Zoekresultaten
Resultaat 161 - 180 (van 505)
René van Hoften Reclamepsychologie
Studieboek op hbo-niveau voor studenten aan economische, commerciële, communicatieve en bedrijfskundige opleidingen.
Non-fictie
Nederlands | 195 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2011
Gedrukt boek
Erwin Wijman Wat je rijdt ben je zelf
en hoe automerken je voor hun karretje proberen te spannen
Psychologische achtergronden van de keuze van automobilisten voor een bepaald type of merk auto.
Non-fictie
Nederlands | 288 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2011
Gedrukt boek
Ando Rokx Het leven is geen feest
de mythe van het maakbare geluk
Handreiking voor inzicht in de eigen innerlijke waarden, voor een beter en gelukkiger leven.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Hogrefe, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Ina de Weert Zakelijk flirten voor dummies
Praktische adviezen voor het beter begrijpen van mensen teneinde hen te verleiden tot zakelijke overeenkomsten, gebaseerd op theorieën over neurolinguïstisch programmeren, emotionele intelligentie en rationele emotieve therapie.
Non-fictie
Nederlands | 225 pagina's | Pearson Addison Wesley, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Verb14 75 checklisten voor de nieuwe manager
Praktisch handboek voor managers met checklists voor veel voorkomende managementtaken.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2011
Gedrukt boek
Toon Gerbrands Te Koop AZ
coachen van onzekerheid
De ervaringen van de algemeen directeur van voetbalclub AZ na het failliet gaan van de hoofdsponsor DSB.
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's | Pharos uitgevers, Beilen | 2011
Gedrukt boek
Margreet H. Twijnstra Oei, ik groei! voor managers
spring door je mentale blokkades
Werkboek voor managers voor persoonlijke groei, aangevuld met ervaringsverhalen.
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Kosmos Uitgevers, Utrecht [etc.] | 2011
Gedrukt boek
Roderik van Grieken Debatteren om te winnen
de kunst van het overtuigen
Studie- en oefenboek voor het voeren van debatten en onderhandelingen, met name in zakelijke situaties.
Non-fictie
Nederlands | 168 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2011
Gedrukt boek
Marc G. Baaij De consultancymethode
van probleem tot oplossing
Praktische gids voor managers om gestructureerd en door logisch redeneren complexe problemen te analyseren en tot een oplossing te brengen.
Non-fictie
Nederlands | 193 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Cor Hospes Geld verdienen met sociale media
Praktische gids voor bedrijven die via sociale media willen communiceren met hun klanten.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2011
Gedrukt boek
Rupert Parker Brady 'Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wél kan'
de visie van de oprichter van Jumbo Supermarkten
Geschiedenis van Jumbo Supermarkten en de ontwikkeling van de klantgerichtheid die deze retailketen tot een succes maakte.
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Retaildenkers/Het Boekenschap, [Zelhem] | 2011
Gedrukt boek
Marjan Langbroek | Anne Grooters Belastingtips voor senioren
Non-fictie
Nederlands | 117 pagina's | Consumentenbond, [Den Haag] | 2015
Gedrukt boek
Ian Leslie Liegen duurt het langst
de psychologie van de leugen
Psychologische achtergronden van het liegen in allerlei situaties.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2011
Gedrukt boek
Frank Garten Werken met andere culturen
vloeiend communiceren en onderhandelen door bestaande patronen te doorbreken
Non-fictie
Nederlands | 268 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2011
Gedrukt boek
Farina van der Vliet-Tahir Ready for take-off
hoe word je stewardess
Praktische informatie over het werk van een steward of stewardess, onder meer over de vereiste opleiding en beroepseisen.
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | Spectrum, Houten [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Cobi Brouwer Waar wil ik vandaag mijn bed voor uitkomen?
succesvolle omslagmomenten in coaching
Verhalen uit de praktijk van een coach.
Non-fictie
Nederlands | 149 pagina's | Boom/Nelissen, [Amsterdam] | 2011
Gedrukt boek
Paul de Ruijter Klaar om te wenden
handboek voor de strateeg
Praktische adviezen aan managers voor strategievorming, zodat een organisatie proactief kan omgaan met veranderingen in de samenleving.
Non-fictie
Nederlands | 275 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2011
Gedrukt boek
Ine Van Hofstraeten Topverkoper in 20 weken
succes verzekerd!
Non-fictie
Nederlands | 247 pagina's | Houtekiet, Antwerpen, Utrecht | 2011
Gedrukt boek
Joost Kampen Verwaarloosde organisaties
introductie van een nieuw concept voor organisatieprofessionals
Concept voor managers en adviseurs om veranderingen aan te brengen in organisaties waar structuur ontbreekt en geen of te weinig aandacht voor het menselijk functioneren is.
Nederlands | 221 pagina's | Vakmedianet, [Deventer] | 2014
Gedrukt boek
Norbert Greveling De ondernemende manager
voor toekomstbestendige organisaties
Nieuwe visie op management, waarbij de manager niet alleen focust op optimalisatie en beheersing van risico's, maar ook aandacht heeft voor de toegevoegde waarde van het bedrijf voor verschillende belanghebbenden.
Non-fictie
Nederlands | 171 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2011
Gedrukt boek