Zoekresultaten
Resultaat 161 - 180 (van 680)
Jason Fried | David Heinemeier Hansson Het hoeft niet zo hectisch te zijn op het werk
Voor veel mensen is een hectische baan heel normaal geworden. Door fysieke en virtuele afleidingen is je werkdag slechts een reeks vluchtige momenten geworden waarin je écht aan het werk kan zijn. Tel daar de onrealistische groeiverwachtingen bij op, en je hebt alle bouwstenen voor een verontrustende, hectische chaos en burn-outs. Meer uren werken is niet de oplossing. Als het constant hectisch is op je werk, is het tijd om daarmee te stoppen. Leer in Het hoeft niet zo hectisch te zijn op het werk...
Nederlands | 3 uur 44 minuten (322 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Max Christern De 7 managementprincipes van Louis van Gaal
Na de reeks succesvolle wedstrijden van Oranje tijdens het WK van 2014 rees de ster van onze bondscoach tot ongekende hoogte. Alom werd Louis van Gaal geprezen om zijn strategie, zijn interventies, zijn manier van leidinggeven. Wat is het geheim van deze man, die nog maar twee jaar eerder de leiding kreeg over het Nederlands Elftal waarvan niemand verwachtte dat het zelfs maar de groepsfase zou overleven? Wat kunnen managers en andere leidinggevenden van zijn aanpak leren? Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 50 minuten (163 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2019
Luisterboek (digitaal)
Bo van Houwelingen | Caroline van Keeken De fijne kneepjes van netwerken
Sommige mensen hebben er talent voor: netwerken. Charmant lachend visitekaartjes lospeuteren, de juiste persoon precies joviaal genoeg op de schouders slaan. Helaas is dat niet iedereen gegeven – en toch moeten we allemaal wel eens netwerken. Om handige contacten te leggen en zo die leuke klus of baan binnen te slepen. Bo van Houwelingen en Caroline van Keeken bezochten talloze bijeenkomsten in netwerkend Nederland. Ze hielden de experts nauwlettend in de gaten en leerden van hen de fijne kneepjes...
Nederlands | 1 uur 19 minuten (76 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2019
Luisterboek (digitaal)
Simone Levie Start before you're ready
Van stiekem dromen naar groots doen
Het is de levensmissie van businesscoach Simone Levie om vrouwen te empoweren. Te vaak laten zij zich door irreële angsten en valse bescheidenheid weerhouden van het verwezenlijken van hun wensen en dromen. En die eeuwig twijfel… Zou ik het wel kunnen? Simone zegt: Start before you’re ready! Geen gemiep, ga ervoor, pak die kans als je hem ziet. Dit boek helpt je je talenten te erkennen en te kiezen voor de dingen die jij écht belangrijk vindt. Je kunt het, niets houdt je tegen! Bron: Flaptekst,...
Nederlands | 6 uur 5 minuten (350 MB) | Nieuw Amsterdam, Amsterdam | 2019
Luisterboek (digitaal)
Sydney Brouwer Klantgericht leiderschap
Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap. In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk...
Nederlands | 4 uur 26 minuten (383 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Menno Lanting Het geheim van disruptie
De basis van echte vernieuwing
Het geheim van disruptie van Menno Lanting bevat de kernboodschap uit zijn bestseller De disruptieparadox: de vier paradoxen van disruptie. Lanting legt in dat boek de aard van disruptie bloot en laat zien hoe organisaties ermee om kunnen gaan. Disruptie ontstaat op het kruispunt van verschillende vakgebieden, dankzij de combinatie van nieuwe technologieën vanuit schijnbare tegenstellingen, zoals snel versus langzaam en exploitatie versus exploratie. Wie leert omgaan met de paradoxen van disruptie...
Nederlands | 1 uur 56 minuten (167 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2019
Luisterboek (digitaal)
André Hoogeboom WC-pedia Formule 1
snelle weetjes over de wereld van de Formule 1
Verzameling feiten en weetjes over de geschiedenis en allerlei facetten van de Formule 1 autosport, over onder andere regels, circuits, coureurs, wedstrijden, techniek.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Karakter Uitgevers B.V., Uithoorn | 2019
Gedrukt boek
Marcel Canoy De bank van goede bedoelingen
de ramen open bij de Rabobank
Onderzoek naar de ontwikkelingen bij de Rabobank sedert de financiële crisis van 2008, het streven naar openheid en de huidige kansen en problemen van deze bank.
Non-fictie
Nederlands | 244 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Ray Dalio Principes voor succes
een avontuur voor alle leeftijden
Vertelling in woord en beeld over de keuzes die je maakt en de doelen die je jezelf stelt tijdens je leven.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2021
Gedrukt boek
Rutger Steenbergen Praktijkgids copywriting voor ondernemers
Krijg meer klanten en vergroot je omzet en winst. Ook als je geen super-schrijver bent.
