Zoekresultaten
Resultaat 1 - 4 (van 4)
David J. Bland | Alex Osterwalder Businessideeën testen
Leerboek en naslagwerk over de te nemen stappen om een product succesvol te ontwikkelen en in de markt te zetten, met veel aandacht voor het testen van het product.
Non-fictie
Nederlands | 349 pagina's | Boom|Management IMPACT, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Alexander Osterwalder Business Model Generatie
een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers
Handreiking aan managers om verouderde businessmodellen op de schop te nemen en zo hun bedrijf voor te bereiden op de toekomst.
Non-fictie
Nederlands | 281 pagina's | Kluwer, Deventer | 2010
Gedrukt boek
Alexander Osterwalder | Yves Pigneur | Fred Etiemble | Alan Smith | Chris White Het onoverwinnelijke bedrijf
Handboek voor ondernemers, managers en innovatieteams, gericht op het ontwerpen van een innovatiecultuur en portfoliomanagement, en te gebruiken als toolbox om daaruit, afhankelijk van je rol in het bedrijf, het voor jou bruikbare te halen.
Non-fictie
Nederlands | 381 pagina's | Boom, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Alex Osterwalder | Yves Pigneur | Greg Bernarda | Alan Smith | Trish Papadakos Waarde propositie ontwerp
Handvatten om producten en diensten te ontwikkelen die beter op de klant zijn afgestemd.
Non-fictie
Nederlands | 291 pagina's | Vakmedianet, Deventer | 2015
Gedrukt boek