Zoekresultaten
Resultaat 141 - 160 (van 309)
Arnold Schilder Botsende beginselen in het accountancy-onderwijs?
Non-fictie
Nederlands | 34 pagina's | Amsterdam University Press, Amsterdam | 1993
Gedrukt boek
J.W. Holleman Over studielast en studeerbaarheid
een onderwijstechnologische interpretatie en operationalisering van de wetsvoorschriften over studielast, cursusduur en studeerbaarheid in het Nederlandse hoger onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 268 pagina's | Lemma, Utrecht | 1993
Gedrukt boek
Van Riepster Licht tot Wilgenstee
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Profiel, Bedum | 1993
Gedrukt boek
Bob van der Meer Machtsmisbruik op school
Non-fictie
Nederlands | 50 pagina's | Segers, Schiedam | 1993
Gedrukt boek
SCO-Kohnstamm Instituut voor Onderzoek van Opvoeding en Onderwijs Evaluatie van de leeskisten Het plein en De klas van meester Ed
de inhoud, het gebruik, de leerkrachten en de leesvaardigheid van de leerlingen
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | SCO-Kohnstamm Instituut, Faculteit der Pedagogische en Onderwijskundige Wetenschappen, Amsterdam | 1993
Gedrukt boek
Manon de Jager Denken kun je leren
theorie en methoden van Feuerstein
Beschrijving van de onderwijskundige methodiek van prof.dr. Reuven Feuerstein.
Non-fictie
Nederlands | 77 pagina's | Sardes, Den Haag | 1994
Gedrukt boek
Meervoudig gehandicapten
een zorg apart
Leerboek voor studenten vanaf MBO tot universiteit over de problemen bij de opvoeding van meervoudig gehandicapten en de speciale aanpak daarvan.
Non-fictie
Nederlands | 227 pagina's | Lemniscaat, Rotterdam | 1993
Gedrukt boek
Vereniging voor Christelijk Onderwijs Varsseveld Naar school!!
125 jaar christelijk onderwijs in Varsseveld/Heelweg
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Vereniging voor Christelijk Onderwijs Varsseveld, [Varsseveld] | 1993
Gedrukt boek
Wiel Veugelers Pedagogische opdracht en arbeid
doelstellingen van docenten in het algemeen voortgezet onderwijs en het beroepsonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 212 pagina's | Thesis Publishers, Amsterdam | 1993
Gedrukt boek
J. Duijndam 100 vragen over basisvorming
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | Samsom H.D. Tjeenk Willink, Alphen aan den Rijn | 1993
Gedrukt boek
H. Jansen De kunst van het fuseren
fusie en schaalvergroting in het basisonderwijs
Praktische handreiking over de begeleiding van fusieprocessen tussen basisscholen met veel aandacht voor de menselijke aspecten.
Non-fictie
Nederlands | 146 pagina's | Samsom H.D. Tjeenk Willink, Alphen aan den Rijn | 1993
Gedrukt boek
Vereniging voor Protestants Christelijk Onderwijs te Waddinxveen Onvoltooid verleden tijd
VPCO 125 jaar; 1868-1993
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Vereniging voor PCO, Waddinxveen | 1993
Gedrukt boek
C. den Broeder Strategisch hoger-onderwijsbeleid
achtergrondstudie bij het HOOP 1994
Non-fictie
Nederlands | 36 pagina's | Centraal Planbureau, 's-Gravenhage | 1993
Gedrukt boek
Transformatie van schoolorganisaties
Non-fictie
Nederlands | 311 pagina's | Samsom H.D. Tjeenk Willink, Alphen aan den Rijn | 1993
Gedrukt boek
Ard Nieuwenbroek Mislukken mag!
over faalangst bij kinderen
Handleiding voor leerkrachten om met faalangstige kinderen om te gaan.
Non-fictie
Nederlands | 44 pagina's | Katholiek Pedagogisch Centrum (KCP), 's-Hertogenbosch | 1993
Gedrukt boek
Steunpunt Edukatie Molukkers De positie van Molukse leerlingen in basis- en voortgezet onderwijs
een lustrum in onderzoeken
Non-fictie
Nederlands | 65 pagina's | Steunpunt Edukatie Molukkers, Utrecht | 1993
Gedrukt boek
Jenny van der Toorn-Schutte Een doorgaande lijn
het onderwijs Nederlands als tweede taal aan anderstalige leerlingen in het voortgezet onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 101 pagina's | Auctor, Apeldoorn | 1994
Gedrukt boek
Stuurgroep Profiel Tweede Fase Voortgezet Onderwijs Scharnier tussen basisvorming en hoger onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 84 pagina's | Stuurgroep Profiel Tweede fase Voortgezet Onderwijs, Den Haag | 1993
Gedrukt boek
Pia Deveneyns Het ABC van computerondersteund onderwijs
werken met computers in de volwasseneneducatie
Non-fictie
Nederlands | 76 pagina's | Educatief Centrum Amsterdam, Amsterdam | 1993
Gedrukt boek
Verkenningscommissie Moderne Letteren De moderne letteren in Nederland
rapport van de Verkenningscommissie Moderne Letteren
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Ministerie van Onderwijs en Wetenschappen], [Zoetermeer | 1993
Gedrukt boek