Zoekresultaten
Resultaat 1 - 5 (van 5)
Aafke Bouwman | Sigrid Houtsma | Margreeth Mulder | Kobi Wanningen Van thematisch werken naar thematiseren
interactie en spel met kinderen van 3 tot 7 jaar
Handleiding voor leerkrachten en pedagogisch medewerkers.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Pica, [Huizen] | 2021
Gedrukt boek
Aafke Bouwman | Marije Bakker Vloeiend van groep 2 naar 3
een praktische leidraad voor effectief onderwijs in de onderbouw
Beschrijving van wat er nodig is op het gebied van voorbereiding, uitvoering en monitoring bij het realiseren van een combinatiegroep (1-)2-3, gericht op het vloeiend doorstromen van basisschoolleerlingen van groep 2 naar groep 3.
Non-fictie
Nederlands | 187 pagina's | Pica, [Huizen] | 2019
Gedrukt boek
Karin van de Mortel | Aafke Bouwman Handboek technisch lezen in de basisschool
instructie en didactiek in de doorgaande lijn
Non-fictie
Nederlands | 396 pagina's | CPS, Onderwijsontwikkeling en advies, Amersfoort | 2015
Gedrukt boek
Aafke Bouwman Differentiëren is te leren!
omgaan met verschillen in het basisonderwijs; praktische handreiking voor leerkrachten
Handboek voor leerkrachten in het basisonderwijs en pabo-studenten.
Non-fictie
Nederlands | 178 pagina's | CPS Onderwijsontwikkeling en advies, Amersfoort | 2013
Gedrukt boek
Aafke Bouwman | Boudewijn Hogeboom | Els Loman Differentiëren is te leren!
omgaan met verschillen in het basisonderwijs; praktische handreiking voor leerkrachten
Nederlands | 181 pagina's | CPS Uitgevers, Amersfoort | 2018
Gedrukt boek