Boekstart

Ga direct naar de inhoud, het zoekveld of het hoofdmenu.

  • Koffertje
    • Het BoekStartkoffertje
    • Download de waardebon
    • BoekStart in jouw buurt
    • Boekideeën
    • De BoekStartspaarkaart
  • BoekStartdag
  • Actueel
    • Nieuwsoverzicht
    • Mijn VoorleesMoment
  • Boekentips
    • Alle boekentips
    • E-magazine BoekStart voor jou!
    • Webinars met boekentips
  • Samen lezen
    • Waarom voorlezen?
    • Hoe lees je voor?
    • Leesontwikkeling 0-4 jaar
    • Groeimeter
    • Digitaal lezen
    • Liedjes zingen
  • Babyboekje van het Jaar

Zoekresultaten

Resultaat 161 - 180 (van 385)

Filteren

  • Ellen de Bot | Elsa Kleine Året runt

    basiscursus Zweeds

    Tekstboek van een communicatieve basiscursus Zweeds, waarmee men kennismaakt met de Zweedse taal, de cultuur en de inwoners; leidt op tot niveau A2 van het Europees referentiekader.

    Non-fictie

    Nederlands | 311 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2020

    Gedrukt boek

  • Anouhk Sterken Zeg het

    Alles wat je nodig hebt om een authentieke presentatie te geven.

    Non-fictie

    Nederlands | 224 pagina's | Lev., Amsterdam | 2020

    Gedrukt boek

  • Daniël Bax-Paay Amazon voor dummies®

    Instructieboek waarin alle aspecten voorbijkomen om professioneel via Amazon producten te gaan verkopen.

    Non-fictie

    Nederlands | 260 pagina's | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2020

    Gedrukt boek

  • De nieuwe rijken

    Interviews met 70 mensen voor wie algemeen belang meer telt dan eigenbelang; ze vertellen over hun levensinstelling, over hun successen en fouten, wat zij daarvan hebben geleerd en hoe zij dit hebben omgezet in daden die de wereld een beetje beter maken.

    Non-fictie

    Nederlands | 147 pagina's | Rebel Media Creators BV, Amersfoort | 2020

    Gedrukt boek

  • Kirtika van Hunen-Malla Wanneer culturen elkaar ontmoeten

    dé sleutel tot succesvol samenwerken met diverse culturen

    Handleiding over hoe om te gaan met cultuurverschillen tijdens het werk.

    Non-fictie

    Nederlands | 115 pagina's | Mosae Libro, [Maastricht] | 2020

    Gedrukt boek

  • Het gigaleuke moppenboek voor kinderen

    Ruim tweehonderd korte moppen, met af een toe een grappige zwart-wittekening als mop. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 9 jaar.

    Non-fictie

    Nederlands | 96 pagina's | Deltas, Aartselaar, [Oosterhout] | 2022

    Gedrukt boek

  • Het knettergekke moppenboek voor kinderen

    Ruim tweehonderd korte moppen, met af een toe een grappige zwart-wittekening als mop. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 9 jaar.

    Non-fictie

    Nederlands | 96 pagina's | Deltas, Aartselaar, [Oosterhout] | 2022

    Gedrukt boek

  • Taalkracht

    andere woorden, andere werelden

    Negentien essays van diverse auteurs over de wederzijdse beïnvloeding van taal en maatschappij.

    Non-fictie

    Nederlands | 174 pagina's | ISVW Uitgevers, Leusden | 2020

    Gedrukt boek

  • Pedro Van Helden Onweerstaanbaar ondernemen

    De drie succesversnellers waarmee je gegarandeerd meer klanten verleidt

    Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het luisteren naar dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit. In simpele, praktische stappen beschrijft Pedro van Helden hoe je jezelf in korte tijd met zijn nieuwe marketingmethode ontwikkelt van een goede tot een excellente ondernemer. De sleutel tot succes bestaat uit drie succesversnellers: * Maak het verschil met jouw weggever * Laat zien wie je bent met de elevatorpitch...

    Nederlands | 2 uur 20 minuten (201 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Dion van der Vaart Overtuigen met neuromarketing

    Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuromarketingbril. Ondersteuning voor schermlezers is ingeschakeld. Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en...

