nike over de manier waarop bedrijven klanten kunnen inspireren door het creëren van emotionele banden.
Non-fictie
Nederlands | 302 pagina's | HarperCollins, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Luc van den Borre | Danny Reweghs Haal alles uit uw beleggingen
Sinds de bankencrisis van 2008-2009 is er iets fundamenteels veranderd voor de spaarder. Zijn spaarcenten brachten steeds minder op. Vandaag blijft nog slechts een symbolische vergoeding over. Voeg daar de inflatie bij, de stijging van het algemene prijzenpeil. Wie geld op zijn spaarboekje laat staan, verliest koopkracht. Sparen staat gelijk met financieel achteruit gaan. Het is daarom dringend tijd om de stap van sparen naar beleggen te zetten. De meeste experts zijn het erover eens dat de rente...
Nederlands | 4 uur 39 minuten (268 MB) | Lind & Co, Stockholm | 2022
Luisterboek (digitaal)
Marco Scheele Accountable leiderschap
Ontdek hoe je samen met je collega's moeiteloos om kunt gaan met veranderingen. MEER ZOALS DIT Vind je dit interessant? Klik voor meer op de serie Ondernemen en Werk bij dit boek. OVER DIT BOEK Kansen en bedreigingen denderen op onze organisaties af en veroorzaken (verander)stress. Overmatige en langdurige stress kan ontaarden in (on)bewust slachtoffergedrag. Niet de verantwoordelijkheid nemen voor je eigen gedrag, belemmert de noodzakelijke verandering. Gebaseerd op de oerwet I can count on you...
Nederlands | 5 uur 31 minuten (477 MB) | Bookora, Zeist | 2022
Luisterboek (digitaal)
Matthew Ball Het metaverse
en de revolutie die het gaat veroorzaken
‘Dit boek helpt feiten van fictie te onderscheiden, hype van realiteit, en zou het fundament moeten zijn voor iedereen die de mogelijkheden van het metaverse wil begrijpen.’ – Reed Hastings, mede-oprichter en mede-ceo van Netflix De term ‘metaverse’ is ineens overal: van de voorpagina’s van landelijke kranten tot de plannen van de machtigste bedrijven van dit moment. Maar wat is het metaverse precies? Matthew Ball beschrijft het metaverse als een onderling verbonden netwerk van virtuele 3D-werelden...
Nederlands | 13 uur 1 minuut (1124 MB) | Lev., Amsterdam | 2022
Luisterboek (digitaal)
Marlies Brenters De FemDeal
Hoe organisaties moeten veranderen om vrouwen aan de top te krijgen
De FemDeal van Marlies Brenters laat de psychologie achter de ongelijke kansen voor mannen en vrouwen in het bedrijfsleven zien, én de oplossingen voor eerlijke kansen. Wat is de reden voor het feit dat er nog steeds zo weinig vrouwen aan de top van het bedrijfsleven werken? Het is misschien verrassend, maar het ligt niet aan vrouwen maar aan bedrijven. Kansen lijken eerlijk verdeeld, maar guess what: dat zijn ze niet! In De FemDeal laat organisatiedeskundige Marlies Brenters zien dat voor een vrouw...
Nederlands | 4 uur 22 minuten (251 MB) | Ambo|Anthos, Amsterdam | 2022
Luisterboek (digitaal)
Juha-Pekka Raeste | Hannu Sokala De 50 gevaarlijkste bedrijven ter wereld
Zij geven vorm aan de wereld waarin we leven en bepalen, als we niet oppassen, onze toekomst
Grote multinationals beïnvloeden hoe we denken, wat we eten, wie we ontmoeten, hoe we onze tijd besteden en zelfs op wie we stemmen. Naarmate die bedrijven groeien, groeit ook hun invloed en macht over mensen en overheden. Om ervoor te zorgen dat de toekomst niet wordt gedicteerd door bedrijven, maar door mensen, moeten we weten wie ze zijn en hoe we ze kunnen controleren. De ervaren financiële journalisten Hannu Sokala en Juha-Pekka Raeste beschrijven de vijftig bedrijven die een groot deel...
Nederlands | 17 uur 41 minuten (1528 MB) | Lev., Amsterdam | 2022
Luisterboek (digitaal)
Cynthia Schultz Goed werk
'Werkdruk kan heftig zijn: we willen veel opgeven voor onze doelen, plannen en idealen maar ondertussen willen we ook graag iedereen tevreden houden. Ik weet hoe het is.' Cynthia Schultz hielp al vele duizenden mensen productiever en effectiever te werken, zowel met haar Structuurjunkie-producten als haar (online) cursussen. In 'Goed werk' bundelt Cynthia al haar kennis over plannen en productiever (thuis)werken. Hiervoor put zij uit alle management- en zelfhulpboeken die zij heeft gelezen, alsook...
Nederlands | 5 uur 23 minuten (310 MB) | Blossom Books BOLD, Zeist | 2022
Luisterboek (digitaal)
Adriaan Wagenaar Groot denken
Kansen grijpen die anderen niet zien
Ontdek hoe je door buiten de kaders te denken kansen benut die anderen niet zien. MEER ZOALS DIT Vind je dit interessant? Klik voor meer op de serie Ondernemen en Werk bij dit boek. OVER DIT BOEK Succesvol zijn betekent mogelijkheden zien en kansen benutten. Ook in een markt die grillig en paradoxaal is. Toch blijkt dit vaak lastig. Niet omdat het ons ontbreekt aan kennis en ervaring, maar omdat we verleerd zijn om buiten de kaders te denken. Om vraagstukken op een creatieve manier te benaderen,...
Nederlands | 5 uur 16 minuten (454 MB) | Bookora, Zeist | 2022
Luisterboek (digitaal)
Aartjan Van Erkel Nummer 1
Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven
Ontdek hoe je de bekendste naam in je markt wordt en klanten voor het leven krijgt. OVER DIT BOEK Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger of Beyoncé? Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing? Maak je artikelen,...
Nederlands | 4 uur 49 minuten (417 MB) | Bookora, Zeist | 2022
Luisterboek (digitaal)