Zoekresultaten
Resultaat 121 - 140 (van 361)
Lee Cockerell Creëer magie
met 10 voor de hand liggende leiderschapsstrategieën
Adviezen aan managers, gebaseerd op de ervaringen van de auteur als topmanager bij het Disneyconcern.
Non-fictie
Nederlands | 278 pagina's | Spectrum, Houten | 2009
Gedrukt boek
Jan Verhaar Eventmanagement: cases
Bespreking van een aantal succesvolle en minder succesvolle evenementen vanuit financieel, marketing- en veiligheidsoogpunt.
Non-fictie
Engels | Nederlands | 138 pagina's | Boom onderwijs, [Amsterdam] | 2008
Gedrukt boek
Paul van der Bijl Nieuwsberichten schrijven
Tips en technieken voor het schrijven van een nieuwsbericht in de journalistieke praktijk.
Non-fictie
Nederlands | 110 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2012
Gedrukt boek
Verbinden met vertrouwen
hoe partijen met verschillende belangen strategisch kunnen samenwerken
Handreiking voor het omgaan met ingewikkelde problemen en conflicten die spelen tussen meer partijen met uiteenlopende belangen.
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2008
Gedrukt boek
Elma Turlings Auditen met zorg
leidraad interne audits
Non-fictie
Nederlands | 99 pagina's | Kluwer, Deventer | 2012
Gedrukt boek
Stef Blom Waarom managers in sprookjes geloven
over irrationaliteit in organisaties en wat je daartegen kunt doen
Non-fictie
Nederlands | 139 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2008
Gedrukt boek
Marc Buelens Grootmeester in management
Bespreking van het hoe en waarom van management en van de aspecten die van goed management deel uitmaken.
Non-fictie
Nederlands | 195 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2008
Gedrukt boek
Claudia Ossola-Haring Kostenbewust ondernemen
144 checklists om op verantwoorde wijze met kosten om te gaan
Praktisch handboek voor ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | 324 pagina's | Reed Business, Doetinchem | 2008
Gedrukt boek
Peter ten Hoopen Oh, wat zijn we creatief!
het Grote Creativiteitsonderzoek bij ondernemend Nederland
Verslag van een onderzoek naar creativiteit op het werk, met aanbevelingen aan ondernemers om beter gebruik te maken van de creativiteit van hun medewerkers.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2008
Gedrukt boek
Marc van Eck Internal branding in de praktijk
het merk als kompas
Managementgids over het gebruik van het merk als kompas voor inrichting en uitvoering van de interne organisatie.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2008
Gedrukt boek
Mark Sanborn Applaus!
opmerkelijke prestaties leveren bij alles wat je doet
Adviezen voor persoonlijke ontwikkeling om meer succes in het werk te behalen en betere prestaties te leveren.
Non-fictie
Nederlands | 152 pagina's | Ankh-Hermes, Deventer | 2009
Gedrukt boek
Warren Bennis Transparantie
hoe je als leider openheid creëert
Pleidooi door vier Amerikaanse managementgoeroes voor een nieuwe cultuur van transparantie, eerlijkheid, openheid, vertrouwen en verantwoordelijkheid in de politiek, de overheid en het bedrijfsleven.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2009
Gedrukt boek
Leo Babauta Zen to done
van to-do naar ta-daa!
Stappenplan om de aandacht beter te richten op de juiste zaken door het aanleren van een systematische manier van werken.
Non-fictie
Nederlands | 95 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2008
Gedrukt boek
Dalai Lama De weg van de leider
leiderschap en boeddhisme in een globaliserende wereld
Leidraad voor een betere besluitvorming in organisaties aan de hand van boeddhistische principes.
Non-fictie
Nederlands | 188 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2008
Gedrukt boek
Iteke Weeda De yinfactor
managers over de menselijke maat
Onderzoek onder Nederlandse managers naar het belang van empathie, emotionele intelligentie en intuïtie voor het leidinggeven.
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Paradigma, Amsterdam | 2008
Gedrukt boek
Nederlands Persmuseum K'ranti!
de Surinaamse pers, 1774-2008
Non-fictie
Nederlands | 299 pagina's | KIT Publishers, Amsterdam | 2008
Gedrukt boek
Marcel van Assen Excelleren= optimaliseren én innoveren
hoe doe je dat?
Bedrijfskundige studie over het gelijktijdig optimaliseren van producten en diensten en het doorvoeren van bedrijfsinnovaties.
Non-fictie
Nederlands | 116 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2008
Gedrukt boek
Jonas Ridderstråle Why+ how= wow!
visie en praktijk bij organisatieveranderingen
Non-fictie
Nederlands | 174 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2008
Gedrukt boek
Jeffrey D. Sachs Welvaart voor de wereld
economie voor een overbevolkte planeet
Pleidooi voor een nieuwe aanpak van wereldwijde problemen op basis van samenwerking tussen overheden en particuliere sectoren, teneinde in de 21ste eeuw welvaart voor de gehele wereldbevolking te garanderen.
Non-fictie
Nederlands | 390 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2008
Gedrukt boek
A.J. Berkhout Vooruitzien is regeren
leiderschap in innovatie
Verkenning van toekomstige ontwikkelingen op het gebied van wetenschap, techniek en maatschappij, die van management, overheid en politiek meer durf en flexibiliteit eisen.
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2008
Gedrukt boek