Zoekresultaten
Resultaat 141 - 160 (van 559)
Jan Bloemhof Alles is verkopen
Zo maak je van jezelf een top-of-mind verkoper
Wij zijn allemaal verkopers. Wij communiceren allemaal. En dat kan altijd beter. Elke dag brengen we van alles aan de man. Iedereen doet het. Hoe vaak heb je al geprobeerd om iemand ergens van te overtuigen? Hoe vaak heb je al iets gezegd als: ‘Dat is een goed restaurant, een pakkende film, een verslavende tv-serie.’ Of: ‘Ben jij nog nooit in Parijs geweest? Dat moet je gauw een keertje doen!’ Elke dag opnieuw probeer je mensen om je heen te beïnvloeden of over te halen om iets te doen. De...
Nederlands | 6 uur 2 minuten (521 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Pauline Voortman Vertrouwen als kompas
Werken aan een cultuur van vertrouwen
We voelen steeds meer druk en hectiek, terwijl we verlangen naar rust, verbinding en begrip. Naar een gevoel van vertrouwen. En dat is een terecht verlangen. Vertrouwen is namelijk als schone lucht, we kunnen niet zonder. Niet privé, niet in ons werk. In een cultuur van vertrouwen heeft iedereen een gevoel van voldoende voorspelbaarheid, van houvast. En van welwillendheid ten opzichte van elkaar. Je durft elkaar vertrouwen te geven en krijgt het ook terug. Zo leer je samen, neem je samen risico's...
Nederlands | 4 uur 4 minuten (352 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Joris Brenninkmeijer | Mieke Voogd De juiste vraag
De kunst van het vragen stellen in coachende gesprekken
Goede vragen hebben van nature iets onontkoombaars. Ze blijven je aandacht trekken, hangen aan je, laten je niet los. 'Waar verlang je naar?' 'Wat doe jij waardoor hij zo vreemd reageert?' 'Hoe zou het zijn om er anders naar te kijken?' Een krachtige vraag is onweerstaanbaar. Je blijft ermee bezig tot je weet hoe je ermee verder wilt. Professioneel coachen heeft alles te maken met het stellen van de juiste vraag op het juiste moment. Zonder vragen komt er van helpen niet veel terecht. Hoe kom je...
Nederlands | 7 uur 8 minuten (616 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Christine Karman Agile zoals het bedoeld is
Ben je enthousiast over agile werken, maar vraag je je af hoe agile te rijmen is met al die vergaderingen? Of wil je gewoon weten hoe het werkt? In dit boek staat hoe je het beste uit agile haalt. Nu technologie en inzichten steeds sneller veranderen, is agile een onmisbaar concept. Maar de bureaucratie die methoden als scrum met zich meebrengen, heeft weinig te maken met het oorspronkelijke gedachtegoed. Je wilt in je projecten en in je organisatie niet nog meer checklists en vergaderingen, je...
Nederlands | 2 uur 59 minuten (257 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Bas Kodden De kunst van duurzaam presteren
Model voor werving & selectie en professionele ontwikkeling
Waarom blijft de ene organisatie succesvol, terwijl andere organisaties uiteenvallen en verdwijnen? Waarom weet die ene persoon zijn succes te herhalen, terwijl eigenlijk niemand dat verwachtte? Vergeet alles wat je dacht te weten over het selecteren en aannemen van de juiste medewerkers. Het zit anders dan je denkt! Het geheim van winnende personen en teams zit hem in de combinatie van talent en vier belangrijke prestatiekenmerken, waar - vreemd genoeg - veel organisaties juist niet op selecteren...
Nederlands | 3 uur 24 minuten (293 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Alexandra Smith Zelfstandige mét plezier
Bepaal zelf je succes en ervaar meer ondernemersgeluk
Hoe zou je leven als ondernemer eruitzien als je elke dag precies weet waar je mee bezig bent en waarom je hier gelukkig van wordt? Ooit was ze de koningin van de tegenslagen. Totdat ze in 2013 het roer definitief omgooide. In dit boek vertelt ondernemers- en verhaalcoach Alexandra Smith hoe je tegenslagen omarmt, dagelijks gemotiveerd blijft, discipline ontwikkelt én al je doelen haalt. Zelfstandige mét plezier biedt zzp'ers de kans om hun ondernemerschap naar een hoger plan te tillen en zelf...
