Zoekresultaten
Resultaat 161 - 180 (van 2109)
Brian Merchant Het almachtige apparaat
de verborgen geschiedenis van de iPhone
De ontstaansgeschiedenis van de iPhone, van het ontwikkelproces tot de minder positieve kanten van productie.
Non-fictie
Nederlands | 414 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Crucial Learning Crucial conversations
gespreksvaardigheden voor als er veel op het spel staat
Adviezen voor het voeren van constructieve gesprekken in complexe of gevoelige situaties, zowel op de werkvloer als in de privésfeer. Met concrete tips en voorbeelden uit de praktijk.
Non-fictie
Nederlands | 267 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Kim Ravers Maak je punt.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2019
Gedrukt boek
Dominique J. Darmon Roddel je naar de top
de ultieme kantoorgids
Verhandeling over roddelen als noodzakelijke communicatievorm op de werkvloer, aan de hand van wetenschappelijke inzichten en praktijkvoorbeelden.
Non-fictie
Nederlands | 280 pagina's | Amsterdam University Press, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Hester Macrander Verbindend communiceren, hoe dan?
Praktische gids voor het omgaan met conflicten door middel van verbindende communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 271 pagina's | Uitgeverij Thema, Zaltbommel | 2024
Gedrukt boek
Geert Poort | Corona de Wert Handboek online redactie
onmisbaar gereedschap voor de contentspecialist en communicatieprofessional
SAMENVATTING: "Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Daarom ben je dagelijks druk met het optimaliseren van websites, webshops en sociale media, het creëren van content die matcht met klantbehoeften. In woord, beeld en geluid. Haal jij het maximale uit je werk? Dit Handboek Online Redactie geeft je houvast. Wie professioneel met online communicatie...
Non-fictie
Nederlands | 381 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2019
Gedrukt boek
Emiel Woutersen Uitgebuit
het verhaal van de Nederlandse werkvloer
Journalistieke reportage over misstanden op de Nederlandse arbeidsmarkt.
Non-fictie
Nederlands | 221 pagina's | Uitgeverij Atlas Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Maarten van Heems | Alex Klusman Het campagnebureau
Gids met tien lessen om succesvol campagne te voeren voor maatschappelijke of persoonlijke doelen, met praktische oefeningen en anekdotes over succesvolle en mislukte campagnes.
Non-fictie
Nederlands | 219 pagina's | Uitgeverij Pluim, [Amsterdam] | 2024
Gedrukt boek
Jos Burgers De wet van Snuf
wat je geeft, krijg je terug
Omdat men altijd terugkrijgt wat men geeft, kan men zijn omgeving positief beïnvloeden.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2014
Gedrukt boek
Sentini Grunberg Denken als Oprah Winfrey
Lessen voor ondernemers, ontleend aan het gedachtegoed van Oprah Winfrey.
Non-fictie
Nederlands | 156 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2018
Gedrukt boek
Floris de Monchy | Yolanda Bakker | Heleen van der Helm Een ijzersterk verhaal
componeer je verhaal, maak pakkende slides en overtuig met je presentatie
Non-fictie
Nederlands | 136 pagina's | Mediawerf, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Sasja Dirkse-Hulscher | Angela Talen Het groot werkvormenboek
Praktisch werkboek voor managers, trainers, docenten en cursusleiders.
Non-fictie
Nederlands | 301 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Herman Wegter Goed verhaal!
succesvolle storytelling in 7 stappen
Gids voor het inzetten van storytelling als hulpmiddel om succesvol leiding te geven aan een team of organisatie. Met zwart-witillustraties.
Non-fictie
Nederlands | 221 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2024
Gedrukt boek
Shiv Singh Social media marketing voor dummies
Non-fictie
Nederlands | 282 pagina's | Pearson Addison Wesley, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek
Janneke van Heugten Vaker in de media
zo kom je als vrouwelijk expert in beeld
Praktische gids voor vrouwen om meer bekendheid te krijgen in de media en een goede reputatie te verwerven.
Non-fictie
Nederlands | 318 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2024
Gedrukt boek
Ton Verlind Een schitterende slangenkuil
50 jaar journalistiek
Terugblik op vijftig jaar Nederlandse journalistiek.
Non-fictie
Nederlands | 382 pagina's | Tens Media, [Hilversum] | 2021
Gedrukt boek
Monic Bührs | Elisa de Groot | Yvette Berkel Onderhandelen voor vrouwen
krijgen wat je wilt, ook voor jezelf
Praktische adviezen voor vrouwen in het bedrijfsleven of in hogere posities bij de overheid.
Non-fictie
Nederlands | 97 pagina's | AnderZ, [Culemborg] | 2018
Gedrukt boek
Frank R. Oomkes Communicatieleer
een inleiding
Leerboek voor het hoger en middelbaar onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 552 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2013
Gedrukt boek
Karen Dietz | Lori L. Silverman Storytelling voor dummies
Over een marketingtrend die inhoudt dat een bedrijf vooral een goed verhaal moet hebben over zijn producten of diensten.
Non-fictie
Nederlands | 382 pagina's | BBNC uitgevers, Amersfoort | 2015
Gedrukt boek
Corinne Keijzer LinkedIn voor bedrijven
omdat geen bedrijf meer zonder kan
Praktische gids voor ondernemers oeer het gebruik van LinkedIn voor bedrijfsmatige doeleinden.
Non-fictie
Nederlands | 267 pagina's | Some Books Uitgeverij, [Amersfoort] | 2019
Gedrukt boek