    Nederlands | 2 uur 50 minuten (245 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Juul Martin Handboek voor wereldverbeteraars

    Hoe je als praktische idealist je dromen kunt waarmaken

    Wil jij de wereld verbeteren? Stop dan met praten, kom in actie en begin een concreet project om je droom te verwezenlijken. Wil je een einde maken aan zwerfafval, eenzame mensen helpen of de bijen redden? Wat je droom ook is, je kunt hem alleen verwezenlijken als je in actie komt. Maak je geen zorgen over geld, want spullen zijn er genoeg. En maak je geen zorgen over al het werk, want er zijn altijd mensen die blij worden van meedoen met jouw droom. Dit handboek is een cocktail van de meest waardevolle...

    Nederlands | 4 uur 2 minuten (348 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Sydney Brouwer Six Star Service

    Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een...

    Nederlands | 3 uur 21 minuten (290 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Groei met cash als brandstof - Sprout Groeigids

    Zo spelen Bloomon, Squla en andere scaleups hun cash game

    Groei vreet cash. Ondernemers die het gas erop houden, moeten daarom bij alles wat ze doen zorgen voor een optimale cashflow. Ze moeten kunnen dromen hoe snel de euro’s rondgaan in hun bedrijf, weten waar de motor hapert en hoe de uiterste winst valt te peuren uit de brandstof die cash heet. De makers van Sprout laten met deze Groeigids zien hoe dat werkt, met praktisch toepasbare inzichten en de nieuwste tools en methodes. Oprichters van scaleups als Squla, New York Pizza en Bloomon leggen uit hoe...

    Nederlands | 3 uur 34 minuten (308 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Bart van der Kooi De customer journey in kaart

    De klantenreis die wordt beschreven, is het proces waar een klant doorheen gaat bij een aankoop. Het gaat dus over behoeftes, oriëntatie, overweging, beslissing, aankoop, levering, gebruik etc. En het gaat er vooral over hoe je als leverancier die klant aan je bindt. Uiteraard spelen sociale media hierin een grote rol. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie

    Nederlands | 2 uur 15 minuten (194 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Alex van der Hulst | Team Sprout Op jacht naar de perfecte klant

    Marketinglessen van VanMoof, AFAS, Messagebird, BALR. en meer

    Groeiondernemers met ambitie zetten in op state of the art marketing. Daarin draait alles om de klant, een perfecte product-marketfit, een sterke boodschap via de juiste kanalen en data, zoveel mogelijk data. Hoe growth marketing, influencers en buyer personas jou kunnen helpen bij het versnellen van de groei van je onderneming leer je in Op jacht naar de perfecte klant. De makers van Sprout bieden een compacte gids met praktisch toepasbare wetenschappelijke inzichten en de nieuwste tools en methodes....

    Nederlands | 2 uur 50 minuten (245 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Rutger Steenbergen Kickass content

    Zit je verlegen om een origineel idee voor een blog, tweet of Facebookcampagne? Gebruik dan dit handige boek, het zit barstensvol goede ideeën, voortaan schud je content zo uit je mouw. Rutger Steenbergen weet als ervaren SEO-expert precies wat online werkt en heeft voor dit boek de kansrijkste content voor je op een rij gezet. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie

    Nederlands | 2 uur 13 minuten (191 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Marijn Mulders Groeien met verdienmodellen

    Na een korte aanduiding van wat verdienmodellen zijn, worden er negentien stuk voor stuk uitgelegd, waarbij elk model met een voorbeeld wordt uitgewerkt. Afgerond wordt met het selecteren van een model, de implementatie daarvan, het groeien met een extra model en het bedenken van een eigen model. Het boek bevat een lijst met referenties. De auteur schrijft vanuit zijn praktijk- en onderwijservaring een bondige tekst over een opkomend onderwerp. Het boek is aanbevelenswaard voor bijvoorbeeld ondernemers,...

    Nederlands | 2 uur 39 minuten (229 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Machteld Kooij Het monster met de gouden ogen

    Presentatie- én mediatraining voor sprekers in de spotlights

    Elke manager, voorzitter, deskundige of directeur staat regelmatig in de spotlights. Prestentaties, interviews, lezingen en lastige vragen van journalisten: het moet allemaal in dat ene moment gebeuren. Je móet stralen, mensen overtuigen, bemoedigen. Ga er maar aan staan. Machteld Kooij schreef Het monster met de gouden ogen voor iedereen die siddert bij de gedachte om interviews te moeten geven of te moeten spreken. In dit boek leer je hoe je die spreekangst (het monster) kunt ombuigen naar plezier...

