Zoekresultaten
Resultaat 121 - 140 (van 500)
Derk-Jan de Grood Agile in de echte wereld
starten met Scrum
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Techwatch, Nijmegen | 2016
Gedrukt boek
Louis Hilgers BoekTweePuntNul
web 2.0, social media, webtools
Bespreking van 200 toepassingen van sociale media.
Non-fictie
Nederlands | 420 pagina's | Van Buurt Boek, [Leiden] | 2012
Gedrukt boek
Cole Nussbaumer Knaflic Storytelling met data
datavisualisatie voor business professionals
Theoretische en praktische gids voor het op aantrekkelijke wijze visueel onderbouwen van informatie met grafieken.
Non-fictie
Nederlands | 267 pagina's | Van Duuren Media, [Culemborg] | 2019
Gedrukt boek
Gunter Pauli Blauwe economie
versie 2.0; 200 projecten geïmplementeerd, 4 miljard euro geïnvesteerd, 3 miljoen banen gecreëerd
Pleidooi voor een 'blauwe economie', waarbij de werking van ecosystemen wordt toegepast op economische systemen om te komen tot echt duurzaam produceren en consumeren.
Non-fictie
Nederlands | 384 pagina's | Nieuw Amsterdam, [Amsterdam] | 2017
Gedrukt boek
Peter de Valk De moordzaak Peter R. de Vries
feiten en AI-inzichten; een diepgaande analyse van een schokkende misdaad door de lens van geavanceerde technologie
Analyse van de moord op Peter R. de Vries (1956-2021) en het strafproces dat volgde aan de hand van kunstmatige intelligentie.
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's | Mijnbestseller.nl, [Rotterdam] | 2024
Gedrukt boek
Jan Renette Mijn Holland
tussen land en zee; geschiedenis van Zuiderzee tot IJsselmeer
Informatief grasduinboek dat, aan de hand van (veel) foto's en tekst, een rijk beeld schetst van de geschiedenis van het IJsselmeer/Zuiderzee en de botters die daar voeren en varen.
Non-fictie
Nederlands | 299 pagina's | Éditions Photographe sans frontières, [Balma] | 2018
Gedrukt boek
Eppo W. Notenboom Molenrijk Zuid-Holland
224 molens in beeld
Inventarisatie van windmolens.
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Watermerk, Lekkerkerk | 2007
Gedrukt boek
Frank Peetoom Projectmanagement met MS Project 2019 voor dummies®
Non-fictie
Nederlands | 262 pagina's | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2019
Gedrukt boek
Martin Hinoul De economische toekomst
hoe 150 megabedrijven de mainstream bepalen
Overzicht van de prominente plaats van kennis in de economie van de 21ste eeuw, met een beeld van bedrijven die handelen in gegevens en een visie op de start van de 'Vierde Industriële Revolutie'.
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Gompel&Svacina, Oud-Turnhout, 's-Hertogenbosch | 2018
Gedrukt boek
Peter Arnoldy De materialentransitie
van weggooimaatschappij naar duurzaam gebruik van materialen
Oplossingen voor de vervuilende manieren waarop materialen geproduceerd en gebruikt worden. Met een historisch overzicht van het winnen en gebruiken van grondstoffen.
Non-fictie
Nederlands | 307 pagina's | Eburon, Utrecht | 2022
Gedrukt boek
Rob van den Wijngaard Data als kompas
jouw gids naar datagedreven succes en werkgeluk
Gids voor organisaties die willen overstappen naar een datagedreven manier van werken, aan de hand van een model, roadmap en lessen uit de praktijk.
Non-fictie
Nederlands | 142 pagina's | Pagina 42 Publishing Partners], [Waalre | 2024
Gedrukt boek
Antal de Waij Co2ntent! & AI
zuurstof voor je klanten
Gids over het inzetten van AI bij het maken van een contentstrategie voor klanten, middels het speciaal hiervoor ontwikkelde Content Marketing Canvas-model. Met afbeeldingen.
Non-fictie
Nederlands | 496 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2024
Gedrukt boek
Sander Klous | Nart Wielaard Wij zijn big data
de toekomst van de informatiesamenleving
Beschouwingen over het gebruik van 'big data' en de daaraan verbonden kansen en bedreigingen.
Non-fictie
Nederlands | 254 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Alex Pentland Sociale big data
opkomst van de data-gedreven samenleving
Analyse van de wijze waarop digitale data worden gebruikt om menselijk gedrag te begrijpen en te beïnvloeden.
Non-fictie
Nederlands | 328 pagina's | Maven Publishing, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Rob van den Wijngaard Data als kompas
Jouw gids naar datagedreven succes en werkgeluk
Data als kompas Jouw gids naar datagedreven succes en werkgeluk Zit jouw organisatie op een onbenutte goudmijn? Veel bedrijven en organisaties genereren enorme hoeveelheden waardevolle data maar weten die nauwelijks te ontginnen. Terwijl datagedreven werken niet alleen leidt tot meer efficiëntie, effectiviteit en succes, het draagt ook bij aan het werkgeluk van medewerkers en een positieve impact in de wereld. Maar hoe maak je als organisatie de omslag? Rob van den Wijngaard wijst de weg. Hij...
Nederlands | 186 pagina's (ePub2, 3,7 MB) | Pagina 42 Publishing Partners, Waalre | 2024
E-book
Ashlee Vance Universum te koop
hoe een groep genieën en buitenbeentjes strijdt om de ruimte binnen handbereik te brengen
Het universum, een ongereguleerde en oneindige wildernis waar alles mogelijk is. Rijke investeerders en start-ups beginnen in te zien dat de ruimte te exploiteren is en het het volgende slagveld kan worden voor de technologische evolutie van de mensheid. Universum te koop neemt je mee naar het epicentrum van deze nieuwe Space Age, waar ondernemingen als Astra, Firefly, Planet Labs en Rocket Lab de grenzen van de ruimtevaart verleggen. Terwijl het grote publiek geobsedeerd is met het ruimtetoerisme...
Nederlands | 592 pagina's (ePub2, 7,5 MB) | Lev., Amsterdam | 2024
E-book
Annelies Verhelst Maak van je webwinkel een succes
leer van de ervaring van anderen
Interviews met succesvolle webondernemers, die adviezen geven aan startende ondernemers en waarschuwen voor moeilijkheden in de bedrijfsvoering van een webwinkel.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2012
Gedrukt boek
Berend van der Kolk De meetmaatschappij
waarom we alles meten en wat dat met ons doet
In ‘De meetmaatschappij’ neemt Berend van der Kolk onze collectieve meetobsessie onder de loep. Kijkcijfers, bestsellerlijsten, kpi’s, stappen en Cito-scores: wat meten we eigenlijk niet? Een scholier is zo goed als zijn gemiddelde, een werknemer moet SMART-doelen halen en teams moeten resultaatgericht werken. We vergelijken onze prestaties met die van anderen en stellen ranglijsten op van de productiefste collega’s, beste universiteiten en sportiefste vrienden. Maar waarom? En is dat wel zo’n goed...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2021
E-book
Charida Dorder AI in marketing
gids voor de marketingprofessional van de toekomst
Praktische gids voor marketeers over de opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) in marketing, met beschrijvingen van methodes om AI in te zetten voor o.m. het creëren van content, marketing analytics en customer service. Met foto’s en illustraties.
Non-fictie
Nederlands | 220 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2023
Gedrukt boek