Zoekresultaten
Resultaat 141 - 160 (van 310)
Studiegids 1992/1993 Open Universiteit
Nederlands | 159 pagina's | Open Universiteit, Heerlen | 1992
Gedrukt boek
André Konig Probleem-leraren of leraarproblemen?
over demotivatie en disfunctioneren
Non-fictie
Nederlands | 39 pagina's | Katholiek Pedagogisch Centrum, 's-Hertogenbosch | 1992
Gedrukt boek
J. Willems Kwaliteitszorg door studenten
gids voor onderwijsevaluatie
Non-fictie
Nederlands | 138 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1992
Gedrukt boek
E. Verberg Financiële infrastructuur van het collectieve bouwonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 31 pagina's | Stichting Bouwresearch, Rotterdam | 1992
Gedrukt boek
Vereniging voor Openbaar Onderwijs Medezeggenschap in verandering
WMO-1992
Non-fictie
Nederlands | 58 pagina's | Vereniging voor Openbaar Onderwijs, Almere | 1992
Gedrukt boek
Roel de Groot Leermoeilijkheden en visuele opvoeding
een interdisciplinaire benadering
Oefenboek (met bespreking van de achterliggende theorie), waarin ervan uitgegaan wordt dat er een wederzijdse beïnvloeding is van stoornissen in de sensomotorische ontwikkeling van kinderen en het functioneren op school.
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 1992
Gedrukt boek
Vereniging ter Bevordering van Christelijk Schoolonderwijs in Zierikzee Een dure plicht
125 jaar christelijk onderwijs in Zierikzee
Nederlands | 111 pagina's | Vereniging ter bevordering van het Christelijk Schoolonderwijs in Zierikzee, Zierikzee | 1992
Gedrukt boek
Gerard van den Andel De stilte verbreken?
bibliografie van Nederlandstalige literatuur over onderwijs aan autisten, 1980-1991
Nederlands | 22 pagina's | Stichting Discom, Amsterdam | 1992
Gedrukt boek
K.W. van Netten Van Hofjesstraat tot Kruidenpad
1867-1992; 125 jaar christelijk onderwijs in Vlaardingen
Nederlands | 117 pagina's | Vereniging voor Christelijk Schoolonderwijs, Vlaardingen | 1992
Gedrukt boek
Roland Vandenberghe Scholen in de vernieuwingsarena
Overzicht van de reacties van basisscholen in Nederland en België op ingrijpende vernieuwingsvoorstellen.
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 1992
Gedrukt boek
Stichting Maatschappij en Onderneming Vrijmarkten in het beroepsonderwijs
onderwijsvernieuwing na het rapport van de Commissie-Rauwenhoff
Non-fictie
Nederlands | 68 pagina's | Stichting Maatschappij en Onderneming, 's-Gravenhage | 1992
Gedrukt boek
Anne-Marike van der Hoek De Petö-methode
een geïntegreerde opvang van het hersenbeschadigde kind
Beschrijving van een Hongaarse leer- en opvoedingsmethode - met praktijkvoorbeelden - die tot doel heeft het motorisch gehandicapte kind op te voeden met als uitgangspunt dat het kind zich aanpast aan de omgeving
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | VU Uitgeverij, Amsterdam | 1992
Gedrukt boek
T. Mooij Pesten in het onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 181 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1992
Gedrukt boek
Kris Peeters Na scholing, nascholing!
Naar een professionalisering van de nascholing voor leraren
Non-fictie
Nederlands | 166 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 1992
Gedrukt boek
Bartholomeus Hendrikus Bossers Reading in two languages
a study of reading comprehension in Dutch as a second language and in Turkish as a first language
Non-fictie
Engels | 257 pagina's | 1992
Gedrukt boek
Moniek Terlouw Woordblind?
omgaan met dyslexie vanuit de Vrije Schoolpedagogie; een hulp voor leerkrachten en ouders bij het herkennen, begrijpen en helpen van dyslectische kinderen op school en thuis
Non-fictie
Nederlands | 161 pagina's | Vrij Pedagogisch Centrum, Driebergen | 1992
Gedrukt boek
Jan Verboort Katholiek onderwijs in Elsloo, 1822-1992
Nederlands | 128 pagina's | Stichting R.K. Schoolbestuur Elsloo, [Elsloo] | 1992
Gedrukt boek
Guuske Ledoux Schoolloopbaanbegeleiding in het Amsterdams voortgezet onderwijs
een inventariserend onderzoek naar schoolkenmerken in het kader van de stedelijke evaluatie OVB
Non-fictie
Nederlands | 106 pagina's | Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam, Amsterdam | 1992
Gedrukt boek
Weer zin leren
over levensbeschouwing en educatie
Opstellen over zingeving en ethiek in het kader van levensbeschouwelijke opvoeding.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Damon, Best | 1992
Gedrukt boek