Zoekresultaten
Resultaat 141 - 160 (van 375)
Fons Trompenaars Creativiteit en innovatie
geïnspireerd door John Cleese
Methode voor managers voor het creëren van een innovatieve bedrijfscultuur waarin individuele creativiteit van medewerkers de ruimte krijgt en hun persoonlijke ontwikkeling bijdraagt aan de continuïteit en vernieuwing van de organisatie.
Non-fictie
Nederlands | 312 pagina's | Nieuw Amsterdam, [Amsterdam] | 2007
Gedrukt boek
Norbert Mirani Merken maken de man
maatschappij, media en marketing
Onderzoek naar de man als consument en doelgroep voor marketing en reclame.
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Scriptum, Schiedam | 2007
Gedrukt boek
De grenzeloze regio
praktijkboek regionale strategieën
Monografie over de regio als meest logische schaalniveau om ruimtelijk-economische kwesties op te lossen.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | Sdu Uitgevers, Den Haag | 2007
Gedrukt boek
Robert Kroon Wij pikken het niet langer!
wat gaat er mis met de consumentenservice en wat kun je eraan doen?
Praktijkgerichte studie over de klantencontacten van bedrijven en de wijze waarop de klantenservice kan worden verbeterd.
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2007
Gedrukt boek
Marieta Koopmans Persoonlijk leiderschap
Samenvattend overzicht van gangbare management- en leiderschapstheorieën en -methodieken.
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2007
Gedrukt boek
Hans van de Putte Managementteams
de praktijk: een rooddruk
Pratische adviezen voor de verbetering van de kwaliteit van managementteams, gebaseerd op onder meer vraaggesprekken met managers.
Non-fictie
Nederlands | 267 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2007
Gedrukt boek
Methodisch kijken
aspecten van onderzoek naar film- en beeldcultuur
Publicatie behandelt aspecten van film- en beeldcultuur waarbij de nadruk ligt op het ontwikkelen van instrumenten en inzichten die de concrete analyse van beeldproducten en gerelateerde praktijken toelichten. Volgende onderwerpen komen aan de orde: een analysemodel voor de visuele component van de filmische vertelling; een visie over de specifieke rol en mogelijkheden van filmanalyse; een voorstel om de analyse van dialoogscènes als een didactisch schaalmodel voor de hele film te hanteren; een...
Non-fictie
Nederlands | 231 pagina's | Acco, Leuven, Voorburg | 2007
Gedrukt boek
Adriaan Hiele Plannen voor een miljoen
100 winstgevende tips
Adviezen en tips voor de opbouw van een privévermogen.
Non-fictie
Nederlands | 108 pagina's | Balans, [Amsterdam] | 2007
Gedrukt boek
Rolph Pagano Het enneagram voor managers
9 stijlen van leidinggeven
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Servire, Utrecht [etc.] | 2007
Gedrukt boek
De toekomst van de journalistiek
Artikelen over de huidige stand van zaken met betrekking tot de journalistiek en de media in Nederland.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Boom, Amsterdam | 2007
Gedrukt boek
Irma Brus Heldere gespreksverslagen schrijven
in vijf stappen naar een professionele verslaglegging van vergaderingen en gesprekken
Non-fictie
Nederlands | 142 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2007
Gedrukt boek
Monique van der Hulst Praktijkgericht marktonderzoek
Praktische handleiding voor marketeers voor het verrichten van marktonderzoek.
Non-fictie
Nederlands | 185 pagina's | Boom onderwijs, Amsterdam | 2007
Gedrukt boek
Fred Barkhuis Basisboek arbeid
arbeidsrecht en arbeidsvoorwaarden
Studieboek op hbo-niveau over ontwikkelingen op het gebied van arbeid, arbeidsverhoudingen, personeelsbeleid en Nederlands arbeidsrecht.
Non-fictie
Nederlands | 275 pagina's | Boom onderwijs, [Amsterdam] | 2007
Gedrukt boek
Ben Kuiken Wie is hier nu eigenlijk de baas?
en nog 7 filosofische vragen voor managers
Filosofische visie op enkele alledaagse, maar belangrijke kwesties waar managers tegen aanlopen.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2007
Gedrukt boek
Hans van Dijk Zapklare brokken
alles wat je moet weten over reclame
Non-fictie
Nederlands | 285 pagina's | Van Vliet Uitgevers, [Sassenheim] | 2007
Gedrukt boek
Petra Megens Knetterdruk
werken in deze hyperactieve tijd
Werkboek voor het op orde brengen van een hectisch arbeids- en privéleven.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2007
Gedrukt boek
David Veenhuys Vrouwen
loopbaan & zelfmarketing
Praktische adviezen aan vrouwen die op zoek zijn naar een passende baan.
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2007
Gedrukt boek
Ik ga voor werk dat mij raakt!
hoe past dit in mijn loopbaan?
Handreiking voor mensen die willen nadenken over en richting willen geven aan hun loopbaan.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Spectrum, Utrecht | 2007
Gedrukt boek
Annette Kho Yoga achter het bureau
Een ervaren yogadocente beschrijft yoga als effectief middel tegen stress, bij presentaties en bij RSI-klachten.
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2007
Gedrukt boek
Howard Moskowitz Selling blue elephants
ontdek wat uw klanten willen, nog voordat ze dat zelf weten
Non-fictie
Nederlands | 209 pagina's | FT Prentice Hall, [Amsterdam] | 2007
Gedrukt boek