Zoekresultaten
Resultaat 121 - 140 (van 375)
A.W.W. Heezen Financieel management voor ondernemers in het MKB
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 319 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen [etc.] | 2007
Gedrukt boek
Jan van Wijk Marketing en management in de sport
Non-fictie
Nederlands | 217 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen [etc.] | 2007
Gedrukt boek
Marc Logman Marketingplan
de kunst van het in- en uitzoomen; stapsgewijs model met checklists, tools en tips
SAMENVATTING "Een marketingplan dwingt de marketeer ertoe zijn strategie en tactiek te funderen, aan de hand van een interne en externe analyse. Zulk plan verplicht hem ook om evaluatiemaatstaven in te bouwen die hem later toelaten te evalueren of de geleverde marketinginspanningen de vooropgestelde doelstellingen hebben ingelost. Het stappenplan in dit boek kan in alle toepassingsgebieden (b-to-b, b-to-c, internationaal, enz.) worden gebruikt. Het is gebaseerd op het door de auteur zelf ontworpen...
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2018
Gedrukt boek
Karin Bech Verandermanagement
Praktische gids voor met name middelmanagers.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2007
Gedrukt boek
Ton Rijkers Inspirerend leiding geven begint bij jezelf
18 tips voor inspirerend leiderschap
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Nelissen, Soest | 2007
Gedrukt boek
Jos Hannen Het geroosterde speenvarken en andere managementparabels
over carrière maken en toch gelukkig te zijn
Korte parabels, verhalen en anekdoten met wijsheden over managen, (werk)relaties, beslissingen nemen, carrière en geluk.
Non-fictie
Engels | Nederlands | 142 pagina's | Orphan Productions | 2007
Gedrukt boek
Lynda Gratton Hot spots
waarom sommige teams, afdelingen en organisaties bruisen van energie en creativiteit en andere niet
Adviezen aan managers die streven naar een open en creatieve samenwerking binnen hun team en met andere organisatieonderdelen.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2007
Gedrukt boek
Eric Wiebes De eerste drie maanden van een nieuwe toekomst
werken aan de strategie voor de onderneming
Non-fictie
Nederlands | 194 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2007
Gedrukt boek
John Grant Groene marketing
een manifest
Pleidooi voor milieubewuste marketing, waarbij nieuwe normen van consumeren, het delen van verantwoordelijkheid en innovatie worden bevorderd.
Non-fictie
Nederlands | 358 pagina's | Scriptum, Schiedam | 2009
Gedrukt boek
Patrick Lencioni De drie symptomen van een rotbaan
hoe je ervoor zorgt dat het werk leuk blijft
Adviezen in verhaalvorm aan leidinggevenden om de tevredenheid van de medewerkers met eenvoudige middelen te vergroten.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2008
Gedrukt boek
Rudy Kor Meesterlijk organiseren
handreikingen voor ondernemende managers
Non-fictie
Nederlands | 423 pagina's | Kluwer, Deventer | 2007
Gedrukt boek
Ber Damen Leiderschap en motivatie
wat drijft en beweegt de topmanagers in Nederlandse organisaties?
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2007
Gedrukt boek
Harley Lovegrove Maak het verschil
de praktische aanpak van een interim-manager
Praktische gids voor het definitief oplossen van ondernemersproblemen door een interimmanager.
Non-fictie
Nederlands | 230 pagina's | Lannoo Campus, Leuven | 2007
Gedrukt boek
D. Keuning Strategisch management
koersbepaling en besluitvorming
Behandelt de vraagstukken van strategieformulering en besluitvorming binnen organisaties op HBO niveau.
Non-fictie
Nederlands | 137 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen [etc.] | 2007
Gedrukt boek
Adriaan Bekman De mens als bron voor leiderschap
Inleiding tot de antroposofische theorie over persoonlijkheid en organisatieontwikkeling.
Non-fictie
Nederlands | 140 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2007
Gedrukt boek
Cor Hospes Guerrilla marketing
nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant
Ideeën en voorbeelden van opvallende, originele en creatieve reclame die de aandacht van de consument trekt.
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2007
Gedrukt boek
Annette Kho Yoga achter het bureau
Een ervaren yogadocente beschrijft yoga als effectief middel tegen stress, bij presentaties en bij RSI-klachten.
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2007
Gedrukt boek
Robert Kroon Wij pikken het niet langer!
wat gaat er mis met de consumentenservice en wat kun je eraan doen?
Praktijkgerichte studie over de klantencontacten van bedrijven en de wijze waarop de klantenservice kan worden verbeterd.
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2007
Gedrukt boek
A.W.W. Heezen Financieel management voor ondernemers in het MKB
Studieboek op hbo niveau.
Non-fictie
Nederlands | 313 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2012
Gedrukt boek
Phil Rosenzweig Het halo-effect
negen misvattingen over management
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2007
Gedrukt boek