Nederlands | 3 uur 24 minuten (293 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Erik Kaptein | Colinda van Dijk | Kevin Blom De Fluitende Leider
Leiderschap van voetbalveld tot werkvloer
In De Fluitende Leider® leer je over verrassende verbanden tussen het aansturen van teams en het leidinggeven aan voetbalwedstrijden, zoals: * Wat zijn de spelregels binnen jouw team? * Zijn ze duidelijk en kent iedereen ze? * Welk inzicht heb je nodig om op een goede manier leiding te geven aan wat er in de organisatie gebeurt? * Hoe ga je om met kritiek van de mensen op jouw tribune? * Waar haal je de energie vandaan om door te blijven gaan, ook bij tegenslag? De inzichten zijn gebaseerd op een...
Nederlands | 1 uur 45 minuten (151 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Edwin de Haas Sales beter de baas
Laat succes niet aan het toeval over
Meer klanten en meer omzet. Voor veel directeuren, ondernemers en verkopers is het een ware uitdaging. Zeker als opdrachten niet vanzelf komen aanwaaien en de roep om new business groter is dan ooit. 'Sales beter de baas' maakt de weg vrij om succesvoller te zijn dan ooit. Werkt je huidige aanpak niet, maar is onduidelijk waar het probleem precies zit? Is het halen van verkooptargets lastig? In 'Sales beter de baas' deelt Edwin de Haas zijn visie op sales en spoort hij je aan vandaag nog actie te...
Nederlands | 3 uur 13 minuten (278 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Ellis Bartholomeus Speel het spel
Gamification als motor voor verandering
Dit boek nodigt je uit om te gaan spelen. Ervaar en ontdek hoe je speelruimte kunt vinden tussen jou en andere spelers. Gebruik spel om een beter begrip van jezelf en anderen te krijgen. Benut de verbindende kwaliteiten van spel als lijm of olie. Of pas spelen toe om mensen te helpen samen te werken en het leven te verkennen. Je hoeft geen gamer te zijn om spelexpert te worden. Het vergt slechts een nieuwsgierige mindset om je eigen rol te willen vinden en ermee te blijven spelen. Spelen biedt een...
Nederlands | 3 uur 26 minuten (296 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Wouter Hart | Marius Buiting Verdraaide organisaties
Terug naar de bedoeling
Organisaties zijn "verdraaid" als de natuurlijke principes van organiseren verloren zijn gegaan onder een lawine van on-natuurlijke managementlogica. Recht tegenover deze verdraaide organisaties staan de organisaties die juist excelleren. Zij houden zaken eenvoudig en dicht bij de menselijke natuur en presteren daarmee enorm veel beter. In Verdraaide organisaties biedt Wouter Hart een nieuw houvast aan iedereen die met minder krampachtige beheersbaarheid veel betere resultaten wil halen. Het boek...
Nederlands | 5 uur 43 minuten (494 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Job Franken | Bartel Geleijnse Ongekend talent
Eindelijk iedereen werk
Vacatureoverschot? Er staat voldoende talent te trappelen om aan het werk te gaan. Je moet alleen weten waar te zoeken. Of in dit geval: hoe te kijken. Bartel Geleijnse, medeoprichter van Purpose People Practice was gedurende een decennium een van de drijvende krachten achter het betekenisvolle bedrijf The Colour Kitchen. In dit luisterboek deelt hij al zijn ervaringen en laat hij overtuigend zien dat (bijna) iedereen zinvol aan het werk kan. Anders kijken, anders denken en anders handelen, zoals...
Nederlands | 7 uur 5 minuten (612 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Hans van der Loo | Patrick Davidson Werkvuur
Hoe energieke mensen en teams positieve impact maken
De nieuwe wetenschap van positieve energie: meer voor elkaar krijgen, meer geluk, minder stress en minder sleur! Onze manier van werken werkt niet meer. De hooggespannen verwachtingen van het nieuwe werken zijn niet waargemaakt. De toekomst van het werk staat onder druk. Dat heb je vast zelf al gemerkt, en dat blijkt ook uit meerjarig onderzoek onder werkend Nederland. De positieve energie van werknemers daalt gestaag. De energielekken worden alsmaar groter. En dat terwijl de economie bloeit en groeit....
