Zoekresultaten
Resultaat 101 - 112 (van 112)
David Pinto Beeldvorming en integratie
is integratie het antwoord?; beeldvorming van Turken, Marokkanen en Nederlanders over elkaar
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten | 2004
Gedrukt boek
Renée Frissen | Floris Müller Beeldenstrijd in crisistijd
een onderzoek naar de ontwikkeling en impact van crisisberichtgeving over multiculturele maatschappelijke spanningen
Non-fictie
Nederlands | 287 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2012
Gedrukt boek
Handboek expats/impats
een leidraad bij internationale uitzendingen
Overzicht van de verschillende aspecten die spelen bij internationale uitzendingen.
Non-fictie
Nederlands | 242 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2010
Gedrukt boek
Nienke Fredrika Boesveldt Planet homeless
governance arrangements in Amsterdam, Copenhagen, and Glasgow
Studie naar de verschillen in opvang van daklozen in Europese steden.
Non-fictie
Engels | 222 pagina's | Eleven International Publishing, The Hague | 2015
Gedrukt boek
Grethe van Geffen Etnomarketing
verkopen aan allochtone medelanders
Non-fictie
Nederlands | 36 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2002
Gedrukt boek
Grethe van Geffen Omgaan met cultuurverschillen
Tips en adviezen voor de omgang met collega's en klanten met een verschillende culturele achtergrond.
Non-fictie
Nederlands | 36 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2002
Gedrukt boek
Rosa Dammers | Emilie Sobels Babe, you got this
het werkboek
Non-fictie
Nederlands | 246 pagina's | Spectrum, Houten | 2018
Gedrukt boek
Deanne Radema Dagbehandeling jonge kinderen en speciaal onderwijs
handreiking ontwikkeling onderwijs-zorgarrangementen
Non-fictie
Nederlands | 62 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2006
Gedrukt boek
Lefwijf
50 vrouwen, 50 verhalen
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Katman, [Apeldoorn] | 2020
Gedrukt boek
Tessel de Heij Gebrouwen door Vrouwen. Van brouwhobby tot succesvol biermerk
Het verhaal van twee jonge zussen die in korte tijd het populaire merk Gebrouwen door Vrouwen oprichtten in een wereld die gedomineerd wordt door mannen.0Wat begon als een gezellige hobby in Do?s keuken, groeide in vijf jaar tijd uit tot een biermerk dat in 600 kroegen wordt geschonken, in 700 supermarkten verkrijgbaar is en dat zelfs een eigen bar heeft! Hoe dat zo gekomen is? De zussen Tessel & Do gingen gewoon met enorm veel plezier aan de slag met hun droom en werden zo eigenlijk per ongeluk...
Nederlands | 240 pagina's | De Boekerij, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Carice Anderson Intelligence isn't enough
a black professional's guide to thriving in the workplace
Engels | 288 pagina's | Jonathan Ball Publishers, London | 2021
Gedrukt boek
Jessica Bennett Feminist fight club
a survival manual (for a sexist workplace)
Non-fictie
Engels | 294 pagina's | Penguin Books, Plaats van uitgave niet vastgesteld | 2017
Gedrukt boek