Zoekresultaten
Resultaat 141 - 160 (van 310)
Karin Pijper De argumentatiecoach
je coach voor een overtuigende carrière
Praktische handleiding voor argumenteren en overtuigen in verschillende zakelijke situaties, mondeling zowel als schriftelijk.
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's | Sdu Uitgevers, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Guus Middag Rarewoordenboek
van bereshit tot zeeajuin
Achtergrondinformatie bij bijzondere woorden uit de Nederlandse poëzie.
Non-fictie
Nederlands | 236 pagina's | Van Oorschot, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Esther de Berg | Rutger Mackenbach | Elyn Doornenbal | Werner Kleiss | Gabriëlle Kuiper Basisboek marketingcommunicatie
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 432 pagina's | Uitgeverij Couthino, Bussum | 2016
Gedrukt boek
Jos Huypens Met elkaar spreken is (geen) kinderspel
de kracht van interpersoonlijke communicatie
Uitleg van de verschillende stijlen van communicatie tussen individuen, met adviezen om deze zo goed mogelijk te laten verlopen in zowel zakelijke als privésituaties.
Non-fictie
Nederlands | 84 pagina's | Politeia, Brussel | 2011
Gedrukt boek
Marion Nieuwenhuizen Als u begrijpt wat ik bedoel
heldere communicatie
Adviezen voor betere communicatie en vermijden van misverstanden in werksituaties.
Non-fictie
Nederlands | 95 pagina's | Kluwer, [Alphen aan den Rijn] | 2011
Gedrukt boek
Martha de Graaff Ik ben m'n eigen uitgangspunt
handboek voor interculturele communicatie
Handboek voor welzijnswerkers.
Non-fictie
Nederlands | 71 pagina's | De Boekfabriek, Schiedam | 2011
Gedrukt boek
Hoe zeg je dat in het... Russisch
Conversatiegids.
Non-fictie
Nederlands | Russisch | 320 pagina's | Prisma, Houten | 2011
Gedrukt boek
Gabrielle Kuiper De imagineer
ontwerp beleving met betekenis
Handleiding voor marketeers voor het op de markt brengen van producten en diensten op dusdanige wijze dat consumenten er een persoonlijke betekenis aan kunnen koppelen en er zich mee verbonden voelen.
Non-fictie
Nederlands | 336 pagina's | Coutinho, Bussum | 2011
Gedrukt boek
Ilse van Ravenstein | Guus Kok IC in 3D
interne communicatie in een breed organisatieperspectief
Handboek voor de interne-communicatieprofessional.
Non-fictie
Nederlands | 236 pagina's | Adfo Groep, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Joy de Jong Handboek academisch schrijven
in stappen naar een essay, paper of scriptie
Non-fictie
Nederlands | 244 pagina's | Coutinho, Bussum | 2011
Gedrukt boek
Jan M. Spendel Onwelvoeglijke, bespottelijke en bijzondere familienamen
Verklarend lexicon.
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's | Gopher, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Merijn de Boer De snelle, slimme smartphonegids
Tips voor de aanschaf en het gebruik van verschillende typen smartphones.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Frank Vandenheede Corporate communicatie
basisboek
Hand- en studieboek voor communicatiemanagers in bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2011
Gedrukt boek
René ten Bos Stilte, geste, stem
een filosofisch drieluik
Filosofische bespiegelingen over de betekenisdimensies van niet-talige communicatie bij het dier en vooral de mens.
Non-fictie
Nederlands | 235 pagina's | Boom, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Dubbelzinnig Mannen die naar vrouwen fluiten, kunnen naar vrouwen fluiten
taalkundige spitsvondigheden
Taalgrappen op twitterformaat.
Non-fictie
Nederlands | 95 pagina's | Terra Lannoo, Arnhem | 2011
Gedrukt boek
Ed van Eunen Het complete handboek actiemarketing
over het opzetten en uitvoeren van promotionele acties
Non-fictie
Nederlands | 269 pagina's | Pearson Education, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Hans de Bruijn Framing
over de macht van taal in de politiek, met Lodewijk Asscher, keizer Augustus, Hans van Baalen, Jan Peter Balkenende, Josiah Bartlet, Joe Biden, Stef Blok, John Boehner, Arend Jan Boekestijn, Wouter Bos, George H. W. Bush, George W. Bush, David Cameron, Wim van de Camp, Jimmy Carter, Bill Clinton, Hillary Clinton, Job Cohen, Marcel van Dam, Tofik Dibi, Sander Dekker, Christine O'Donnell, Mohamed el-Baradei, Pim Fortuyn, Ruard Ganzevoort, Joachim Gauck, Leonard Geluk, Julia Gillard, Newt Gingrich, Sybrand van Haersma Buma, Femke Halsema, Mariëtte Hamer, Enneüs Heerma, Hans Hoogervorst, Boris Johnson, Edward Kennedy, Robert F. Kennedy, Jack Kemp, Jan de Koning, Eberhard van der Laan, Gerd Leers, Frank Luntz, Henry Mencken, Angela Merkel, Walter Mondale, Jeltje van Nieuwenhoven, Richard Nixon, Barack Obama, Rob Oudkerk, Sarah Palin, Alexander Pechtold, Ronald Plasterk, Lilian Ploumen, Ronald Reagan, Kevin Rudd, Mark Rutte, Diederik Samsom, Marietje Schaake, Jan Schaefer, Ronald Sørensen, Jan Terlouw, Margaret Thatcher, Joop den Uyl, Kees Vendrik, Maxime Verhagen, Kevin White, Herman Wijffels, Geert Wilders en Halbe Zijlstra
Analyse van de retorische technieken in politieke debatten in Nederland.
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | Uitgeverij Atlas Contact, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Huub Evers Kan dat zomaar?
over ethische kwesties in de journalistiek
Overzicht met voorbeelden van allerlei actuele ethische kwesties die spelen tussen pers en publiek.
Non-fictie
Nederlands | 79 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Marie R. Miyashiro De empathiefactor
het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties
Adviezen aan managers om de samenwerking binnen hun bedrijf of organisatie te verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | 285 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2012
Gedrukt boek
Paul Ketelaar Groepen in focus
in vier stappen naar toegepast focusgroeponderzoek
Studieboek op hbo/wo-niveau over een methode voor onderzoek ten behoeve van wetenschappelijke of commerciële doeleinden.
Non-fictie
Nederlands | 219 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2011
Gedrukt boek