Zoekresultaten
Resultaat 121 - 140 (van 305)
Margarita Görrissen Te doy mi palabra
1000 uitdrukkingen en gezegden die van jou een Spanjaard maken
Verzameling van duizend zegswijzen uit de Spaanssprekende wereld, vertaald en besproken.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | Van Dale Uitgevers, Utrecht | 2021
Gedrukt boek
David A. Treleaven Traumasensitieve mindfulness
een veilige en transformatieve benadering voor mensen met een traumaverleden
Benadering aan de hand van verschillende casussen van het gebruik van mindfulness bij mensen met een traumaverleden.
Non-fictie
Nederlands | 320 pagina's | Uitgeverij Mens!, Eeserveen | 2021
Gedrukt boek
Wessel Berkman | Toni van Dam De kracht van social selling
digitale sales met LinkedIn en andere social media
Praktische gids voor de verkoop via sociale media en internet.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | NUBIZ, new business publishing, [Hilversum] | 2018
Gedrukt boek
Genootschap Onze Taal Een topjaar voor eikels
de grappigste taalkronkels uit de media
Tekstuele blunders en bloopers uit Nederlandse kranten, tijdschriften en andere media.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Genootschap Onze Taal, Den Haag | 2018
Gedrukt boek
Kidsweek moppenboek
De leukste moppen en raadsels uit de kinderkrant de Kidsweek. Met enige zwart-wittekeningen. Vanaf ca. 9 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Van Holkema & Warendorf, [Amsterdam] | 2020
Gedrukt boek
Gijs Weenink Durf te kiezen
21 stellingen waar elke organisatie over moet debatteren
Praktische gids voor het voeren van debatten binnen bedrijven en organisaties over veranderingen en het oplossen van andere vraagstukken.
Non-fictie
Nederlands | 167 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2018
Gedrukt boek
Betteke van Ruler Communicatie in positie in 3 stappen
Handboek over de functie van communicatie in organisaties en het daaraan effectief gestalte geven.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Allan Dib Een marketingplan van 1 pagina
meer klanten en meer omzet met minder moeite en budget
Methode voor marketeers en ondernemers om in negen simpele stappen een effectief marketingplan van één pagina te schrijven.
Non-fictie
Nederlands | 248 pagina's | Nubiz, new business publishing, Hilversum | 2023
Gedrukt boek
JeCe Helemaal top, maar het kan nog beter
Gids voor het geven van waardering en kritiek in een zakelijke context.
Non-fictie
Nederlands | 164 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2018
Gedrukt boek
Prue Gargano | Fokko Veldman Engels-Nederlands
Non-fictie
Engels | Nederlands | 1122 pagina's | Prisma, Houten | 2018
Gedrukt boek
Roberto Bortoluzzi Acqua in bocca
500 uitdrukkingen en gezegden die van jou een Italiaan maken
Verzameling van 500 typisch Italiaanse uitdrukkingen die vaak in alledaagse gesprekken opduiken, met voorbeelden en informatie over betekenis en herkomst.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Van Dale Uitgevers, [Utrecht] | 2021
Gedrukt boek
Portugees
Toeristische conversatiegids.
Non-fictie
Nederlands | Portugees | 240 pagina's | Wat & Hoe, [Utrecht] | 2018
Gedrukt boek
Maarten van Rossum | Tim Masselink Toponderhandelaars
de praktijk achter de theorie
Theorie en praktijk van de zogenoemde Harvard-methode, een wijze van onderhandelen waarbij je waarde toevoegt en elkaars problemen oplost; mede uiteengezet aan de hand van interviews en met praktische tips van tien professionele onderhandelaars uit de politiek en het zakenleven.
Non-fictie
Nederlands | 146 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2018
Gedrukt boek
Marvin Bos De kleine Facebookmarketing voor dummies
SAMENVATTING "Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er extreem gericht adverteren. Deze mogelijkheden zijn zeker voor kleinere bedrijven, die het zich niet kunnen permitteren om grootschalige campagnes te voeren, een perfecte oplossing om nieuwe klanten aan te trekken. Veel bedrijven proberen het inmiddels wel, maar weten te weinig van de mogelijkheden om effectief hun Facebookcampagnes in te zetten....
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2018
Gedrukt boek
David Beckett Pitch en win
de tools voor startups en corporate innovatieteams om winnende pitches te scripten, vormgeven en presenteren
"Pitch en Win reikt praktische tools aan om korte, professionele, overtuigende pitches te ontwerpen. Davids methoden en praktijken zijn getest op honderden pitchers en beoordeeld door talloze investeerders en het bestuur. De focus ligt op tips waarmee je aan de slag kunt en voorbeelden uit het echte leven. Met stapsgewijze oefeningen word je gegidst naar je beste pitch ooit."
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | Management Impact, [Deventer] | 2018
Gedrukt boek
Edwin Hoffman Interculturele gespreksvoering
theorie en praktijk van het TOPOI-model
Dit boek helpt om verschillen en misverstanden in de interculturele gespreksvoering op te sporen en aan te pakken. Het is gebaseerd op het TOPOI-model. TOPOI is een praktisch analyse- en interventiekader en staat voor Taal, Ordening, Personen, Organisatie en Inzet: de vijf gebieden in de communicatie waar zich diverse verschillen en misverstanden kunnen voordoen. Het TOPOI-model gaat uit van een systeemtheoretische benadering. De kern: interculturele communicatie is interpersoonlijke communicatie....
Non-fictie
Nederlands | 241 pagina's | Bohn Stafleu van Loghum, Houten | 2018
Gedrukt boek
Rahman Syaifoel Praktische grammatica van het Indonesisch
Grammatica van het Bahasa Indonesia.
Non-fictie
Nederlands | 472 pagina's | Rahman Syafoel, [Nederland] | 2022
Gedrukt boek
Mark Deuze Leven in media
Beschouwingen over de impact van moderne technologie, massamedia en sociale media en de manier waarop wij het beste daamee om kunnen gaan.
Non-fictie
Nederlands | 290 pagina's | AUP, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Sytze van der Zee Verslaggever van beroep
herinneringen
Non-fictie
Nederlands | 439 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Tom Sligting De sprekersbijbel
zoals u allemaal kunt lezen
Praktische adviezen voor sprekers door de stand-upcomedian.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Sligting Entertainment Group, [Badhoevedorp] | 2018
Gedrukt boek