Zoekresultaten
Resultaat 161 - 180 (van 324)
Martin Šimek De vuurvliegjes achterna
een vlucht naar de vrijheid
Autobiografisch verslag over de vlucht in 1968 van de schrijver uit Tsjechoslowakije.
Non-fictie
Nederlands | 174 pagina's | De Bezige Bij, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
René den Haan | Fredrike Bannink Oplossingsgericht werken met ouderen
Gids voor zorgverleners in de (geestelijke) gezondheidszorg aan ouderen, om de verlangens en mogelijkheden van de oudere mens systematisch in te zetten wanneer deze wordt geconfronteerd met gebreken en problemen.
Non-fictie
Nederlands | 172 pagina's | Pearson, [Amsterdam] | 2019
Gedrukt boek
Henk van Ess | Hille van der Kaa Handboek datajournalistiek
Gids voor met name journalisten voor het zoeken in online databestanden, met voorbeelden en praktische hulpmiddelen.
Non-fictie
Nederlands | 220 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2012
Gedrukt boek
Henk Jan Kamsteeg De kracht van het compliment
met positieve feedback naar grootse resultaten
Managementnovelle over een leidinggevende die leert zijn mensen te motiveren door hun complimenten te geven.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2012
Gedrukt boek
Astrid Schutte Echte leiders hebben een goed verhaal
storytelling voor persoonlijk leiderschap
Aanwijzingen voor leidinggevenden voor het houden van een doordacht verhaal gericht op de beoogde doelgroep.
Non-fictie
Nederlands | 301 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2012
Gedrukt boek
Cor Hospes De guerrillamarketingrevolutie
van noodgreep naar noodzaak
Beschrijving van een nieuwe vorm van marketing die opvalt door verrassende of onorthodoxe acties.
Non-fictie
Nederlands | 335 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2012
Gedrukt boek
Steven Van Belleghem De conversation company
gebruik de feedback van je klanten nu ook écht; hoe sociale media, bedrijfscultuur en mensen het verschil maken
Handleiding voor managers en marketeers.
Non-fictie
Nederlands | 251 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2012
Gedrukt boek
Pien van der Hoeven Het succes van een kwaliteitskrant
de ontstaansgeschiedenis van NRC Handelsblad
Non-fictie
Nederlands | 543 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek
Dick Pak | Maartje Pak-Schreuder Vlekkeloos Nederlands
Studieboek Nederlands met de hoofdstukken: werkwoordspelling, algemene spelling, interpunctie, stijl, woordsoorten en zinsdelen, bestemd voor leerlingen die onderwijs volgen in de onderbouw vmbo, brugklas havo/vwo en op mbo niveau 1, 2 en 3.
Nederlands | 240 pagina's | Pak Uitgeverij, Den Haag | 2019
Gedrukt boek
Natasja Loomans Iets voor de rondvraag?
over vergaderen en besluitvorming in groepen
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2002
Gedrukt boek
Jitske Kramer Wow!
wat een verschil
Over het belang van verschillen in een organisatie en hoe die innovatie ten goede kunnen komen.
Non-fictie
Nederlands | 174 pagina's | Management Impact, [Deventer] | 2019
Gedrukt boek
Philip Kotler | David Hessekiel Goed werkt beter!
cause marketing als groeistrategie
Beschrijving van een marketingmethode die zich richt op groei of betere bedrijfsresultaten door de strategie te verbinden met een maatschappelijk doel en een verantwoorde werkwijze.
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2012
Gedrukt boek
365 ikjes
Bundeling van ca. 400 ministukjes uit de Ik-rubriek op de achterpagina van NRC Handelsblad waarin lezers in een handvol regels een opvallende gebeurtenis/observatie uit hun dagelijks leven kwijt kunnen.
Non-fictie
Nederlands | 406 pagina's | De Harmonie, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek
Silvia Blankestijn Communiceren met ziel en zakelijkheid
effectiviteit= kwaliteit x acceptatie
Studieboek op hbo-niveau voor effectieve communicatie in een zakelijke omgeving.
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's | Boom/Nelissen, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek
Paul Vessies Antipulatie
verbale technieken tegen manipulatie op de werkvloer
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2012
Gedrukt boek
Adriaan Oomen Hebbes!
een nieuwe manier van positioneren in 7 stappen
Beschrijving van een gestructureerde marketingmethode.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2012
Gedrukt boek
Martijn Baalman Het weer
Materiaal voor vrijwilligers die anderstaligen (van het niveau 0 tot A1+) ondersteunen met het beter leren spreken van het Nederlands.
Nederlands | 49 pagina's | Stichting LNT, Utrecht | 2012
Gedrukt boek
Martijn Baalman Reizen
Materiaal voor vrijwilligers die anderstaligen (van het niveau 0 tot A1+) ondersteunen met het beter leren spreken van het Nederlands.
Nederlands | 45 pagina's | Stichting LNT, Utrecht | 2012
Gedrukt boek
Rob Sebes De woordvoerder
handboek voor een professioneel mediabeleid
Inleiding tot het werk van een woordvoerder c.q. persvoorlichter in het bedrijfsleven en de politiek.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2012
Gedrukt boek
Marleen Boer Handboek voor de interne communicatiespecialist
Non-fictie
Nederlands | 247 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2012
Gedrukt boek