Zoekresultaten
Resultaat 141 - 160 (van 607)
Erik Boers | Nico Swaan Het gesprek aangaan
ruimte nemen, geven en delen
Praktische gids voor het voeren van efficiënte gesprekken in een zakelijke context.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's (ePub2, 8,4 MB) | Eburon, Delft | 2014
E-book
Dani Rodrick De globaliseringsparadox
waarom mondiale vrijhandel, de natiestaat en democratie niet samengaan
Economen waren lange tijd een warm pleitbezorger voor een wereldwijd vrij verkeer van goederen, geld, mensen en ideeën. Volgens hen zou deze vrijhandel iedereen ter wereld welvaart brengen. Maar inmiddels komen ook de schaduwzijden aan het licht. In een eloquent betoog belicht de Harvard-econoom Dani Rodrik het fenomeen globalisering vanaf het ontstaan in de zeventiende eeuw tot heden, met daarin belangrijke mijlpalen als het akkoord van Bretton Woods en de Washington Consensus. Maximale globalisering...
Non-fictie
Nederlands | 327 pagina's (ePub2, 3 MB) | Amsterdam University Press, Amsterdam | 2015
E-book
Carolien Vader Het begint met een idee
Populairwetenschappelijke verkenning van de wijze waarop ideeën de wereld kunnen veranderen.
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's | LeV., Utrecht | 2011
Gedrukt boek
Jaap Lodewijks Franciscaans leiderschap
als het wassen van andermans voeten
Beschouwing over dienend leiderschap, gebaseerd op het gedachtegoed van Franciscus van Assisi.
Non-fictie
Nederlands | 93 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Ten Have, Utrecht | 2013
E-book
Gerard de Bruin Agressie? Het doet mij (n)iets!
het voorkomen van grensoverschrijdend gedrag
Praktische gids voor professionals voor de omgang met grensoverschrijdend gedrag en agressie van hun cliënten.
Non-fictie
Nederlands | 92 pagina's | Boom/Nelissen, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
René C.W. Boender Great to cool
brain candies with a bite!
René C.W. Boender (1958) was barely twenty years old when his international career in marketing and advertising took off. The American McCann company offered him the chance of a lifetime! He participated in a number of advertising campaigns for major brands, among which were Goodyear and Coca-Cola, Ola and L'Oréal, and also Nestlé and H&M. At the start of the nineties he established his own agency: BBCW. As of the year 2000 he tours the world as a keynote speaker, guest lecturer, and con- sultant...
Non-fictie
Engels | 288 pagina's (ePub2, 4,2 MB) | Bertram + de Leeuw Uitgevers, Haarlem | 2011
E-book
John van der Starre | Richard van Berkel Drama in de boardroom
de macht en onmacht van commissarissen
Analyse van de effectiviteit van het werk door Raden van Commissarissen en Raden van Toezicht in de private en de (semi-)publieke sector.
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | Schuyt Nederland, Hilversum | 2011
E-book
Ewald Roodenrijs TMap NEXT testing clouds
TMap NEXT® Testing Clouds is different from its TMap predecessors. Whereas the books in the TMap series are handbooks with step-by-step information, this book is an innovation, about testing clouds for the early adopter. It describes the cloud business model for testing, Business Technology and steps we took in cloud projects. The Cloud is still at an early stage, but the growth of cloud-based computing is outstripping even the most optimistic predictions. Its early 2011 and almost all forecasts...
Non-fictie
Engels | 160 pagina's (ePub2, 7,3 MB) | Kleine Uil, Vianen ut | 2011
E-book
Tonnis Bolks Professioneel communiceren met ouders
Studieboek voor pabo-studenten over het communiceren met ouders in het basisonderwijs, de kinderopvang en het peuterspeelzaalwerk.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Sjoukje van de Kolk Aandacht
beter omgaan met het meest schaarse goed van deze tijd
Aandacht is het toverwoord van onze tijd. Aandacht geeft rust in een snel leven. Het helpt om in het hier en nu te blijven. Aandacht verbindt mensen met elkaar en hun omgeving. Maar wie kan nog aandacht geven en aandachtig leven in onze jachtige 24-uurs maatschappij, met een toenemende individualisering en een overvloed aan prikkels? Aandachtsschaarste is het resultaat. Hoe is dat ontstaan, wat zijn de gevolgen en hoe leren we er anders mee om te gaan? Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,9 MB | Spectrum, Houten | 2011
E-book
Michiel Cobben Verhoog je gunfactor
in 7 stappen naar zakelijk succes
Adviezen voor het binnenhalen van zakelijke opdrachten.
