Zoekresultaten
Resultaat 141 - 160 (van 201)
Cliff Cunningham Het syndroom van Down
Non-fictie
Nederlands | 242 pagina's | La Rivière & Voorhoeve, Kampen | 1991
Gedrukt boek
M.Th Schellekens Geschiedenis met een 'knip'oog
Dr. Knippenbergcollege 1966 - 1991
Nederlands | 60 pagina's | Mennen, Asten | 1991
Gedrukt boek
Chris van der Kuijp Effectief leren solliciteren
Non-fictie
Nederlands | 100 pagina's | Nelissen, Baarn | 1994
Gedrukt boek
M. Langenbach Onbekend talent
leerlingen van de Utrechtse Fundatie van Renswoude 1761-1795
Biografieën van de eerste kwekelingen van het internaat voor arme en ouderloze jongens.
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Walburg Pers, Zutphen | 1991
Gedrukt boek
Nederlands Bureau voor Toerisme De grote klapper
handleiding bij het organiseren van evenementen
Bevat onder andere: voorbereiding, financiën, publiciteit, draaiboek, checklist, sponsoring, promotie en computergebruik.
Non-fictie
Nederlands | 88 pagina's | NBT, Leidschendam | 1991
Gedrukt boek
Thea Dowit Meisjes begeleiden naar een zelfstandige toekomst
Taken en werkwijzen van het meidenwerk in samenwerkingsverbanden.
Non-fictie
Nederlands | 83 pagina's | Nederlands Instituut voor Zorg en Welzijn (NIZW), Utrecht | 1991
Gedrukt boek
Eurofit
handleiding met referentieschalen voor 12- tot en met 16-jarige jongens en meisjes in Nederland
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | De Vrieseborch, Haarlem | 1991
Gedrukt boek
Berdie Memel Saris Vorm en lijn
"Knieboek" met een prentvertelling met gekleurde potloodtekeningen, over de belevenissen van een eekhoorn en een egel. De tweede helft van het boek bevat suggesties en aanwijzingen om (groepen) kleuters vormen te leren.
Non-fictie
Nederlands | 42 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1991
Gedrukt boek
Monique Turkenburg De positie van meisjes en jonge vrouwen in het informatica-onderwijs
een onderzoek naar organisatorische en financiële factoren binnen informatica-opleidingen, die bevorderend dan wel belemmerend werken voor de instroom, doorstroom en gekwalificeerde uitstroom van meisjes en de wijze waarop een positief actieprogramma deze factoren in positieve zin kan beïnvloeden
Een onderzoek naar organisatorische en financiële factoren binnen informatica-opleidingen, die bevorderend dan wel belemmerend werken voor de instroom, doorstroom en gekwalificeerde uitstroom van meisjes en de wijze waarop een positief actieprogramma deze factoren in positieve zin kan beïnvloeden. Dit onderzoek is gedaan in opdracht van het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en verricht door: het Centrum Algemene Vorming, Faculteit der Natuurkunde en Sterrenkunde, Vrije Universiteit...
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | VUGA, 's-Gravenhage | 1991
Gedrukt boek
Heinz Zimmermann Gesprek
praten en luisteren, begrip en inzicht
Analyse van de elementen die bij een gesprek een rol spelen, gevolgd door wenken om het gesprek te verbeteren of verdiepen.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Christofoor, Zeist | 1994
Gedrukt boek
Open universiteit Leerboek schoolmanagement
een praktische handreiking voor studenten WO en HBO en leidinggevenden in en andere betrokkenen bij het basis- en voortgezet onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 315 pagina's | Educaboek, Culemborg | 1991
Gedrukt boek
College Sittard Beroepenverkenning op de arbeidsplaats
College Sittard, project HAVO 3, april 1991
Nederlands | 62 pagina's | College Sittard, Sittard | 1991
Gedrukt boek
Frans Weeber Teamoverleg
Praktijkgerichte informatie en tips voor de organisatie van een teamoverleg op de basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1991
Gedrukt boek
Katholiek Pedagogisch Centrum Hoogbegaafden in de basisschool
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Katholiek Pedagogisch Centrum (KPC), 's-Hertogenbosch | 1991
Gedrukt boek
Katholiek Pedagogisch Centrum Hoogbegaafden in de basisschool
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Katholiek Pedagogisch Centrum (KPC), 's-Hertogenbosch | 1991
Gedrukt boek
Gerbrand Gaaff Perspectief voor de versterking van natuur- en milieu-educatie in het onderwijs
opbouw en daadkracht van het netwerk van particuliere natuur- en milieu-organisaties
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Landelijk Steunpunt Natuur- en Milieu-Educatie, Amsterdam | 1991
Gedrukt boek
Katholiek Pedagogisch Centrum Hoogbegaafden in de basisschool
Non-fictie
Nederlands | 138 pagina's | Katholiek Pedagogisch Centrum (KPC), 's-Hertogenbosch | 1991
Gedrukt boek