Zoekresultaten
Resultaat 141 - 160 (van 451)
André de Waal 10 Rituelen van slecht management
hoe herkent u ze en hoe bestrijdt u ze?
Beschrijving en analyse van de tien instrumenten die slechte managers gebruiken om te overleven in slechte managementtijden.
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2010
Gedrukt boek
Ab Kuijer Think small, grow big.
social media: de nieuwe manier om met je klanten te communiceren
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | HUB Uitgevers, [Haarlem] | 2010
Gedrukt boek
Cretien van Campen Gekleurd verleden
verhalen over het geheugen van de zintuigen
Analyse mede aan de hand van persoonlijke verhalen van de rol van de zintuigelijke ervaringen bij het vastleggen in het geheugen en het ophalen van herinneringen.
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's | Zien, Utrecht | 2010
Gedrukt boek
Rupert Spijkerman Navigeer je team naar succes
groepen aansturen met het teamkompas
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Micael Dahlén Nextopia
leven, zaken en liefde in de expectations society
Analyse van actuele maatschappelijke en economische trends, waarbij de opgetogen verwachtingen van consumenten over een nieuw product of dienst toonaangevend zijn.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Spectrum, Houten [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Marcel van Assen Praktijkboek supply chain management
aanpak, concepten en modellen voor operational excellence in de keten
Non-fictie
Nederlands | 351 pagina's | Kluwer, Deventer | 2010
Gedrukt boek
Dees van Oosterhout Procesregie
creatief sturen op gedragen besluitvorming
Handleiding voor managers voor interne veranderingen en herstructureringen binnen bedrijven en organisaties, en het creëren van draagvlak daarvoor.
Non-fictie
Nederlands | 154 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2010
Gedrukt boek
Rob van Eeden Netwerken
zo eenvoudig is het (niet)
Leidraad voor de kunst en kunde van netwerken, zakelijk zowel als privé.
Non-fictie
Nederlands | 117 pagina's | Spectrum, Houten | 2009
Gedrukt boek
Jérôme Lefeuvre Ontdek Process Communication
Beschrijving van een analysemethode om jezelf en anderen te onderzoeken en beter te begrijpen, zodat er met minder misverstanden wordt gecommuniceerd en er minder stresssituaties en conflicten optreden.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | b:k light, [Gieten] | 2016
Gedrukt boek
Ilonka Dorrepaal | Mirjam Weima-Oberink De wereld van arbeidsbemiddeling
recruitment en re-integratie
Hand- en studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 352 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2015
Gedrukt boek
Marc Wesselink | Suzanne Geuze Handboek strategisch omgevingsmanagement 2.0
zorgvuldig en effectief omgaan met belangen in complexe opgaven
Handboek voor strategisch omgevingsmanagement, met handvatten voor het omgaan met tegengestelde belangen van omgevingspartijen in een complexe context.
Non-fictie
Nederlands | 400 pagina's | Boom, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Rini van Solingen | Eelco Rustenburg De kracht van scrum
een inspirerend verhaal dat een introductie geeft in scrum
Praktische gids voor het oplossen van problemen binnen een organisatie met behulp van Scrum, een op Lean en Agile gebaseerde aanpak voor het snel en effectief ontwikkelen van producten en diensten. Met illustraties.
Non-fictie
Nederlands | 163 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Marenna van Reijsen | Theo Zweers | Huub Janssen Interactieve marketing
Studieboek op hbo/wo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 258 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2013
Gedrukt boek
Dirk Houtgraaf | Marleen Bekkers Klantgestuurde businessmodellen
innoveren tot in het hart van je organisatie
1. Onderdelen van businessmodellen: Verdienmodellen. Distributiemodellen. Cocreatiemodellen. Gebruikersmodellen. Wat is de invloed van digitale mogelijkheden op businessmodellen?.2. Wat is een businessmodel?: Twee invalshoeken en de definitie. Het businessmodel in relatie tot andere concepten. Bedrijfstakken en businessmodellen. 3. Het klantgestuurde businessmodel: Het totale klantgestuurde businessmodel en zijn bouwstenen. Inzoomen op de kern van het businessmodel. Interne en externe verbindingen....
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2013
Gedrukt boek
Henk Fuchs | Sarina van Vlimmeren Bedrijfseconomie
Leerboek voor de module die deel uitmaakt van het Praktijkdiploma boekhouden (PDB).
Non-fictie
Nederlands | 210 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2012
Gedrukt boek
Pat Hutchinson Beter verkopen met NLP
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Deltas, Aartselaar, [Oosterhout] | 2012
Gedrukt boek
Dave Gray Gamestorming
spellen voor vernieuwers en veranderaars
Spellen om de samenwerking tussen medewerkers binnen bedrijven en organisaties te verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | 286 pagina's | Kluwer, Deventer | 2012
Gedrukt boek
Mark van Vugt De natuurlijke leider
Analyse van de redenen en wijze van ontstaan van leiderschap.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | LeV., Utrecht | 2011
Gedrukt boek
Nouriel Roubini Crisiseconomie
over de toekomst van financieel beleid
Kritische analyse van de oorzaken en achtergronden van de in 2008 begonnen financiële crisis, met aandacht voor de rol van de overheid bij de preventie van toekomstige crises.
Non-fictie
Nederlands | 371 pagina's | Nieuwezijds, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Jean Philip De Tender Alles is een verhaal
Gids voor het ontdekken van het verhaal in jezelf en de ander.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Lannoo, Tielt | 2010
Gedrukt boek