Zoekresultaten
Resultaat 141 - 160 (van 230)
Kaat Timmerman Kinderen met ruimtelijk-visuele problemen
een beren-aanpak
Methode om via taalvaardigheidsoefeningen basisschoolkinderen met ruimtelijk-visuele problemen te helpen.
Non-fictie
Nederlands | 356 pagina's | Acco, Leuven, Amersfoort | 1998
Gedrukt boek
Annie Van Steen-Debue Daar KIES ik voor!
zelfstandigheid, differentiatie en verbondenheid in de basisschool; een praktijkgericht handboek
Non-fictie
Nederlands | 230 pagina's | Acco, Leuven, Amersfoort | 1998
Gedrukt boek
Academisch Ziekenhuis Nijmegen Kinderkanker, kinderkansen in het onderwijs
een breuk in het leren ... aanpakken!
Nederlands | 232 pagina's | Academisch Kindercentrum, Academisch Ziekenhuis Nijmegen St. Radboud, Nijmegen | 1998
Gedrukt boek
Dialoog Een goede conditie
Adviezen voor conditieverbetering door lichaamsbeweging.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | The Reader's Digest, Amsterdam [etc.] | 2001
Gedrukt boek
Blauwe gids
Nederlands | 72 pagina's | [Stichting Recreatie Gehandicapten etc.]. | 1998
Gedrukt boek
Onderwijsbegeleiding tussen missie en markt
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1998
Gedrukt boek
Karen Dwyer Vanzelfsprekend
praktische methode om ontspannen te leren speechen
Non-fictie
Nederlands | 121 pagina's | Swets & Zeitlinger, Lisse | 2003
Gedrukt boek
Universiteit Utrecht Geleerd in Utrecht
Portretten van vijf vooraanstaande wetenschapsbeoefenaars, die in de eerste helft van de twintigste eeuw werkten aan de Rijksuniversiteit van Utrecht.
Non-fictie
Nederlands | 74 pagina's | Prestige, Utrecht | 1998
Gedrukt boek
Theodore Zeldin Conversatie
Handreikingen voor het voeren van een goed, zinvol en diepgaand gesprek, dat het leven van de betrokkenen kan veranderen.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Nieuwezijds, Amsterdam | 1999
Gedrukt boek
Luk Bosman Jongeren aanspreken op hun leer-kracht
over de praktijk van zelfsturend leren in het onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 285 pagina's | Acco, Leuven, Amersfoort | 1998
Gedrukt boek
Gedragsproblemen bij jonge gehandicapte kinderen
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | SWP, Utrecht | 1998
Gedrukt boek
Maximiliaan Winkelhuis Toeters & bellen aan tafel
duizenden alfabetisch geordende wetenswaardigheden voor aangename ontvangsten
Non-fictie
Nederlands | 243 pagina's | Schuyt, Haarlem | 1998
Gedrukt boek
L.M. Onnekink 27 do's en don'ts voor de zakelijke omgang
Adviezen voor correcte omgangsvormen in een zakelijke omgeving.
Non-fictie
Nederlands | 90 pagina's | Kluwer, [Deventer] | 1998
Gedrukt boek
Jacques Jacobs Tien jaar basisonderwijs met een glimlach
een decennium van onderwijsontwikkelingen in 52 columns, afgesloten door een blik in de volgende eeuw
Non-fictie
Nederlands | 146 pagina's | Samsom, Alphen aan den Rijn | 1998
Gedrukt boek
Ed van Wijk Mentor-raad in de tweede fase
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | EPN, Educatieve Partners Nederland, Houten | 1998
Gedrukt boek
Gezond in de wijk
wijkgericht werken aan vermindering van sociaal economische gezondheidsverschillen
Non-fictie
Nederlands | 63 pagina's | VNG uitgeverij, Den Haag | 1998
Gedrukt boek
Ton Hooijmaaijers Een zoektocht naar het pedagram
pedagogiek in de school
Non-fictie
Nederlands | 119 pagina's | Esstede, Heeswijk-Dinther | 1998
Gedrukt boek
Cure & Care development Behandelingsstrategieën bij kinderen en jeugdigen met ADHD
Non-fictie
Nederlands | 87 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten [etc.] | 1998
Gedrukt boek
Thema's uit de wijsgerige en historische pedagogiek
bijdragen aan de achtste landelijke pedagogendag
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | SWP, Utrecht | 1998
Gedrukt boek
P.Th.F.M. Boekholt Het ongeregelde verleden
over eenheid en verscheidenheid van het Nederlandse onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 24 pagina's | Van Gorcum, [Assen] | 1998
Gedrukt boek