Zoekresultaten
Resultaat 141 - 160 (van 196)
Schrijven & didactiek
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1990
Gedrukt boek
Lies Gualthérie van Weezel Residentiële hulpverlening
Non-fictie
Nederlands | 316 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten [etc.] | 1995
Gedrukt boek
Over creativiteit in schrijven
Beschouwingen over en didaktische suggesties voor het schrijven van teksten en gedichten door kinderen.
Non-fictie
Nederlands | 232 pagina's | Acco, Leuven, Amersfoort | 1984
Gedrukt boek
N. Hildebrand Een evenement als bron van inkomsten
marketing van evenementen
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Stichting IVIO, Lelystad | 1990
Gedrukt boek
Instituut voor Toegepaste Sociologie Stages in Nederland
verslag van de internationale Leerplaatsen konferentie
Non-fictie
Nederlands | 164 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociologie, Nijmegen | 1984
Gedrukt boek
Werkgroep Interkultureel Onderwijs Wonen
een handleiding voor een intercultureel onderwijsproject voor 4 tot 12 jarigen
Non-fictie
Nederlands | 162 pagina's | Onderwijsmediatheekdienst, Amsterdam | 1984
Gedrukt boek
J. Verhulst Tachtig werkvormen
voor 4- tot 12-jarigen; een weg van gesloten naar meer open onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Bekadidact, Baarn | 1984
Gedrukt boek
Lies Gualthérie van Weezel Werken in de (semi-)residentiële hulpverlening
Non-fictie
Nederlands | 322 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten [etc.] | 2004
Gedrukt boek
Leren (en) spelen
hulp bij het opstellen van een programma voor kinderen met ernstige motorische, verstandelijke, of meervoudige beperkingen
Non-fictie
Nederlands | 229 pagina's | Swets & Zeitlinger, Lisse | 1984
Gedrukt boek
C.G.Th. de Swart Senso-motorisch ontwikkelingsprogramma voor geestelijk en lichamelijk gehandicapten
orthodidactische methodiek met speciale hulpmiddelen
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's | Boek- en Leermiddelencentrale, Arnhem | 1984
Gedrukt boek
Pluspunt, Centrum voor Remedial Teaching Remedial teaching II
hulp bij leerproblemen
Theorie en praktijk van de behandeling van leerproblemen voor de remedial teacher.
Non-fictie
Nederlands | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten [etc.] | 1991
Gedrukt boek
Cocky Oosterhof-Beugelink Hometraining: een pedagogische vorm van hulpverlening aan gezinnen met een geestelijk gehandicapt kind
samen werken aan verder samen leven
Uiteenzetting over een nieuwe vorm van pedagogische hulpverlening aan gezinnen; toegelicht aan de hand van gezinnen met een kind met een beperking.
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1984
Gedrukt boek
Susanne Piët Vademecum voor gesprekstrainers
Inleiding in theorie en praktijk van trainingen in sociale vaardigheden, voor de professionele trainer, of voor de trainer in opleiding.
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Van Loghum Slaterus, Deventer | 1984
Gedrukt boek
Werken met boeken
Ervaringen met en suggesties voor het werken met boeken in het basisionderwijs, in het kader van een onderwijsstimuleringsprojekt.
Non-fictie
Nederlands | 47 pagina's | Ervaringsverspreiding A2-projekt, Groningen | 1984
Gedrukt boek
Peter van der Sijde Computer-ondersteund onderwijs als werkvorm
Vanuit de onderwijskunde wordt bekeken hoe software ten behoeve van het onderwijs opgebouwd zou kunnen worden om ondersteunend te werken binnen het onderwijs-leerproces.
Non-fictie
Nederlands | 82 pagina's | Bohn, Scheltema & Holkema, Utrecht [etc.] | 1984
Gedrukt boek
W. Meijer Integrale begeleiding
Studie over de verhouding tussen individuele leerlingbegeleiding en systeembegeleiding en de combinatie daarvan in de zgn. integrale begeleiding.
Non-fictie
Nederlands | 81 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1984
Gedrukt boek
W.P. Janssen Onderwijs en computer
Oriëntatie over de toepassingsmogelijkheden van de computer in het onderwijs; geschreven voor onderwijsgevenden.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Malmberg, Den Bosch | 1984
Gedrukt boek
D. Vogelaar School, maatschappij en cultuur in bijbels licht
bijdrage tot de bezinning op de plaats van de school in de samenleving, ten dienste van de schoolwerkplanontwikkeling op de reformatorische school
Non-fictie
Nederlands | 100 pagina's | Begeleidingscentrum Gereformeerd Schoolonderwijs, Hendrik Ido Ambacht | 1984
Gedrukt boek
Louis Bynens Meester, u komt te laat...
Aanwijzingen voor het gebruik van computers binnen de onderwijspraktijk.
Non-fictie
Nederlands | 215 pagina's | Plantyn, Deurne-Antwerpen | 1984
Gedrukt boek
Prikkels in beeld
over waarnemen en verbeelden
Beschouwing over het zintuiglijke aspect van de kunst.
Non-fictie
Nederlands | 58 pagina's | Jan Cunencentrum, Oss | 1984
Gedrukt boek