Zoekresultaten
Resultaat 101 - 120 (van 217)
Fons Trompenaars | Charles Hampden-Turner Over de grenzen van cultuur en management
Studie naar de invloed van cultuurverschillen in zakendoen en management.
Non-fictie
Nederlands | 397 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Manfred Bik Boonstra
19 lessen uit het leven van Nederlands meest dwarse CEO
In een lang interview vertelt Cor Boonstra (1938) over zijn carrière als leidinggevende van een aantal grote bedrijven en zijn bedrijfsfilosofie.
Non-fictie
Nederlands | 293 pagina's (ePub2, 3,5 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2016
E-book
Rens Lieman Uber voor alles
hoe de on demand-economie ons leven beïnvloedt
In ‘Uber voor alles’ legt journalist Rens Lieman de gevolgen bloot van de opmars van on demand-bedrijven als Uber, Deliveroo en Airbnb. Een taxi bestellen we via Uber, een schoonmaker via Helpling en een maaltijd via Deliveroo – de hoofdrolspelers in de on demand-economie. Er is wel een Uber voor alles. Fijn, want gemak dient de mens. Of toch niet? Lieman legt de schaduwkant van deze nieuwe economie bloot. Hij interviewde beleidsmakers, investeerders en ondernemers, maar ook topmanagers bij Uber,...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,5 MB | Business Contact, Amsterdam | 2018
E-book
Carlijn Postma Zakelijk twitteren voor beginners
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2010
Gedrukt boek
Roman Markovski | Dennis Vreeke Meer verkopen met je webshop in 60 minuten
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2014
Gedrukt boek
Sven Carlsson | Jonas Leijonhufvud Spotify
hoe een kleine start-up een miljardenindustrie voor altijd veranderde
Spotify gaat over hoe een kleine Zweedse start-up een miljardenindustrie volledig ontwrichtte en aan de basis stond van streaming. Lees hoe oprichters Daniel Ek en Martin Lorentzon de platenmaatschappijen uiteindelijk redden van de piraten en Apple ertoe bracht van bedrijfsmodel te veranderen. Spotify, geschreven door twee Zweedse onderzoeksjournalisten is het eerste boek in zijn soort met het volledige verhaal van het bedrijf en bevat nooit eerder onthuld materiaal over het maken van spectaculaire...
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's (ePub2, 5,5 MB) | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2020
E-book
Jos Koets Een huis kopen, voorkom een drama!
talloze tips voor kopers, verkopers en oversluiters
Non-fictie
Nederlands | 188 pagina's | Koets, Vlaardingen | 2010
Gedrukt boek
K. Hofstra | Anka Jacobs | P.M. Koelemij | E.W. Mehring Exportmanagement
exporteren en internationaliseren
Studieboek op hbo niveau.
Non-fictie
Nederlands | 360 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2016
Gedrukt boek
Flip Vuijsje Mickonomics
de zakelijke kracht van de grootste rockband ooit
Mick Jagger is als geen ander verantwoordelijk voor het ongeëvenaarde succes van The Rolling Stones. Als frontman. Als songwriter, samen met Keith Richards. Maar ook als onbetwist teamleider en zakelijk strateeg, die zijn band zelfs onder onmogelijke omstandigheden steeds als marktleider op de rails hield. Hoe Sir Michael Philip Jagger, die op 26 juli 2013 zeventig werd, dit voor elkaar kreeg, vertelt dit boek in een boeiend, vijf decennia omspannend verhaal. Met als harde kern de negen lessen van...
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's (ePub2, 3,3 MB) | Nieuw Amsterdam, Amsterdam | 2013
E-book
Els Demey | Jody Duyck Pop it up
over het hoe & waarom van pop-upstores
Bespreking van alle aspecten van het vestigen van tijdelijke winkels met een beperkt assortiment.
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2014
Gedrukt boek
Margriet Brandsma Het mirakel Merkel
hoe het meisje van Kohl de machtigste vrouw ter wereld werd
Biografie van de Duitse bondskanselier (1954- ).
Non-fictie
Nederlands | 202 pagina's (ePub2) | Conserve, Schoorl | 2017
E-book
Andrew O’Loughlin | Hans Westerbeek | Paul Hover Hoe organiseer je een invloedrijk evenement?
handleiding voor experience design
Handleiding voor het organiseren van evenementen die een blijvende indruk achterlaten bij het publiek. Met aandacht voor het omzetten van een idee naar een haalbaar plan, risicomanagement en het meten van succes. Met kleurenfoto’s en -illustraties.
Non-fictie
Nederlands | 328 pagina's | Golazo Media, Nieuwegein | 2024
Gedrukt boek
Maarten van der Pas Spyker
een dollemansrit
Geschiedenis van het in 2000 opnieuw opgerichte Nederlandse bedrijf Spyker, fabrikant van dure sportwagens.
Non-fictie
Nederlands | 288 pagina's | Nieuw Amsterdam, [Amsterdam] | 2009
Gedrukt boek
Jeroen Lampe Van 0 naar 10.000 klanten
jouw praktische aanpak voor succesvol ondernemerschap
Advies voor beginnende ondernemers, aan de hand van persoonlijke verhalen van de auteur en andere ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Uitgeverij Focus, [Huizen] | 2022
Gedrukt boek
Erwin Steegen Kleinhandel en stedelijke ontwikkeling
het kramersambacht te Maastricht in de vroegmoderne tijd
Non-fictie
Nederlands | 360 pagina's | Verloren, Hilversum | 2006
Gedrukt boek
Dieter Brandes Zonder franje
en tien andere geheimen achter het succes van ALDI
Analyse van de bedrijfsvoering bij de supermarktketen.
Non-fictie
Nederlands | 149 pagina's | Scriptum, Schiedam | 2005
Gedrukt boek
Frans Lalieu Ik heb een winkel! Wat nu?
de rol van e-commerce, weblogistiek, gemeenten, overheid, banken, vastgoedeigenaren en kennisinstellingen
Beschouwing over de toekomst van het (fysieke) winkelbestand.
Non-fictie
Nederlands | 182 pagina's | RDRB.nl, [Thorn] | 2014
Gedrukt boek
Yvonne van der Heijden De dans van de leeuw en de draak
verleden, heden en toekomst van de Nederlands-Chinese handelsbetrekkingen
Non-fictie
Nederlands | 187 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2008
Gedrukt boek
Machteld Stilting Maak het!
met je creatieve webwinkel
Ideeën en tips voor vrouwen (en mannen) die hun zelf vervaardige producten van handenarbeid en handvaardigheid via een webwinkel willen verkopen.
Non-fictie
Nederlands | 269 pagina's | LeV., Utrecht | 2010
Gedrukt boek
Jeroen Smit Het drama Ahold
ijdelheid en hebzucht aan de top
Geschiedenis van de gebeurtenissen die ertoe leidden dat in 2003 het voortbestaan van het Ahold-concern ernstig werd bedreigd.
Non-fictie
Nederlands | 360 pagina's | Balans, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek