Zoekresultaten
Resultaat 161 - 180 (van 595)
Anneke van Ammelrooy Personeel
Praktische gids voor beginnende ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | 196 pagina's (ePub2, 0,8 MB) | Spectrum, Houten | 2012
E-book
Aart Bontekoning Ygenwijs
generatie Y ontmoet X, pragmaten en babyboomers
Profielschets van de zogenaamde generatie Y, geboren tussen 1985 en 2000, met name in het werk.
Non-fictie
Nederlands | 155 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2012
Gedrukt boek
Mirjam Wiersma Je eigen pr
optimaliseer je zakelijke zichtbaarheid
Praktische adviezen aan vrouwen om zich in werksituaties optimaal te presenteren.
Non-fictie
Nederlands | 269 pagina's (ePub2, 3,1 MB) | Spectrum, Houten | 2012
E-book
Jan Dijkgraaf Hoe word ik weer baas over mijn eigen tijd?
Adviezen aan mensen met een drukke baan en privéleven om anders en beter met hun tijd om te gaan.
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | BBNC, Amersfoort | 2012
Gedrukt boek
André Troost De klant is geen koning!
meer plezier en omzet in je winkel
Praktische adviezen aan verkopers in winkels om de routinematige benadering van de klant te doorbreken en zo de omzet (en het werkplezier) te verhogen.
Non-fictie
Nederlands | 152 pagina's | Retaildenkers, [Zelhem] | 2012
Gedrukt boek
Jeroen Wouters Haal meer uit jezelf in de professionele samenwerking
Zesstappenplan voor (aankomende) zzp-ers en freelancers om door analyse van gedragspatronen, ervaringen, emoties en gedachten beter te gaan functioneren in samenwerkingssituaties.
Non-fictie
Nederlands | 134 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2012
Gedrukt boek
Erik Jan Harmens De man die in zijn eentje de Olympische Spelen organiseerde
Als een man belast wordt met het organiseren van de Olympische Spelen, ondervindt hij de problemen van het grootschalig managen.
Fictie
Nederlands | 159 pagina's | Lebowski Publishers, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek
Erno Hannink Kies je doelgroep
meer succes voor ZZP'ers door te focussen op een niche
Praktische adviezen aan zzp'ers om zich op een bepaalde groep potentiële afnemers te richten.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | LeV., [Utrecht] | 2012
Gedrukt boek
Tom Scholte Hoe je goed gevonden wordt
profileer jezelf met social media
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2012
Gedrukt boek
Stella Braam Tussen gekken & gajes
avonturen in de undercoverjournalistiek
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Nijgh & Van Ditmar, Amsterdam | 2003
Gedrukt boek
Klaas Weima Verdiende aandacht
handboek voor sociale merkcommunicatie en -activatie
Strategisch handboek voor marketeers over marketing in het digitale tijdperk, onder meer via social media.
Non-fictie
Nederlands | 259 pagina's | Lev., Utrecht | 2012
Gedrukt boek
Erwin Blom Crowdfunding
realiseer je droom zonder bank of subsidie; kunst en cultuur
Adviezen aan bedrijven en non-profit instellingen om projecten te laten sponsoren door donateurs onder het publiek.
Non-fictie
Nederlands | 49 pagina's (ePub2, 0,4 MB) | Dutch Media uitgevers, Amsterdam | 2012
E-book
Erwin Blom Crowdfunding
realiseer je droom zonder bank of subsidie; media
Adviezen aan bedrijven en non-profit instellingen om projecten te laten sponsoren door donateurs onder het publiek.
Non-fictie
Nederlands | 52 pagina's (ePub2, 0,4 MB) | Dutch Media uitgevers, Amsterdam | 2012
E-book
Erwin Blom Crowdfunding
realiseer je droom zonder bank of subsidie
Adviezen aan bedrijven en non-profit instellingen om projecten te laten sponsoren door donateurs onder het publiek.
Non-fictie
Nederlands | 49 pagina's (ePub2, 0,4 MB) | Overamstel Uitgevers, Amsterdam | 2012
E-book
Mario Neumann Project Safari
het handboek voor succesvol projectmanagement
Non-fictie
Nederlands | 306 pagina's | Spectrum, Houten [etc.] | 2013
Gedrukt boek
Andrew Newberg | Mark Robert Waldman Compassievolle communicatie
een neuropsychologische benadering
Helder, kort, rustig, vriendelijk en oprecht. Dat zijn kenmerken van compassievolle communicatie. Op basis van uitgebreid hersenonderzoek en psychologisch onderzoek ontwikkelden Newberg en Waldman twaalf praktische communicatietechnieken. Deze technieken leren je beter te communiceren met collega’s, bazen, klanten, kinderen, geliefden en anderen. De lessen in dit boek zullen je leven ingrijpend verbeteren. Een praktisch boek, met een stevige basis in de hersenwetenschap. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's (ePub2, 0,8 MB) | Ten Have, Utrecht | 2020
E-book
Martin Visser De eurocrisis
onthullend verslag van politiek falen
Journalistieke analyse van de oorzaken en achtergronden van de huidige eurocrisis.
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | Het Financieele Dagblad, [Amsterdam] | 2012
Gedrukt boek
René C.W. Boender Cool is hot
ambitious brain candies with a mission!
Ambitious, inspirational brain twists with a mission! Cool is Hot is much more than just another book. Each brain candy leaves you bubbling with newfound energy. Just like in the bestseller Great to Cool youll embark on a trip and find yourself making numerous decisions along the way. Page after page, youll feel the adrenaline flowing as you do what you have to do in the present day and age. Change with a mission. Effortlessly and light-heartedly, but with depth too, René Boender presents you with...
Non-fictie
Engels | 235 pagina's (ePub2, 5,2 MB) | Bertram + de Leeuw Uitgevers, Haarlem | 2012
E-book
Gerrit Zalm De romantische boekhouder
De loopbaan van de voormalige Minister van Financiën met nadruk op financieel-economische zaken.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 5,1 MB | Balans, Amsterdam | 2012
E-book
Henk Jan Kamsteeg De kracht van het compliment
met positieve feedback naar grootse resultaten
Managementnovelle over een leidinggevende die leert zijn mensen te motiveren door hun complimenten te geven.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2012
Gedrukt boek