    Nederlands | 8 uur 6 minuten (700 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Carlijn Postma Bingemarketing

    Het beste scenario voor het bouwen van je merk

    Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal? Bingemarketing biedt een verfrissende kijk op marketing in de eenentwintigste eeuw. Hoe bouw je een merk in een tijd waarin de hoeveelheid informatie groter is dan ooit en waarin de media zo versnipperd zijn dat je je publiek amper nog kunt bereiken? Carlijn Postma neemt je mee naar dé plek waar content het product...

    Nederlands | 3 uur 48 minuten (329 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Jacqueline de Jong De kleine Carnegie

    zijn boek over vriendschap en invloed samengevat

    Samenvatting van het klassieke boek van de Amerikaanse auteur (1888-1955) met adviezen voor de omgang met mensen in zowel een zakelijke als privésfeer.

    Non-fictie

    Nederlands | 86 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2020

    Gedrukt boek

Paginanavigatie

Vorige
  1. 1
  2. 6
  3. 7
  4. 8
  5. 9 (actief)
  6. 10
  7. 11
  8. 12
  9. 13
  10. 20
Volgende

Verfijnen op resultaten

Actieve filters

  • Verwijder 2020
  • Verwijder communicatie

Type

  1. Gedrukt boek312
  2. E-book54
  3. Luisterboek (digitaal)19

Voor

  1. Volwassenen351
  2. Jeugd43

Inhoud

  1. Non-fictie348
  2. Fictie8

Onderwerp: Volwassenen

  1. Economie & Management109
  2. Mens & Maatschappij75
  3. Gezin & Gezondheid64
  4. Biografie & Waargebeurd52
  5. Literatuur & Romans34
  6. Geschiedenis & Politiek22
  7. Filosofie & Religie13
  8. Kunst & Cultuur12
  9. Technologie & Wetenschap12
  10. Reizen & Vrije Tijd10
  11. Hobby9

Onderwerp: Jeugd

  1. Grappig17
  2. Leren & Ontdekken2
  3. Natuur & Dieren1
  4. Verhalenboeken1
  5. Dagelijks leven1
  6. Liefde & Vriendschap1
  7. Sport & Vrije tijd1

Auteur

  1. Anne Hammers16
  2. Martijn Baalman16
  3. Carla Tarini10
  4. Maria Staal4
  5. Agnes Wijers3
  6. Carol Leonnig3
  7. Harm Ede Botje3
  8. Kübra Gümüşay3
  9. Marian Draaisma3
  10. Mischa Cohen3
  11. Philip Rucker3
  12. Rens van der Vorst3
  13. Serge van Rooij3
  14. Sjors van Leeuwen3
  15. Tom Steenbergen3
  16. Ankie van Pel2
  17. Annet Scheringa2
  18. Anouhk Sterken2
  19. Arjen Lubach2
  20. Bas Louissen2
  21. Beatrijs Ritsema2
  22. Carlijn Postma2
  23. Caro van Roon2
  24. Chris Bergström2

Taal

  1. Nederlands355
  2. Engels27
  3. Frans11
  4. Deens2
  5. Roemeens; Moldavisch2
  6. Spaans2
  7. Surinaams2
  8. Arabisch1
  9. Duits1
  10. Noors1
  11. Tigrinya1

Snel naar

  • Inschrijven nieuwsbrief
  • BoekStart WebApp
  • Handige websites

Meer over BoekStart

  • Over BoekStart
  • Veelgestelde vragen
  • Contact met BoekStart

Professionals

  • BoekStart voor professionals
  • Privacy
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Home
      • Het BoekStartkoffertje
      • Download de waardebon
      • BoekStart in jouw buurt
      • Boekideeën
      • De BoekStartspaarkaart
    • BoekStartdag
      • Nieuwsoverzicht
      • Mijn VoorleesMoment
      • Alle boekentips
      • E-magazine BoekStart voor jou!
      • Webinars met boekentips
      • Waarom voorlezen?
      • Hoe lees je voor?
      • Leesontwikkeling 0-4 jaar
      • Groeimeter
      • Digitaal lezen
      • Liedjes zingen
    • Babyboekje van het Jaar
  • Zoeken