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's | Boom/Nelissen, Meppel | 2011
Gedrukt boek
Marieta Koopmans Coachend leiderschap
Praktische handreiking voor de implementatie en uitvoering van performancemanagement, een combinatie van resultaatgericht en competentiemanagment.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2006
Gedrukt boek
Aaltje Vincent Werk vind je met social media
de nieuwe manier van solliciteren
Herziene druk van sollicitatiegoeroe en bestsellerauteur, Aaltje Vincent Voor het vinden van een (nieuwe) baan zijn social media onmisbaar. Bestsellerauteur Aaltje Vincent neemt je mee in alle stappen van het wervings- en selectieproces en hoe je daarbinnen met social media werkt. Na het lezen van dit boek weet je hoe je slim gebruik kunt maken van deze media om gevonden te worden. Werk vind je met social media geeft antwoord op vragen als: • Hoe maak je jezelf zichtbaar? • Hoe om te gaan...
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's (ePub2, 5,6 MB) | Spectrum, Houten | 2015
E-book
Fiona Stoop Twitter werkt!
slim banen en klanten vinden via Twitter
Werk vinden via Twitter, zelfs zonder ervaring met dit medium? Het kan echt! Banenzoekers kunnen online netwerken niet langer negeren, steeds meer bedrijven werven via sociale netwerksites als Twitter. Ook zzpers vinden steeds vaker nieuwe opdrachtgevers via sociale media. En klanten volgen hun favoriete bedrijven op de voet. Om niet achter te blijven is het dus hoog tijd om de vele toepassingen van Twitter te ontdekken. Want er is zoveel meer mogelijk voor werkzoekenden, zzpers en kleine ondernemers...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 1,7 MB | Spectrum, Houten | 2011
E-book
Sabine Leenhouts Plan B
Persoonlijke verhalen van mensen die zelfgekozen of soms ook noodgedwongen een rigoreuze verandering in hun loopbaan hebben doorgemaakt.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 6,5 MB | Lev., Amsterdam | 2011
E-book
Henk Jan Kamsteeg Dienend leiderschap
lange termijn vertrouwen is beter dan korte termijn succes
Managementnovelle. Tijdens een weekeinde bespreken drie vrienden, ieder manager met een eigen stijl, over de beste manier van leidinggeven.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2011
Gedrukt boek
David de Kock | Meike Grol Succes door eigen creatie
Zelfhulpgids voor een succesvol leven, door je eigen talent en passie te combineren met een (maatschappelijke) behoefte.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 16 MB | Spectrum, Houten | 2011
E-book
Elvin Post Het 17e
Elk weekeinde trekt voetbalminnend Nederland massaal naar de stadions. Maar niet alleen bij Feyenoord, Ajax en PSV wordt wekelijks gestreden om de drie punten. Ook in de kelder van het amateurvoetbal, de voormalige onderbond, is de winst heilig. Ja, zelfs bij het Rotterdamse 17de... Het 17de bekend van het feuilleton uit ADSportwereld beschrijft de tragiek, maar vooral ook de romantiek van amateursport, waarin vriendschappen voor het leven worden gesloten, bijgeloof een nog grotere rol speelt dan...
Fictie
Nederlands | ePub2, 0,3 MB | Anthos, Amsterdam | 2011
E-book
Roel Janssen Wellink aan het woord
De voormalige president van De Nederlandsche Bank blikt terug op zijn beleid in de jaren 1997-2011, toen diverse heikele kwesties speelden op financieel-economsich gebied.
Non-fictie
Nederlands | 287 pagina's | De Bezige Bij, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Jos Verveen Bullsh!t management
terug naar de essentie van organisaties
Kritische analyse van het fenomeen management, met een pleidooi voor ondernemingen om terug te keren naar hun essentie.
Non-fictie
Nederlands | 166 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2011
Gedrukt boek