Zoekresultaten
Resultaat 1 - 3 (van 3)
B. Joseph Pine (II) De beleveniseconomie
Pleidooi voor de stelling, dat ondernemingen niet kunnen volstaan met het leveren van goederen en diensten, maar ernaar moeten streven om bij kopers waardevolle belevenissen, een 'goed gevoel', teweeg te brengen.
Non-fictie
Nederlands | 319 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2012
Gedrukt boek
B. Joseph Pine De beleveniseconomie
werk is theater en iedere onderneming creëert zijn eigen podium
Pleidooi voor de stelling, dat ondernemingen niet kunnen volstaan met het leveren van goederen en diensten, maar ernaar moeten streven om bij kopers waardevolle belevenissen, een 'goed gevoel', teweeg te brengen.
Non-fictie
Nederlands | 322 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
B. Joseph Pine De beleveniseconomie
werk is theater en elke onderneming creëert zijn eigen podium
Pleidooi voor de stelling, dat ondernemingen niet kunnen volstaan met het leveren van goederen en diensten, maar ernaar moeten streven om bij kopers waardevolle belevenissen, een "goed gevoel", teweeg te brengen.
Non-fictie
Nederlands | 322 pagina's | Academic service economie en bedrijfskunde, Schoonhoven | 2000
Gedrukt boek