Zoekresultaten
Resultaat 161 - 180 (van 345)
Nederlands Instituut voor Zorg en Welzijn De school en het echte leven
leren binnen en buiten school
Non-fictie
Nederlands | 227 pagina's | NIZW, Utrecht | 2001
Gedrukt boek
Carl Medaer Leren met projecten
Handleiding voor leerkrachten.
Non-fictie
Nederlands | 161 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2001
Gedrukt boek
Rob van Duijn 25 jaar Universiteit Maastricht
jubileumfestival 4 t/m 9 juni 2001
Nederlands | 32 pagina's | Universiteit Maastricht], [Maastricht | 2001
Gedrukt boek
Netty Jongepier Inspelen op peuters
Praktische methode voor kleuterleid(st)ers.
Non-fictie
Nederlands | 47 pagina's | NIZW, Utrecht | 2001
Gedrukt boek
TAL-team Kinderen leren rekenen
hele getallen, bovenbouw basisschool
Non-fictie
Nederlands | 171 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 2001
Gedrukt boek
T. Bouwmeester Maken en onderzoeken
Non-fictie
Nederlands | 304 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen [etc.] | 2006
Gedrukt boek
Christelijke Scholengemeenschap Jan Arentsz Geloof het of niet
de geschiedenis van een zelfbewuste Alkmaarse school; Christelijk Lyceum Alkmaar - C.S.G. Jan Arentsz, 1951-2001
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Uitgeverij Pirola, [Schoorl] | 2001
Gedrukt boek
Eva M. Tol-Verkuyl Fundamenten voor taalbeschouwing
een synthese van opvattingen over het gebruik van taalkundige kennis in het taalonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 627 pagina's | Coutinho, Bussum | 2001
Gedrukt boek
Leraren opleiden met het oog op de praktijk
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2001
Gedrukt boek
Samengevat
schematisch overzicht van de examenstof
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Utrecht [etc.] | 2003
Gedrukt boek
Rebeca Wild Kwaliteit van leven voor kinderen en andere mensen
opvoeden met respect voor de innerlijke groei van kinderen en adolescenten
Non-fictie
Nederlands | 238 pagina's | SWP, Amsterdam | 2002
Gedrukt boek
Co Boot Competentiegericht beoordelen in hoger beroepsonderwijs
Beschrijving van het portfolio en het development center als methoden voor het begeleiden en beoordelen van competenties in het hoger beroepsonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 69 pagina's | Lemma, Utrecht | 2001
Gedrukt boek
Caroline Boudry Spiegeltje, spiegeltje...
een werkboek voor de kinderopvang over identiteit en respect
Werkboek voor intercultureel werken in de kinderopvang en het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 171 pagina's | SWP, Amsterdam | 2001
Gedrukt boek
Zin in leven
godsdienstdidactiek voor het lager onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 301 pagina's | Acco, Leuven, Leusden | 2001
Gedrukt boek
Kirsten Thyme-Frøkjær De accentmethode
een stemtherapie in theorie en praktijk
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | Harcourt Book Publishers, Lisse | 2004
Gedrukt boek
Christina Wilhelmina Bajema Omgaan met ongewenst seksueel gedrag op school
copingstrategieën van jongeren in het voortgezet onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's | Van Gorcum], [Assen | 2001
Gedrukt boek
Samengevat
schematisch overzicht van de examenstof
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Utrecht [etc.] | 2005
Gedrukt boek
Wilhelmina Paulina Huibregtse Effecten en didactiek van tweetalig voortgezet onderwijs in Nederland
Non-fictie
Nederlands | 215 pagina's | W.C.C., Utrecht | 2001
Gedrukt boek
Universiteit Twente Van landgoed tot kenniscampus
lustrumboek ter gelegenheid van het veertigjarig bestaan van de Universiteit Twente in Enschede, november 2001
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Universiteit Twente, Enschede | 2001
Gedrukt boek
R.S. Reneman Hoe wetenschappelijk is de universiteit?
Non-fictie
Nederlands | 14 pagina's | KNAW, Amsterdam | 2001
Gedrukt boek