Nederlands | 8 uur 7 minuten (701 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Sentini Grunberg Denken als Oprah Winfrey
Oprah werd wereldberoemd met de Oprah Winfrey Show, waarna ze een succesvol media-imperium opbouwde. Oprah begon met niets maar mag zich nu de enige vrouwelijke zwarte miljardair in Amerika noemen. Wat kan je leren van deze ondernemende vrouw? Ontdek het in Denken als Oprah Winfrey. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 1 uur 46 minuten (153 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Paul Rulkens Uitstekend
High-performanceprincipes voor zakelijk en professioneel succes
Wilt u uw business en uw carrière versnellen en als een giraf uittorenen boven de zee van muizen om uw heen? Dan is het nú tijd om daar serieus werk van te maken. Dit boek van high performance expert Paul Rulkens bevat zijn beste ideeën, inzichten en technieken om het maximale te halen uit uw potentieel. Van bedrijfsgroei tot het optimaliseren van uw eigen prestaties. In Uitstekend leert u de cruciale vaardigheden en de best bewaarde geheimen waarmee u: * focust op de paar dingen die u nodig heeft...
Nederlands | 3 uur 40 minuten (316 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
In 10 stappen zelfbewuster samenwerken
Versterk je communicatie en motivatie voor méér plezier en resultaat
Wil jij alles uit je dag halen en vol positieve energie samenwerken, met oog en oor voor elkaar? Ervaar je miscommunicatie, verlies je de motivatie en wil je conflictsituaties voorkomen? In 10 stappen leer je wat er voor nodig is om je communicatie en motivatie optimaal te ontwikkelen. Je krijgt inzicht in hoe je kenmerkend gedrag bij jezelf en de mensen waarmee je samenwerkt, omzet naar iets positiefs. Door zelfbewuster te werken, zit je doorgaans goed in je vel, presteer je beter en werk je aan...
Nederlands | 2 uur 5 minuten (179 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Maurits Kreijveld De plug&play-organisatie
Winnen in een digitale wereld
Organisaties staan voor een grote uitdaging hoe ze moeten inspelen op de golf van digitalisering en veranderende marktomstandigheden die steeds sneller op hun afkomt. Succesvolle organisaties van nu weten zich slim te verbinden met andere om zo razendsnel te innoveren en nieuwe markten te betreden. Denk maar aan Facebook, Google, Tesla, Uber en AirBnb. Hoe kan uw organisatie leren van deze successen en deze in uw eigen branche toepassen? Het geheim van een toekomstbestendige bedrijfsstrategie zit...
Nederlands | 3 uur 5 minuten (267 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Richard van Kray Sales vanuit je Hart
Hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf
Richard van Kray geeft je in 'Sales vanuit je hart' het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten. Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of het is juist een holle frase die verhult dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het belang...
Nederlands | 4 uur 16 minuten (369 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2020
Luisterboek (digitaal)
Wesley dos Santos | Johan van Boven Ondernemen als een baas
Hoe je met tinkeren, hosselen en circulair denken jouw dromen waarmaakt
Wesley dos Santos heeft drie succesvolle bedrijven: sneakermerk Diversité Footwear, bootverhuurbedrijf iKapitein en cv-platform UniekCV. Om zijn dromen waar te maken past Wesley altijd drie essentiële vaardigheden toe: tinkeren, hosselen en circulair denken. Tinkeren is experimenteren, ontdekken wat je leuk vindt. Bij hosselen gaat het om manieren vinden om geld te verdienen en leren omgaan met tegenslagen. Circulair denken draait om iets teruggeven aan je naasten, de maatschappij of het milieu,...
Nederlands | 4 uur 37 minuten (399 MB) | Lev., Amsterdam | 2020
Luisterboek (digitaal)
Anouhk Sterken Zeg het
Alles wat je nodig hebt om een authentieke presentatie te geven.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Lev., Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Dion van der Vaart Overtuigen met neuromarketing
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuromarketingbril. Ondersteuning voor schermlezers is ingeschakeld. Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en...
Nederlands | 2 uur 50 minuten (245 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)