Zoekresultaten
Resultaat 121 - 140 (van 6582)
Theo IJzermans | Roderik Bender Hoe maak ik van een olifant weer een mug?
rationele effectiviteitstraining voor gevorderden
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, [Zaltbommel] | 2020
Gedrukt boek
Tsedal Neeley Thuiswerkrevolutie
succesvol samenwerken op afstand
Non-fictie
Nederlands | 236 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2021
Gedrukt boek
Stephen P. Robbins | Mary Coulter Management
Inleidend overzicht van het gehele vakgebied van management.
Non-fictie
Nederlands | 548 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Remko van der Drift Fouten maken moet
durf het beste uit jezelf en je team te halen
Pleidooi voor het erkennen en benoemen van fouten zodat zowel de individuele medewerker als een team beter kunnen presteren en zich ontwikkelen.
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2013
Gedrukt boek
Joep P.M. Schrijvers Hoe word ik een rat?
de kunst van het konkelen en samenzweren
Praktische wenken voor het toepassen en onderkennen van intriges in ondernemingen en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 162 pagina's | Scriptum, Schiedam | 2002
Gedrukt boek
Barbara Annis | John Gray Mars en Venus werken samen
de blinde vlekken bij mannen en vrouwen in de zakenwereld
Analyse van misverstanden en miscommunicatie tussen mannen en vrouwen op de werkvloer, met adviezen voor beter onderling begrip.
Non-fictie
Nederlands | 260 pagina's | Spectrum, Houten [etc.] | 2013
Gedrukt boek
Douglas Stone | Sheila Heen Feedback is een cadeautje
(zelfs als die ongevraagd, onduidelijk en onterecht is en je er echt even geen zin in hebt)
Praktische adviezen over het omgaan met kritiek, vooral in zakelijke sfeer.
Non-fictie
Nederlands | 430 pagina's | Maven Publishing, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Chris Fenning De eerste minuut
hoe begin je gesprekken die resultaten opleveren?
Praktische gids voor het voeren van duidelijke, kernachtige werkgesprekken. Met illustraties.
Non-fictie
Nederlands | 182 pagina's | Uitgeverij Thema, [Zaltbommel] | 2024
Gedrukt boek
Shamash Alidina | Juliet Adams Mindfulness op het werk voor dummies
Non-fictie
Nederlands | 387 pagina's | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2015
Gedrukt boek
Richard Engelfriet De succesillusie
hoe trainers, goeroes en consultants u dagelijks bedriegen en hoe u daar in zeven eenvoudige stappen vanaf komt
Kritische analyse van de maakbaarheid van succes voor bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2017
Gedrukt boek
Piers Steel Uitstelgedrag
waarom we lastige dingen voor ons uit schuiven en hoe we hiervan afkomen
Non-fictie
Nederlands | 254 pagina's | Uitgeverij Ten Have, Utrecht | 2014
Gedrukt boek
Thomas Erikson Omringd door slechte bazen
Adviezen voor het verbeteren van de prestaties van medewerkers door een betere communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 347 pagina's | HarperCollins, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Carolina Pruis Happy in je werk
een stappenplan naar leuk en zinvol werk
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Kosmos, Utrecht | 2019
Gedrukt boek
Tessa West Jerks at work
herken en deal met de bulldozer, de meelifter, de gaslighter en andere moeilijke collega's
Praktische tips voor het omgaan met lastige collega's en het oplossen van problemen op de werkvloer.
Non-fictie
Nederlands | 304 pagina's | Boekerij, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Mirjam Wiersma Elke werkdag een topdag
reken af met je drukte en doe wat er echt toe doet; in 10 weken resultaat
Adviezen voor een effectieve en efficiënte werkwijze op de werkvloer, onder meer door gestructureerd werken en het slimmer stellen van prioriteiten.
Non-fictie
Nederlands | 254 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2019
Gedrukt boek
Hilde Kroon Opgewonden standjes en bevredigende oplossingen
Een theoretisch en praktisch boek voor het omgaan met geschillen en conflicten in arbeidsverhoudingen en op de werkvloer.
Non-fictie
Nederlands | 232 pagina's | MraCle UItgeverij, [Alkmaar] | 2020
Gedrukt boek
Jasper van Kuijk Hoe makkelijk kun je het maken?
ontwikkel oplossingen die iedereen wil en kan gebruiken
Verhandeling over het ontwerpen van producten en diensten volgens de principes van gebruiksgericht ontwerpen. Met zwart-witillustraties.
Non-fictie
Nederlands | 307 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2024
Gedrukt boek
Bas Kok Assessment doen
hoe werkt het in jouw voordeel?
Adviezen voor medewerkers van bedrijven en organisaties die een assessment zullen ondergaan: een beoordeling van hun persoonlijke kwaliteiten aan de hand van psychologische tests en praktijksimulaties.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Het Spectrum, Houten | 2009
Gedrukt boek
Marijke Lingsma | Roy de Brabander Praktijkboek Teamcoaching, aan de slag
Non-fictie
Nederlands | 288 pagina's | Boom, [Amsterdam] | 2018
Gedrukt boek
Alex Brenninkmeijer Moreel leiderschap
Een oud-ombudsman beschrijft aan de hand van voorbeelden wat moreel leiderschap voor bestuurders, rechters en burgers betekent: gebaseerd op gezag, goede communicatie en een afweging van belangen.
Nederlands | 333 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek