Zoekresultaten
Resultaat 161 - 180 (van 334)
Ria van Hoewijk Kwaliteit achter de klas
over managementontwikkeling in het onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 48 pagina's | Educaboek, Culemborg | 1991
Gedrukt boek
Leon Segers Islam en christendom in een moderne cultuur
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's | Educatief Centrum Noord (ECN)/Noordelijke Hogeschool Leeuwarden (NHL), Leeuwarden | 1991
Gedrukt boek
C. Vossen RIAGG-preventie en het voortgezet onderwijs
achtergronden en ontwikkelingen
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Landelijk Centrum GVO, LOP-ggz, Utrecht | 1991
Gedrukt boek
Margreet Frederike Poulie Meer licht op faalangst
de waardering van het individu
Non-fictie
Nederlands | 201 pagina's | 1991
Gedrukt boek
Hans Janssen Als kinderen niet luisteren
een werkboek voor ouders
Praktische suggesties voor een andere aanpak van de opvoeding.
Non-fictie
Nederlands | 131 pagina's | Boom, Meppel [etc.] | 1991
Gedrukt boek
Universitaire Lerarenopleiding Vrije Universiteit Het voortgezet onderwijs in ontwikkeling
Non-fictie
Nederlands | 136 pagina's | ULO-VU, Amsterdam | 1991
Gedrukt boek
W. van Dijk Begaafde leerlingen in heterogene klassen
Non-fictie
Nederlands | 72 pagina's | ISOR Afdeling Onderwijsonderzoek, Utrecht | 1991
Gedrukt boek
J.D. Wicherts Een tien met twijfels
(hoog)begaafde leerlingen in het Voortgezet Onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Christelijk Pedagogisch Studiecentrum, Hoevelaken | 1991
Gedrukt boek
Jacques Vos Kinderboekenweek
Didactische handleiding en lessuggesties om de kinderboekenweek als middel tot boekpromotie te gebruiken. Voor de onder-, midden- en bovenbouw basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1991
Gedrukt boek
Open universiteit Leerboek schoolmanagement
een praktische handreiking voor studenten WO en HBO en leidinggevenden in en andere betrokkenen bij het basis- en voortgezet onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 315 pagina's | Educaboek, Culemborg | 1991
Gedrukt boek
A. Benedictus Stap voor stap naar open leercentra
moduleren als vertrekpunt voor flexibiliseren en open leren
Beschrijving van modulering in het perspectief van de ontwikkeling van open leersystemen.
Non-fictie
Nederlands | 108 pagina's | Spruyt, Van Mantgem & De Does, Leiden | 1991
Gedrukt boek
Patricia St. John De geheime taal van dolfijnen
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | Hermans Muntinga Publishing, [Amsterdam] | 2001
Gedrukt boek
Alice de Groot Interculturele leerlingbegeleiding
Non-fictie
Nederlands | 106 pagina's | Educatief Centrum Noord, Leeuwarden | 1991
Gedrukt boek
Anna Tardos De visie van Emmi Pikler
respectvolle verzorging
De visie van de Hongaarse kinderarts op de opvoeding van jonge kinderen.
Non-fictie
Nederlands | 36 pagina's | Stichting Emmi Pikler Fonds, Amsterdam | 2002
Gedrukt boek
Franciscus Jacobus Josephus van Bussel Computerondersteund leren van Engels vocabulaire
een onderzoek naar de effecten van sequentiëring en oefenvorm
Non-fictie
Nederlands | 187 pagina's | 1991
Gedrukt boek
Wilhelmus Jozef Maria van der Lee Klinisch onderwijs in nieuwe verschijningsvorm
een evaluerende studie aan de hand van het te Leiden ontwikkelde computerondersteunde educatieve patiëntensimulatiesysteem C.A.S.E.S.
Non-fictie
Nederlands | 130 pagina's | 1991
Gedrukt boek
J. Dronkers Vermindert het belang van het gezin?
een proeve van empirische toetsing
Non-fictie
Nederlands | 22 pagina's | Universiteit van Amsterdam, Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek (SCO), Amsterdam | 1991
Gedrukt boek
Kees van Damme Een koffer vol liedjes
rondreis door Europa in lied en spel
Muzikale belichting van 17 Europese landen met muzieknotatie en spelsuggesties voor bovenbouw basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 39 pagina's | De Toorts, Haarlem | 1991
Gedrukt boek
Elly Over-Bart Van klassebibliotheek tot schoolmediatheek
de schoolmediatheek in het voortgezet onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 115 pagina's | Nederlands Bibliotheek en Lektuur Centrum, Den Haag | 1991
Gedrukt boek
Jan Elen Ontwikkelen van schriftelijk studiemateriaal
Handleiding voor het ontwikkelen van schriftelijk studiemateriaal voor het onderwijs en bedrijfsleven.
Non-fictie
Nederlands | 129 pagina's | Acco, Leuven, Amersfoort | 1991
Gedrukt boek