Zoekresultaten
Resultaat 121 - 140 (van 268)
Interne begeleiding in het basisonderwijs
onderzoek en praktijkvisies in perspectief
Non-fictie
Nederlands | 138 pagina's | Acco, Leuven, Leusden | 2001
Gedrukt boek
Chris A.M. Hermans Participerend leren
grondslagen van religieuze vorming in een globaliserende samenleving
Theoretische beschouwing over religieuze vorming in het rooms-katholieke primaire onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 428 pagina's | DAMON, Budel | 2001
Gedrukt boek
Marjolijn Olde Monnikhof De werving en selectie van etnische minderheden
een onderzoek naar het zoekgedrag van werkzoekende etnische minderheden en het wervings- en selectiegedrag van werkgevers in zes sectoren
Verslag van een onderzoek naar de knelpunten in de aansluiting tussen het zoekgedrag van etnische minderheden en het wervings- en selectiegedrag van werkgevers in de sectoren ICT, horeca, personenvervoer, banken en verzekeringen, detailhandel en de onderzoeks- , organisatie- en adviesbureaus.
Non-fictie
Nederlands | 134 pagina's | Elsevier bedrijfsinformatie, Doetinchem | 2001
Gedrukt boek
Samen in balans 1+2
eenvoudige- en vervolg-acrobatiek voor de school
Richtlijnen voor het acrobatiekonderwijs in de onderbouw van het voortgezet onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | HB Uitgevers, Baarn | 2001
Gedrukt boek
Kaat Timmerman Een persoonlijke denk- en leerstijl
handleiding voor leerkrachten, begeleiders en ouders
Handleiding voor de begeleiding van leerlingen van tien tot en met veertien jaar.
Non-fictie
Nederlands | 152 pagina's | Acco, Leuven, Leusden | 2001
Gedrukt boek
Het oog der natie: scholen op rapport
standaarden voor de publicatie van schoolprestaties
Artikelen over kwaliteitsonderzoek van het onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 267 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2001
Gedrukt boek
Marcel Theunissen Effectmeting klanttevredenheid Centre Céramique
concept
Nederlands | Gemeente Maastricht, Maastricht | 2001
Gedrukt boek
Robert J. Marzano | Debra J. Pickering | Jane E. Pollock Wat werkt in de klas
didactische aanpak
Didactische strategieën voor het onderwijs met schema's, indelingen en stappenplannen voor leraren.
Non-fictie
Nederlands | 164 pagina's | Bazalt, Vlissingen | 2014
Gedrukt boek
F.J.H. Mertens Meer van hetzelfde?
over de beweging van het onderwijs; opstellen over onderwijs 1997-2001
Non-fictie
Nederlands | 218 pagina's | LEMMA, Utrecht | 2001
Gedrukt boek
Redes gehouden tijdens de opening van het Academisch Jaar 2000/2001 op 4 september 2000 en de 25ste Dies Natalis op 12 januari 2001
Engels | Nederlands | 56 pagina's | Universiteit Maastricht, Maastricht | 2001
Gedrukt boek
Leen van den Dungen Beginnende communicatie
therapieprogramma voor communicatieve functies in de preverbale en vroegverbale fase
Therapieprogramma om kinderen die niet of nauwelijks spreken, en volwassenen met een (ernstige) verstandelijke handicap te leren communiceren.
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's | Swets Test Publishers, Lisse | 2001
Gedrukt boek
Jo Hermanns Kijken naar opvoeding
opstellen over jeugd, jeugdbeleid en jeugdzorg
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | SWP, Amsterdam | 2001
Gedrukt boek
Dossier Rotterdam 2001
Nederlands | 30 pagina's | P/F-Kunstbeeld v.o.f., Rijswijk | 2001
Gedrukt boek
Thorbecke revisited
Artikelen over de consequenties van het Thorbecke-adagium dat kunst geen regeringszaak is, voor de rol van de overheid ten aanzien van de kunsten.
Non-fictie
Nederlands | Boekmanstichting, Amsterdam | 2001
Gedrukt boek
Netty Jongepier Inspelen op peuters
Praktische methode voor kleuterleid(st)ers.
Non-fictie
Nederlands | 47 pagina's | NIZW, Utrecht | 2001
Gedrukt boek
TAL-team Kinderen leren rekenen
hele getallen, bovenbouw basisschool
Non-fictie
Nederlands | 171 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 2001
Gedrukt boek
Francis van Dinter Het gat in de muur
over preventie in het basisonderwijs
Handleiding voor leerkrachten in het basisonderwijs om problemen van leerlingen te signaleren, op te lossen en vooral te voorkomen.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2001
Gedrukt boek
Marieke Molenaar-Klumper NLD
signaleren, diagnosticeren en behandelen in de onderwijssetting
Non-fictie
Nederlands | 89 pagina's | Swets & Zeitlinger, Lisse | 2001
Gedrukt boek
Eva M. Tol-Verkuyl Fundamenten voor taalbeschouwing
een synthese van opvattingen over het gebruik van taalkundige kennis in het taalonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 627 pagina's | Coutinho, Bussum | 2001
Gedrukt boek
An Lanssens Nederlands op de werkvloer
een handleiding voor organisatoren en lesgevers Nederlands op de werkvloer in Vlaanderen
Non-fictie
Nederlands | 212 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2001
Gedrukt boek