Copywriting is cruciaal als je meer klanten wilt werven. Of je nu schrijft voor papier of internet, mensen besluiten voor 95% op gevoel. Dit gevoel kun je bespelen met slimme trucs en handige hacks. En het mooie is dat je geen super-schrijver hoeft te zijn. Volg je de tips uit dit luisterboek nauwgezet, dan maak je van bezoekers klanten. Gegarandeerd en elke keer opnieuw. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 23 minuten (206 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Jurriaan Kamer | Rini van Solingen Formule X
Hoe zorg je voor extreme versnelling in je organisatie
Formule X vertelt het verhaal van Ronald Verhulst, directeur van een groot keukenbedrijf. Als het hem niet lukt de levertijd van de keukens drastisch te verkorten van twaalf tot twee weken, is hij zijn baan kwijt. Met vallen en opstaan versnelt hij stap voor stap zijn organisatie. Hij krijgt daarbij hulp uit onverwachte hoek in de vorm van advies van een F1-teambaas. Ronald voert de geleerde lessen uit de Formule 1 door, met een ware cultuuromslag tot gevolg. Formule X is een verhalend managementboek...
Nederlands | 4 uur 45 minuten (410 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2019
Luisterboek (digitaal)
John C. Maxwell Zo geef je leiding als je baas het niet doet
Praktische handvatten om succesvol te functioneren als de chef niet naar behoren functioneert en om je als werknemer verder te ontwikkelen.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | KokBoekencentrum Uitgevers, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Sam Hollanders Verdubbel je geld in vijf jaar
verstandig beleggen op de beurs; voor ervaren & onervaren beleggers, jong & oud
Non-fictie
Nederlands | 254 pagina's | Lannoo, Tielt | 2019
Gedrukt boek
Erwin Wijman | Jeanine Blaauw Denken als Elon Musk
Elon Musk is de Einstein van onze tijd. Fans dragen T-shirts met zijn foto, concurrenten slapen niet meer als hij een nieuw idee lanceert. Wat kunnen we leren van de oprichter van PayPal, SpaceX en Tesla? Erwin Wijman en Jeanine Blaauw zijn al jaren gefascineerd door de drive en visionaire dromen van Elon Musk. Ze doken in zijn werk en zijn leven en leggen niet eerder ontdekte verbanden tussen zijn technologische vernuft, persoonlijke drijfveren en extreem goede gevoel voor branding. Hoe doen...
Nederlands | 2 uur 39 minuten (229 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Egbert Jan van Bel Kloteklanten 3.0
Hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (... voor mijn klanten)
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat je kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals jij en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kun je deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in je...
Nederlands | 3 uur 57 minuten (341 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Gwen Dudok van Heel Mijn beste team ooit!
In 7 stappen naar Golden Leadership
Je geeft leiding aan één of meerdere teams. Je bent ambitieus en je onderzoekt altijd hoe het nog beter kan. Je lijkt in jouw zoektocht daarin veel op een topsportcoach die zijn team naar het allerhoogste niveau brengt en enkel en alleen voor GOUD gaat. Dat stelt hoge eisen aan jou en aan jouw medewerkers. Je zoekt die laatste stap naar de hoogste trede van leiderschap. Mijn beste team ooit! biedt 7 praktische stappen waarmee jij jezelf en jouw medewerkers kan laten groeien naar GOUD. Het beschrijft...
Nederlands | 5 uur 58 minuten (515 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Seth Godin Dit is nu marketing
Bereik echte verbinding en betekenis
"Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar verlangen, ervoor willen betalen en erover willen praten. Ik geloof dat je alleen een verandering in gang kunt zetten als je de mensen die je wilt bereiken echt ziet en begrijpt. Als zij eenmaal volledig betrokken zijn, zullen ze met liefde jouw boodschap verder uitdragen. Door dit boek zal je andere vragen gaan stellen, zullen andere dingen je opvallen, zal je op een andere...
Nederlands | 6 uur 25 minuten (554 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Siets Bakker Rake Vragen
Breng beweging in situaties die vastzitten
Stop met hard werken om problemen op te lossen. Vooral die problemen die steeds in een andere vorm terugkomen. Zoek naar de reden waarom het probleem in kwestie een goede oplossing is. Vind wat er vast zit. Rake Vragen helpen je.Door het stellen van rake vragen komt er beweging in situaties die vastzitten. In werk en privé. Bij jezelf of anderen. Door vragen als: Van wie is dit probleem? Is het van jou of hoort het elders? Of: Waar moet de toestemming voor beweging vandaan komen? En: Wat raak je...
Nederlands | 3 uur (433 MB) | Het Noorderlicht, Nijmegen | 2019
Luisterboek (digitaal)
Jos Burgers Met tevreden klanten schiet je weinig op
Maak van klanten ambassadeurs
Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet zomaar even aan bij anderen. Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je dan ook weinig op. De kunst is om van klanten ambassadeurs te maken. Want als je daarin slaagt, zul je ontdekken dat klantentrouw nog steeds bestaat en dat nieuwe klanten je via mond-tot-mondreclame weten te vinden. In dit luisterboek presenteert bestsellerauteur Jos Burgers...
Nederlands | 52 minuten (75 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Oscar Bulthuis Nooit meer voor een baas je bed uit!
Adviezen aan startende ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Het Boekenschap, [Zelhem] | 2019
Gedrukt boek