Zoekresultaten
Resultaat 121 - 140 (van 268)
Joke van Lienen Nettiquette
Overzicht van gedragsregels bij het gebruik van Internet.
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's | Sybex, Soest [etc.] | 2000
Gedrukt boek
Simone Kabel Sollicitatiewijzer.nl
Sollicitatiehandleiding voor jonge, pas afgestudeerde academici.
Non-fictie
Nederlands | 138 pagina's | Bicom Training & Advies, Amsterdam | 2000
Gedrukt boek
Larry Barker De kracht van luisteren
inzicht in communicatie
Non-fictie
Nederlands | 189 pagina's | Muntinga, Amsterdam | 2003
Gedrukt boek
Wanda Kaminski Wat is een basisschool?
cursus ouderbetrokkenheid en taalvaardigheid
Cursusboek over de gang van zaken in het basisonderwijs, bestemd voor ouders van anderstalige leerlingen.
Non-fictie
Nederlands | 225 pagina's | Coutinho, Bussum | 2000
Gedrukt boek
Jos van Remundt De vleugels van de tijd
Werkboek voor interculturele beleving in het basis- en speciaal onderwijs van drempelsituaties als dagopeningen, vieringen, sterven, afscheid, Sinterklaas en de lente.
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Stichting Echelon, Amsterdam | 2000
Gedrukt boek
Reiny de Fijter Vrienden in overvloed
stimuleren van sociaal gedrag
Handleiding voor ouders en onderwijsgevenden.
Non-fictie
Nederlands | 57 pagina's | CPS, Amersfoort | 2000
Gedrukt boek
Opbouwwerk Maasmechelen Babbeldoos
spelen met talige elementen
Methode om taalzwakke kinderen in de basisschoolleeftijd spelenderwijs taal aan te leren.
Non-fictie
Nederlands | 215 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2000
Gedrukt boek
Sabriye Tenberken Mijn weg leidt naar Tibet
de blinde kinderen van Lhasa
Persoonlijk relaas van de schrijfster, die (terwijl ze zelf visueel gehandicapt is) te paard door Tibet trok om daar een school voor blinden op te richten.
Non-fictie
Nederlands | 269 pagina's | Muntinga, Amsterdam | 2001
Gedrukt boek
Sebo Ebbens Actief leren
bevorderen van verantwoordelijkheid van leerlingen voor hun eigen leerproces
Werkboek voor docenten in het voortgezet onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 2000
Gedrukt boek
D. Merle Voortijdig schoolverlaten
op weg naar een integrale sluitende aanpak
Overzicht van alle maatregelen om voortijdig schoolverlaten te voorkomen.
Non-fictie
Nederlands | 58 pagina's | Koninklijke Vermande, Lelystad | 2000
Gedrukt boek
Hankie Gubbels Leer samen spelen met Tim en Flapoor
een sociale vaardigheidstraining voor kinderen van 6 tot 10 jaar
Non-fictie
Nederlands | 246 pagina's | Swets Test Publishers, Lisse | 2000
Gedrukt boek
Peter van Straaten Vakantiekiekjes
Bundel cartoons.
Non-fictie
Nederlands | 214 pagina's | Muntinga, Amsterdam | 2000
Gedrukt boek
Ton Vingerhoets Na het jawoord
tips voor originele bruidsnachten en romantische huwelijksreizen
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | BZZTôH, 's-Gravenhage | 2000
Gedrukt boek
Willem Koops Gemankeerde volwassenheid
over eindpunten van de ontwikkeling en doelen van de pedagogiek
Non-fictie
Nederlands | 88 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten [etc.] | 2000
Gedrukt boek
Gezin, morele opvoeding en antisociaal gedrag
thema's uit de empirische, wijsgerige en historische pedagogiek; bijdragen aan de 9e Landelijke Pedagogendag
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Uitgeverij SWP, Amsterdam | 2000
Gedrukt boek
Wendy de Graaff Even geduld a.u.b.
leesbevordering op radio en televisie
Vanaf 1994 heeft Stichting Lezen geprobeerd om ook via radio en televisie het lezen te bevorderen. Evaluatie van de projecten via de media gedaan door de mensen die erbij betrokken waren. Radio of televisie kunnen kinderen en volwassen zeker tot lezen aanzetten, bijvoorbeeld het voorlezen in Sesamstraat blijkt inspirerend te werken en ook goede boekenprogramma's kunnen invloed hebben op het lees- en koopgedrag van volwassenen. Sommige projecten blijken succes te hebben gehad, andere waren minder...
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | Stichting Lezen, Amsterdam | 2000
Gedrukt boek
H.C. Schouwenburg Studeerproblemen
Systematische beschrijving van de voornaamste studieproblemen bij studenten in het hoger onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 99 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 2000
Gedrukt boek
Tjarco Duinstra Eigentijds basisonderwijs 1919-2020
levensbeschouwelijke communicatie in het bijzonder en openbaar basisonderwijs: wat is het, hoe werkt het, wat kan het?
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | Echelon, Amsterdam | 2000
Gedrukt boek
Buurthuis Bloemenwijk Boschgeest
Nederlands | 23 pagina's | [BBB], [Voorschoten] | 2000
Gedrukt boek