Zoekresultaten
Resultaat 121 - 140 (van 331)
Tim Seldin Wat een geweldig kind!
zelfstandig, zorgzaam, zelfverzekerd
Adviezen over de opvoeding van kinderen tot zes jaar.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Becht, Haarlem | 2008
Gedrukt boek
Stichting Woord en Gebaar CI en de toekomst van dovencultuur
alles wat u zou moeten weten over CI
Verslag van een symposium over CI (cochleaire implantatie), een hulpmiddel waarmee doven hun gehoor gedeeltelijk kunnen terugkrijgen of ontwikkelen, en de gevolgen daarvan voor de specifieke dovencultuur.
Non-fictie
Nederlands | 48 pagina's | Woord en Gebaar, Amsterdam | 2007
Gedrukt boek
Harrie Velderman Time-out en switch
theorie en praktijk over tijdelijke verwijdering uit de klas; bedoeld voor leraren, zorgprofessionals en bestuurders die 'verwijdering uit de klas' een pedagogisch kader willen geven
Non-fictie
Nederlands | 61 pagina's | Agiel, Utrecht | 2007
Gedrukt boek
Judith Winterkamp OR en sneller lezen; sneller schrijven
Tips voor sneller lezen en helder schrijven, speciaal gericht op leden van ondernemingsraden.
Non-fictie
Nederlands | 163 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2007
Gedrukt boek
Inge de Wilde 'Werk maakt het bestaan draaglijk', Barend Sijmons (1853-1935)
Non-fictie
Nederlands | 68 pagina's | Barkhuis, Groningen | 2007
Gedrukt boek
Piet Baaijens Luisterland
een dagelijkse reisgids voor klassieke muziek op de basisschool
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's | Groen Educatief, Heerenveen | 2007
Gedrukt boek
Scoop, Zeeuws Instituut voor Sociale & Culturele Ontwikkeling Zeeuwse Onderwijsdag Cultuureducatie
4 april 2007
Non-fictie
Nederlands | 14 pagina's | [Scoop], Middelburg | 2007
Gedrukt boek
De atlas van het onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 31 pagina's | Noordhoff Uitgevers, [Groningen etc.] | 2008
Gedrukt boek
Marie-Thérèse Bruys Werkhoudingsproblemen, inclusief intensieve concentratietraining
Werkboek voor leerkrachten voor de aanpak van werkhoudingsproblemen bij leerlingen in het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 181 pagina's | HBuitgevers, Baarn | 2007
Gedrukt boek
Marie-Thérèse Bruys Praten met kinderen
Werkboek met oefeningen, bestemd voor gebruik door orthopedagogen en leerkrachten, om de verbale expressie van kinderen te prikkelen.
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | HBuitgevers, Baarn | 2007
Gedrukt boek
Marie-Thérèse Bruys Persoonlijke ontwikkeling
Praktisch werkboek voor leerkrachten in het basisonderwijs voor de begeleiding van de persoonlijke ontwikkeling van kinderen van 4 tot 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 139 pagina's | HBuitgevers, Baarn | 2007
Gedrukt boek
Pieter Roemer Het bestaat nog!
springlevend speeltuinwerk in Amsterdam-Noord
Non-fictie
Nederlands | 81 pagina's | Stichting Speeltuinen in Noord, [Amsterdam] | 2007
Gedrukt boek
Sam Martin Man & manieren
etiquette en adviezen over kleding, daten, business en meer
Adviezen aan heren.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | TM Trademark, Amsterdam | 2007
Gedrukt boek
Cultuurnota Purmerend
vastgesteld 26 april 2007
Nederlands | 30 pagina's | Gemeente Purmerend, Purmerend | 2007
Gedrukt boek
Willy Leufgen Vrij spel voor natuur en kinderen
Voorbeelden en tips voor de inrichting van natuurspeelplekken.
Non-fictie
Nederlands | 251 pagina's | Van Arkel, Utrecht | 2007
Gedrukt boek
Marijke Lingsma 4 UZelfregie
op eigen kracht examen halen
Zelfhulpmethode voor leerlingen in het voortgezet onderwijs, gebaseerd op de eigen ervaringen van de auteurs die tegen alle verwachtingen in door zelfregie in korte tijd alsnog met succes hun eindexamen aflegden.
Non-fictie
Nederlands | 91 pagina's | Nelissen, Soest | 2007
Gedrukt boek
Jan Cumps Laat ze strips lezen!
informatie en suggesties voor school, thuis en bibliotheek
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Acco, Leuven, Voorburg | 2007
Gedrukt boek
Martin Goessens Een dorpsonderwijzer in de eerste helft van de vorige eeuw
Sjeng Goessens uit Heer, 1903-1950
Nederlands | 144 pagina's | 2007
Gedrukt boek
Bert Kouwenberg Denken met je vingers
schrijven in Het Verhalen-Atelier
Theorie en praktijk van het 'verhalenatelier', een didactisch model waarmee leerkrachten verplichte activiteiten als lezen en schrijven geïntegreerd kunnen aanbieden aan de leerlingen.
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's | Biblion Uitgeverij, Leidschendam | 2007
Gedrukt boek